On todella vaikea arvioida miten Quenneville tuon puolustajatilanteen näkee, mutta todennäköisesti kahden kauppa tuo on Cumiskeyn sekä Rundbladin välillä. Rundblad nyt on rightin kaveri, mutta
@reme nosti esille omankin mielipiteen eli aikamoinen bambi David on laitapelissä. Ei Cumiskeykään mikään erityisen hyvä siellä laidoissa ole, joten mainitut ominaisuudet menevät pitkälti tasan näiden välillä. Tuli myös semmoinen skenaario mieleen, josta olen lukenut sekä itsekin muistan hämärästi, jossa Timonen siirtyisi oikealle puolelle ja Cumiskey ottaisi vasemman puolustajan paikan,
jos Rundbladiin ei luottoa löydy. Onneksi tässä ei kuitenkaan hirveän pitkään täydy vastausta odotella.
Artemi Panarin on tosiaan dominoinut MM-kilpailuissa, osaa ampua (one-timer, ranteella sekä backhandilla), nopeus on suuri vahvuus eikä kaihda ollenkaan ahtaita paikkoja. Mikäli pystyy siirtämään tuon pelin taalajäille edes osittain, niin voidaan puhua vahvistuksesta. Näin totta kai toivotaan ja ainakin omaksi suosikkipelaajaksi on mahdollista nousta nopeastikin, sillä pelityyli kaverilla on niin viihdyttävä eikä vaikuta laiskaltakaan.
@secord otti haalariosaston esille viestissään ja itse olen pohtinut mahdollista skenaariota, jossa Bryan Bickell jääkin Chicagoon. Se automaattisesti tarkoittaa Sharpin poistumista sekä todennäköisesti myös Shawin riippuen täysin kuinka junioripainoitteista joukkuetta Bowman kasaa. Kris Versteeg on mulle yhtä kuin entinen Blackhawks-pelaaja.
Itse näen bottom 6-tilanteen niin, että joko Bryan Bickell tai Andrew Shaw jää joukkueeseen, joihin molempiin suhtaudun ihan fine-mentaliteetilla. Totta kai jos on mahdollista, niin Bickell pois sekä joku samantyyppinen kaveri halvemmalla sopimuksella sisään, mutta onko niitä vaihtoehtoja kuinka paljon? Bickell on pelannut jälleen älyttömän hyvän post-seasonin, vaikka tehopisteitä ei olekaan tullut ehkä toivotulla tavalla. Bryan tekee kuitenkin kakkosketjussa niitä asioita, joita Richards eikä #88 tee. Omasta takaa Bickelliä ei pystytä korvaamaan, mutta Andrew Shawille on käytännössä kaksi mahdollista korvaajaa, Ryan Hartman sekä Garret Ross. Toki Kyle Baun on isokokoinen power-forwardin tyyppinen hyökkääjä, mutta en näe hänessä Bickellille automaattista korvaajaa. Vaakakupissa nyt painaa paljon se, että runkosarja-Bickellin sekä pudotuspeli-Bickellin ero on niin älyttömän suuri tuolla liksalla.