Niin, ei olekaan sinun tehtäväsi kertoa. Mutta jos yhtäkään nimeä et pysty tai halua esittää, ovat puheesi siitä, että Mestiksestä löytyy samaa tasoa olevia pelaajia pelkkää tuuleen huutamista. Mitään totuuspohjaahan niillä ei silloin ole.
Itse olen koko ajan lähtenyt siitä, että hyvin roolitetussa joukkueessa Kåsastul menee seiskapakin roolissa, joten ostan väitteeseesi siitä, että mestaruutta tavoittelevan joukkueen top 6 puolustaja ei ole kyseessä. Toki parissa viime matsissa nähdyillä otteilla voisi ehkä jopa hetkellisesti stuntata jopa tuossa top 6:ssa.
Mitä taas tulee pelaajan palkkaan, niin ethän sä nyt voi vetää tuollaisia yhtäläisyysmerkkejä. Hain verokoneesta Samuel Jardinen, en löytänyt mitään. Mitä voin tästä päätellä?
Siitä olen kanssasi (oletettavasti, viestisi viimeinen virke ei ole kovin selkeä) samaa mieltä, että mielummin olisin ottanut tuohon rooliin pelaajan, jolle sarja ja ehkä jopa seura olisi entuudestaan tuttu. En kuitenkaan hinnalla millä hyvänsä, esimerkiksi Eemeli Heikkinen, vaikka tunteekin seuran ja sarjan, ei olisi ollut miltään osin mieluisa pelaaja tuohon rooliin. En osaa sanoa, oliko tällaisia pelaajia joille sarja oli jo entuudestaan tuttu, kuinka paljon tarjolla. Siksi pysyn yhä kannassani, pelaajan kansalaisuudella ei tässä kohtaa ole merkitystä.