Mitä nyt olen videoita nähnyt noilta Warmenin keikoilta, niin tiukasti soittaa kyllä bändi yhteen ja tuolle kyllä pystyy povaamaan bändinä varsin pitkää ikää sellaisena festarien keskikokoisena artistina, jos itse haluavat viedä tuota muutamaa pistokeikkaa pidemmälle. Lindroos on hemmetin tiukka keulamies, ei ehkä niin taitava kitaristi kuin Laiho, mutta joltain muilta osin on jopa uskottavampi ja laulaa tuon kaman helvetin hyvin ilman pakottamista. Näin omana mielipiteenä koko bändi vetää itseasiassa jopa tiukemmin kuin loppuaikojen COB, koska tuossa ei sellaista rutinoitumista ole havaittavissa mitä Bodomilla oli viimeisten levyjen aikaan, vaan hommassa on tiettyä luomua, rosoa ja punkia enemmän vaikka ammattimuusikoita kaikki ovatkin.Hyvä tiivistys. Paikalla olin ja samat fiilikset, hyvä keikka Warmenilta ja samalla hieno tribuutti Allulle alkaen Lindroosin Cannibal Corpsen hihattomasta, hieno yksityiskohta. Hyvin toimivat bändin omat biisit, vaikka tottakai COBin biisit nostivat tunnelman ihan uudelle tasolle keikalla.
Ai hemmetti, onpa muuten napakka versio Every Time I Die'sta.
Viimeksi muokattu: