Richardsonin kyky päävalmentajana on kyllä mielenkiintoinen pohdiskelun aihe. Blackhawkshan on ensimmäinen päävalmentaja pesti hänelle (käsittääkseni), mutta kokemusta valmennuksesta on jo reilu 10v. Puhutaan siis lähes rookiesta ja varmasti hänestä tulee ajankanssa parempi. Moni valmentaja on sanonut ainakin puolitosissaan, että ennen ensimmäisiä potkuja ei ole valmis. Päävalmentajan yksi tärkeimpiä kykyjä on koota (itseään parempi) tiimi ympärilleen. Jos katsotaan meidän muutaman kauden YV peliä, niin se on hyvin heikkoa isossa kuvassa, jopa alueelle vienti on liian usein tuskaista. En tiedä kenen vastuulla esim. YV on, mutta hän ei ole onnistunut. Richardson itsehän on kokenut peruspakki ja voisi kuvitella, että hänellä on sormensa pelissä puolustuspelissä. PAPP on parhaimmillaankin välttävää. Tarkalla silmällä olen yrittänyt seurata miesvartioinnin vaihtumista alueeseen, mutta ei siinä mitään punaista lankaa ole nähtävissä. Onko siis vain niin, että, kun paketti hajoaa, niin jokainen ottaa alueen ? Kuinka paljon esim. ym. asioista laitetaan materiaalin piikkiin ja paljonko valmennuksen ? En tiedä, mutta olen myös hieman sillä kannalla, ettei Richardson välttämättä ole oikea henkilö viemään meitä seuraavalle tasolle. Kaverihan on habitukseltaan mitä ihastuttavin, joten toivottavasti olen väärässä ja Luke kasvaa jengin mukana.