Kysellääs täältä, kun en twitter-dude ole... Olisiko jollain käryä, pelaako Mark McNeill ensi yönä? Seurannut kaverin uraa varauksesta saakka, ja mielellään sitä kukkuisi pelin, jos äijä pukee...
Pelaa, nelosessa Panikin sekä Rasmussenin kanssa.
Kysellääs täältä, kun en twitter-dude ole... Olisiko jollain käryä, pelaako Mark McNeill ensi yönä? Seurannut kaverin uraa varauksesta saakka, ja mielellään sitä kukkuisi pelin, jos äijä pukee...
Pelaa, nelosessa Panikin sekä Rasmussenin kanssa.
Okei nyt tuli vähän revettyä.Mark Lazerus @MarkLazerus 1 t1 tunti sitten
Stan Bowman says the #Blackhawks plan to extend Artemi Panarin this summer. "Patrick Kane would be pretty upset if we didn't." #Blackhawks
Elkää vihatko, mutta raportti koostuu nyt vain kahdesta erästä. Tilanne on kotijoukkueelle 5-0 eikä kotijoukkue ole Chicago Blackhawks.
Compete level Canesilla aivan eri tasolla kuin Hawkseilla, joka juontaa juurensa varmasti runkosarjatilanteesta sekä tulevasta breikistä. Vaikka jokaiseen matsiin tulee asennoitua 100% ainakin valmennusjohdon sekä katsojien mielestä, tämmöiseen otteluun on varmasti ihmismielen vaikea asennoitua, kun tilanne on mikä on post-seasonkamppailun osalta. Siihen lisänä vielä se, että Canes on tällä hetkellä taistelemassa vahvasti pudotuspelipaikasta.
Tauko tulee hyvään paikkaan, pääsee nukkumaan parempia yöunia hetken. Meikäläinen siis, toki koko joukkueelle tuo tuleva tauko tekee hyvää. :)
Panarinin extension-suunnitelmat ovat yön parasta antia.
Niiiin perus-Chicagoa että jotain idän alemman keskikastin jengiä vastaan pidetään vapaapäivä ja homma lyödään täysin läskiksi. Sitten taas joku Centralin jengi nollataan ihan nauraen pystyyn kun on neljän pinnan peli. On ne melkosia. Jostainhan se energia on keväälle säästettävä.
Itse odottaisin kyllä kesään tuon Panarinin jatkon kanssa. Vielä ei ole todistettu mitään playoffeissa ja otanta on edelleen turhan pieni. Toki hyökkääjä on hieman eri asia kuin pakki, mutta pelasi eräs Cam Barkerkin yhden upean kauden Chicagossa. Täytyy toki muistaa, että Panarinilla on kokemusta KHL:n puolelta ja hyviä näyttöjä sieltä.
Siitä huolimattta katsoisin kyllä GM:n paikalla playoffit ennen jatkosopparin tekoa.
Itse odottaisin kyllä kesään tuon Panarinin jatkon kanssa.
Siitä huolimattta katsoisin kyllä GM:n paikalla playoffit ennen jatkosopparin tekoa.
Itse odottaisin kyllä kesään tuon Panarinin jatkon kanssa. Vielä ei ole todistettu mitään playoffeissa ja otanta on edelleen turhan pieni. Toki hyökkääjä on hieman eri asia kuin pakki, mutta pelasi eräs Cam Barkerkin yhden upean kauden Chicagossa. Täytyy toki muistaa, että Panarinilla on kokemusta KHL:n puolelta ja hyviä näyttöjä sieltä.
Ei Panarinin kanssa pysty tekemäänkään jatkosopimusta ennenkuin 1.7 eteenpäin... Ensi kausi vielä lappua jäljellä...
Kuten tuossa alkuperäisessä twiitissä, jonka tänne pistin luki: Bowman suunnittelee tekevänsä jatkon Panarinin kanssa ensi kesänä.
Kyllä valitettavasti siltä näyttää.Taitaa olla Pokka melko hännillä Q:n papereissa, kun ei vieläkään nostettu ylös.
Kiitos NHL:n uudistusten, Viaplayn GameCenter ei ottelua näyttänyt...
ööö... kyllä mulla näytti, ainakin kaksi viimeistä erää. Tai ehkä käsitän jotain eri tavalla?
ööö... kyllä mulla näytti, ainakin kaksi viimeistä erää. Tai ehkä käsitän jotain eri tavalla?