Siinäpä ne oikeastaan sitten ovatkin. Mites muut näette ja koette sellaiset omakohtaiset red flagit draftissa?
Hyvin samoilla linjoilla ollaan. Eduard Salesta huokuu luonteen takia, että tulee floppaamaan, sinänsä kiistattomiin, taitoihinsa nähden. Cristall tuntuu olevan taas sellainen liian hyvä junnuihin ja ehkä tulevaisuudessa AHL:ään, mutta shown puolella ei saa rajallisten fyysisten ominaisuuksien takia tuotua taitojaan esille. Venäläisiin mulla on myös vähän vaikeuksia suhtautua, kun ovat nyt entistä suurempia mysteerejä.
Omallakin listalla Nate Danielsson on noussut ihan kärkipäähän. Hänestä voisi Calum Ritchien tapaan saada sellaisen luotettavan middle 6-sentterin. Vähän on kahdenlaisia näkemyksiä toki hänen kiekollisesta potentiaalistaan. Näistä Ritchie olisi kuitenkin edelleen mieluisampi ja on yhä mun suosikki.
Quentin Musty on mielenkiintoinen nimi. Jossain listoilla lähellä jopa Top 10:ä, mutta joissain sitten ykköskiekan loppupäässä. Hyvänkokoinen, taitava ja monipuolinen laituri. Power forward -potentiaalia.
Ruotsalaisistakin pidän aika paljon. Jos tuohon toiselle pickille tipahtaisi Sandin-Pellikka / Willander, niin kyllä harkitsisin puolustajankin ottamista aika vakavasti. Otto Stenberg voisi olla jonkun listan mukaan reach 19. pickillä, mutta en panisi ollenkaan pahakseni, jos pukee tuossa kohti Hawksin paitaa päälle.
Lopulta kuitenkin - jos mun tämän draftin crush Oliver Moore lähtee valumaan jonnekin kympin jälkeisille vuoroille, yrittäisin hyvinkin aggressiivisesti treidata ylöspäin ottamaan hänet.