Viestin lähetti Miguel
Ensimmäisen väitteen virheellisyydestä olen sataprosenttisen varma.
Selvä. Itse en satavarma asiasta ollut ja kysäistyäni kavereilta, jotka seurueeseeni kuuluivat, sain "tosivarman" vahvistuksen käsitykseeni Partasen välittömästä reagoinnista tilanteessa. Jos todellakin tilanne meni juuri päinvastoin niin pahoitteluni siitä.
Viestin lähetti Miguel
Tämä taas menee sarjaan älyttömät kommentit. Miten puhdas pommi voi kolottaa missään? Poistetaanko saman tien kaikki taklaukset?
Niin, itsehän olen neiti- ja HMV-kiekon vastustaja ja taklausten ja kontaktikiekon kannattaja. Puhtaat, kovat taklaukset ovat hyvän jääkiekkopelin tärkein aines minun mielestäni. Tarkoitin tuolla heitolla lähinnä sitä, että yleensä puhdas avojääpusu tuntuu vyötärön ala- eikä yläpuolella. Jos taklaus tulee liian alas, on kyseessä leikkaaminen vaikka se muuten olisikin puhdas. Nyt mitä ilmeisemmin Sachlin reittä on Heiskasen polvi telonut. Vai tuliko puujalka kenties Sachlin tiputtua varsin korkealta ilmasta jäähän?
edit: Ja sen verran vielä, että minutkin on vedetty levyiksi avojäällä, eikä se iskenyt tyhjäksi kuin palkeet. Puhdas niitti, ei tullut puujalkaa.
Tosiaan LäJa, otin jossain määrin asian esille. Eihän sitä enää huomaa, mitä on kirjoittanut.
Viimeksi muokattu: