Championship Manager 4

  • 48 211
  • 475

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Loistavia uutisia, kertokaa nyt tyhmälle, että onko tuo 6-2 sama kuin AMD K6 3D processor... en ole mikään tietokone nero, juuri ja juuri osaan pelata ja käyttää nettiä... Jokatapauksessa, jos toimii niin meikäläinen alkaa säästää peliä varten... Toimiiko tuleva EHM muuten pienemmillä vaatimuksilla, eli riittääkö tuo AMD myös siihen, muisti ainakin riittänee (256mb).
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Kariyafani
Loistavia uutisia, kertokaa nyt tyhmälle, että onko tuo 6-2 sama kuin AMD K6 3D processor... en ole mikään tietokone nero, juuri ja juuri osaan pelata ja käyttää nettiä... Jokatapauksessa, jos toimii niin meikäläinen alkaa säästää peliä varten... Toimiiko tuleva EHM muuten pienemmillä vaatimuksilla, eli riittääkö tuo AMD myös siihen, muisti ainakin riittänee (256mb).

Siis tuo K6 on tuon AMD:n ikivanhan prosessorisarjan nimi. Siitä on pari versiota, K6-2 ja K6-3. Suosittelisin kyllä uuden koneen hankintaa, voi olla tuollaisella mopokokoonpanolla aika tuskaa pyörittää mitään jatkossakaan.

Uuden 1 Ghz prossun saat halvimmillaan jo 50 euron hintaan, siihen päälle tietysti vielä uusi emolevy, ja todennäköisesti uudet muistit, niin hintaa tulee vähän enemmän, mutta ainakin toimii.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Voi hoplaa!

Pääsin päivämäärään 1.1.2003 Ajattelin, että peli päättyy tähän päivään, mutta eipä päättynytkään. Hetken jo elättelin toiveita, että olisin saanut nostaa Arsenalin triplamestaruuteen, mutta mitä vielä! peli päättyi tökerösti kesken kaiken 10.1.2003 ja siihen meni ne toiveet Valioliigan voitosta. Minä lykkään tämän typeryyden takia 1 minuutilla CM:n ostoa! siinäpä teille protestini!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ns. gold master demo on nyt ulkona. Imutin itse, mutta demo herjaa ettei toimi "full screen modessa". Tiedä sitten mistä kiinni. Pitää yrittää säätää.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Voi kun huomenna kotiini mennessä oven edessä odottaisi postin kantava CM4, mutta eipä taida se haave toteutua. Tilattu on pari viikkoa sitten.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Käsittääkseni ei ole vielä edes tullut ulos painosta niinsanotusti. Taisi olla vasta ensi viikolla.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Onkos toi Eidosin sivuilta löytyvä demo nyt sitten tää Kultamestariversio, vai vielä toi sama beetta, joka hannas niin vitusti tällä K6:lla ? Kun ei jaksais näillä hitailla yhteyksillä imuroida sellasta, joka jo löytyypi. Ja jos se ei ole se Mestariversio, niin mistäs sen sitten sais. Anteeks taas nää palikkakysymykset, mutta minkäs tyhmyydelleen voi. Tai laiskuudelleen tai itselleen muutenkin.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
No, joko joku on kokeillut, toimiiko tuo peli AMD K6:lla, kannattaako ostaa peli, kun en viitsi tuota demoa ladata, sattuu olemaan meikäläisellä niin helposti katkeileva nettiyhteys... Kertokaa heti, tilaanko vai en...
 

Wolves

Jäsen
Ei hätää Kariyafan. Mulla toimii ainakin ja keskusyksikössä hyrrää AMD K6-2.

Eli ostoslistalle peli vaan.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ei hätää Kariyafan. Mulla toimii ainakin ja keskusyksikössä hyrrää AMD K6-2.

Excellent! Vielä kun joku kertoisi mistä se kannattaa tilata, unitedwebin hinta oli n.50 euroa, pcsuperstoren hinta oli yli 50 euroa, mielellään tilaisin sen kuitenkin joltain kotimaiselta myyjältä (onko muita kuin edellämainitut), ehdotuksia, mistä sen saa edullisimmin ja ennenkaikkea nopeimmin???
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Kariyafani
Excellent! Vielä kun joku kertoisi mistä se kannattaa tilata, unitedwebin hinta oli n.50 euroa, pcsuperstoren hinta oli yli 50 euroa, mielellään tilaisin sen kuitenkin joltain kotimaiselta myyjältä (onko muita kuin edellämainitut), ehdotuksia, mistä sen saa edullisimmin ja ennenkaikkea nopeimmin???

MBNetin hintaseuranta
Itse tilasin DVDOnista , missä hintaa on karvan vajaa 43€. Nyt jos sieltä tilaat yli 50€:lla niin säästät postikulutkin, jotka taitavat olla 3€.
En ole tosin ennen noita ennakkotilauksia DVDOnista tehnyt, joten en tiedä miten nopeasti ne tulevat, normaalissa tilauksessa menee noin viikko. Lisäksi tuolta tulee pelin Ruotsi-painos, joten ohjeita tuskin suomeksi on. Verkkokaupasta tavarat on kyllä tulleet aina nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Milloin Suomeen?

Niin, tuolla thedugout.netissä näyttää olevan, että peli tulee skandinaviaan samoihin aikoihin kuin Britteihin. Kenelläkään tietoa milloin Suomeen?

Pakko-ostos...
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
CM4 pitaisi olla ainakin joissain kaupoissa Suomessa samaan aikaan kuin taalla saarilla eli 28.3. Kyseessa on versio josta loytyy vain englannin kieli ja manuaali englanniksi. Lokalisoidut versiot julkaistaan myohemmin mutta Skandinaviaan ja muistaakseni myos Belgiaan haluttiin kysynnan takia jo nyt tata englantiversiota. Hope you enjoy.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Riz
CM4 pitaisi olla ainakin joissain kaupoissa Suomessa samaan aikaan kuin taalla saarilla eli 28.3. Kyseessa on versio josta loytyy vain englannin kieli ja manuaali englanniksi. Lokalisoidut versiot julkaistaan myohemmin mutta Skandinaviaan ja muistaakseni myos Belgiaan haluttiin kysynnan takia jo nyt tata englantiversiota. Hope you enjoy.


Hmm tilasin pelin tuolta DVDonista. Ja nyt toivonkin että lähettäisivät sieltä englanninkielisen version eikä joutuisi odottamaan jotain lokalisoitua versiota. Muuten onko kellään hajua miten se maksaminen tapahtuu? Lähettävätkö laskun vai pitääkö se maksaa postissa vai jotain muuta. Ei oikeen avautunut se systeemi.
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laitteistovaatimukset!!!!!!

Pelin laitteistovaatimukset ovat: Pentium3 600 Mhz, 64 Mt RAM (128 Mt Win XP:ssä), 1024x768x32bit -resoluutio ja -värimäärä, äänikortti.

Itselläni on P3 550MHz 192RAM 15"-tuuba. Golden Demo toimi ihan OK. Miten nyt mahtaa käydä myyntiversion kanssa.

Heti kun jollain on kokemuksia asiasta, niin ilmoitelkaa! Ei oikein kiinnostasi hakata 50 erkkiä peliin, joka ei sitten muuta kuin hurisee romppuasemassa.

Minkätasoisilla laitteistoilla muuten muut ovat tätä viimeisintä demoa kokeilleet?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Lähinnähän se on kiinni siitä kuinka kovaa liiga ja pelaajamäärää haluat käyttää. Jos minimi database ja vain yksi liiga, niin eiköhän se toimi siinä missä Golden Demokin, ellei paremminkin. Jos taas tahtoo maksimi db'n, niin sitten voikin olla jo vähän hitaampaa. Toisaalta eihän cm4'n tarvitse olla niitä pelejä mitkä menevät kauheata kyytiä. Itse usein luen samalla kun peli lataa matseja, jne.
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yep, vähän samaa itsekin tuossa olen mietiskellyt.

