Itsekin käytän tätä menetelmää ja toimii hyvin.Opera -selain ja sen VPN & Champions Hockey League .
Siinä yks toimiva kombo myös.
Itsekin käytän tätä menetelmää ja toimii hyvin.Opera -selain ja sen VPN & Champions Hockey League .
Vähä hankalaa, ko en omista tietokonettta. Kännykällä operoidaan.Opera -selain ja sen VPN & Champions Hockey League .
Toimii myös puhelimella, lataa sovelluskaupasta Opera-selain, sitten VPN ihan nappia painamalla päälle ja CHL:n sivuille katsomaan striimiä.Vähä hankalaa, ko en omista tietokonettta. Kännykällä operoidaan.
Opetin juuri isälleni miten tämä hoidetaan. Opera selain Play Storesta (tai vastaavasta). Punainen O logona. Kun olet ladannut selaimen Androidilla ainakin oikeassa alakulmassa perus digitaalisen ukon pärstäkuvake. Painat siitä ja VPN-asetus näkyykin heti ruudulla. Se päälle ja CHL:n nettisivuille ja pelin pitäisi näkyä.Vähä hankalaa, ko en omista tietokonettta. Kännykällä operoidaan.
Siis onko operassa ilmainen vpn?Opetin juuri isälleni miten tämä hoidetaan. Opera selain Play Storesta (tai vastaavasta). Punainen O logona. Kun olet ladannut selaimen Androidilla ainakin oikeassa alakulmassa perus digitaalisen ukon pärstäkuvake. Painat siitä ja VPN-asetus näkyykin heti ruudulla. Se päälle ja CHL:n nettisivuille ja pelin pitäisi näkyä.
Latasin ja laitoin päälle. Pitääkö sijainnin kanssa kikkailla vai saako olla tuo optimaalinen?Toimii myös puhelimella, lataa sovelluskaupasta Opera-selain, sitten VPN ihan nappia painamalla päälle ja CHL:n sivuille katsomaan striimiä.
Itse en ainakaan vaihdellut sijaintia enempää ja toimi kyllä.Latasin ja laitoin päälle. Pitääkö sijainnin kanssa kikkailla vai saako olla tuo optimaalinen?
OnSiis onko operassa ilmainen vpn?
Paskan vitut. Ei toimi tällä alueella ainakaan mulla. Pitää vissiin kokeilla jotain aasiaa sitte.Itse en ainakaan vaihdellut sijaintia enempää ja toimi kyllä.
Mulla pyörii striimi parhaillaan ja Eurooppa sijaintina.Paskan vitut. Ei toimi tällä alueella ainakaan mulla. Pitää vissiin kokeilla jotain aasiaa sitte.
Paskan vitut. Ei toimi tällä alueella ainakaan mulla. Pitää vissiin kokeilla jotain aasiaa sitte.
Paskan vitut. Ei toimi tällä alueella ainakaan mulla. Pitää vissiin kokeilla jotain aasiaa sitte.
Minä jouduin vaihtamaan Americas-alueen, jotta alkoi näkyä.Katso VPN-asetus. Eurooppa on ainakin itselläni riittänyt kaikkiin Ilveksen peleihin ja Lukon pelikin näkyy parhaillaan hyvin.
Tämä auttoi täälläkin.Minä jouduin vaihtamaan Americas-alueen, jotta alkoi näkyä.
Itellä aina Amsterdam kun ekana aakkosissa. Ainakin toimi ihan hyvin. F-Securen Freedom käytössä.Tämä auttoi täälläkin.
Aika hyvin meni tuloksellisesti, pelin taso heikko. Onhockey TV riitti tänään seurantaanSe tehtiin mitä pitkin tehdä, eli täydet kuusi pistettä. Rapperswil ja Mannheim ovatkin sitten jo vähän eri kaliberin haasteita, puhumattakaan kun myöhemmin tulee vastaan Geneve ja Munchen.
Vähintään kolme pistettä pitäisi tulla ja kahdella voitolla ollaan todennäköisesti varmasti jatkossa.
Jos jatkossa 16 joukkuetta 24:stä, niin kaiken järjen mukaan yhteensä kolme (yksi vielä) kolmen pisteen voittoa vie varmasti jatkoon.Se tehtiin mitä pitkin tehdä, eli täydet kuusi pistettä. Rapperswil ja Mannheim ovatkin sitten jo vähän eri kaliberin haasteita, puhumattakaan kun myöhemmin tulee vastaan Geneve ja Munchen.
Vähintään kolme pistettä pitäisi tulla ja kahdella voitolla ollaan todennäköisesti varmasti jatkossa.
Geneve ehkä koko Euroopan paras nippu.München ja varsinkin Geneve ovat todella kovia nippuja.
Tappara-mannheim matsia tässä sivusilmällä tullu seurattua ja voisi veikata että sunnuntain matsista on tulossa todella fyysinen ja vauhdikas. Liikkeessä pärjätään mutta tuo fyysisyys mitä mannheim tarjoaa….mielenkiintoista nähdä miten lukon verrattain kevyt joukkue tuon ottaa vastaan.