Teuvon tilanteesta pari juttua, lähteenä Quenneville.
Q näkee Teräväisen Toewsin kanssa ns. "lopullisessa" kokoonpanossa, ei ollut mainintaa kuka olisi kolmas lenkki. En muista oliko tässä ketjussa mainittu, mutta tämä viikon takainen loukkaantuminen johtui nivusvaivasta, jota Teuvo tällä hetkellä "pelaa" pois. Mielestäni välttelee erityisen paljon tällä hetkellä kontaktia, mutta eiköhän se siitä.
Huolissani en ole tällä hetkellä, tuleva neljän ottelun Central-putki voi muuttaa taas kaiken. Marian Hossa pääsee edelleen paikoille, mutta on tuo laukaus käsittämätön suutari tällä hetkellä. Vaikka olen toitottanut Marianin olevan edelleen top-6 hyökkääjä, alkaa oikeasti välillä allekirjoittanut turhautumaan noihin paikkojen tuhlailuun. Luotetaan nyt kuitenkin, että se vielä lähtee siitä. Paikkoja kuitenkin siunaantuu.
Garbutt - Toews - Teräväinen
Panarin - Anisimov - Kane
Dano - Kero - Hossa
Desjardins - Krüger - Shaw
Let it shine, Q.
LW-ongelmaan olen antanut fantasiamanageroinnille tilaa viimeiset päivät ja näen ratkaisumalliksi kaksi skenaariota. Molemmat ratkaisut pelaavat tällä hetkellä itäisessä konferenssissa. Periaatteessa jopa molemmat kaverit olisi mahdollista hankkia, mutta nääh. Yksi riittää. Laitan tähän treidiehdotukset yksinkertaisessa muodossa:
James van Riemsdyk <-> Teuvo Teräväinen/Marko Dano, 1st (2016), Bickell sekä prospect (Hartman/McNeill)
Loui Eriksson <-> Trevor Daley, 1st (2016) sekä prospect (Schmaltz)
Ymmärrettävästi veljesten yhdistäminen olisi vastineen osalta hintavampi, mutta myös pidempiaikaisempi ratkaisu erittäin hyvällä sopimuksella. Daleyn voi kesällä dumpata sitten pois, jotta palkkakattoon saadaan lisää tilaa, jos Stan ei näe vaihtoehtona kesken kautta hänen kauppaamiselleen. Sytyn itse van Riemsdykin naaraamiselle.
JVR - Toews - Hossa
Panarin - Anisimov - Kane
Garbutt - Kero - Dano
Desjardins - Krüger - Shaw
Kyllä mää tykkäisin, vaikka tuo kolmonen olisikin paperilla se suojattujen minuuttien kohde.
Muistakaa nyt henkseleiden paukuttelijat, fantasiamanagerointia.