Kävin tässä välillä selaamassa Sigamesin sivuja ja sieltä ainakin tuntui selviävän, että ei se prossu niin tärkeä ole, kunhan muistia piisaa.

Tuntui aika monella jannulla olevan tuo sama laitteisto-ongelma huolena. Aika harmittava homma, että rajat on noinkin "korkealla". Ei tässä ihan viitsisi yhden pelin (vaikka onkin hyvä sellainen) takia alkaa konetta vaihtamaan joka kolmas vuosi. Etenkin, kun itse päivitin koneeni viime marraskuussa.

Se on muuten ihan totta, että pelattaessa tulee itsekin usein luettua samalla Veikkaajaa tai jotain muuta prosessointien aikana.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toimiiko kaikilla muilla tuo uusin demo? Minulla ei käynnistä demoa ollenkaan vaan tulee:

Error 0x000D: Unable to open fullscreen mode

Missä on vika? Soitanko Karpolle vai työpaikan mikrotukeen? Toimiiko myyntiversio?
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koska olet päivittänyt viimeksi näytönohjaimen ajurit?

Se saattaa vaikuttaa.

Tuolla aiempana oli linkkin Sigamesin sivulle, josta löytyy vastauksia teknisiin ongelmiin. Sieltä myös voi löytyä vastaus ongelmaan.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Mulla on muistia 256, ja 500 prossu, olisiko tuo muisti tarpeeksi? Meikäläinenkin usein lukee pelatessa, joskus luen jotain Goalia, ja kun näen siellä jotain lupaavaa pelaajaa hehkutettavan, yritän ostaa sitä joukkueeseeni, myös Veikkaaja menee hyvin CM:ää pelatessa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Hamraan
Hmm tilasin pelin tuolta DVDonista. Ja nyt toivonkin että lähettäisivät sieltä englanninkielisen version eikä joutuisi odottamaan jotain lokalisoitua versiota. Muuten onko kellään hajua miten se maksaminen tapahtuu? Lähettävätkö laskun vai pitääkö se maksaa postissa vai jotain muuta. Ei oikeen avautunut se systeemi.


Lasku tulee mukana.
On siellä ainakin ilmestymispäiväksi merkitty 28.3, joten toivottavasti sieltä se englanninkielinen versio nopeasti tulee.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kyllähän 256mb muistia riittää ihan kivasti.

VTVH päivitä ensin vähän ainakin näytönohjaintasi. Itse laitoin ge3'stani varten uudemmat ajurit(joku 40.xx) ja sitten kun vieläkin välillä tuli tuo kommentti laskin resoluution pelin minimiin eli 1024x768x32bit wintoosassani ja hyvin taas toimi. Joudun siis vaihtamaan aina suuremman resoni pienempään(tuohon 1024...) kun tahdon pelata.
 
Ainakin Tampereella asuvia CM-addikteja saattaa kiinnostaa Bulldogin hinta CM4:stä - 43,9 €. Itse hakisin heti, jos vaan olisi rahaa tarpeeksi. Kokemuksesta voin sen kertoa, että jos ei omista hyviä hermoja, Bulldogiin ei kannata soittaa. Kestää yleensä vähintään muutama minuutti ennen kuin joku vastaa (viimeisin kokemukseni n. parin kuukauden takaa). Helpommalla pääsee, kun itse käy liikkeessä. Tiedä sitten kuinka kauan tuo hinta on voimassa...

Siinähän olisikin hyvä Tappara Fan Clubin etu ensi kaudelle, vaikkapa 10% alennus Bulldogista ostettavista tuotteista ;) (mainostaahan Bulldog jäähallissakin ja hymiö läntätään sitten tähän)
 

Voittaja

Jäsen
Tuossa se kauan odotettu peli sitten lojuu, työpöydällä, odotellen meikäläisen kotiin pääsyä. Toivottavasti mun läppäri jaksaa pyörittää kyseistä peliä, ettei tarvitse päivittää iänikuista pöytäkonetta tarpeisiin sopivaksi. Pääsis jo töistä kotiin....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös