Case 2.11.2006: Eskelinen, Ben-Amor, Jouhkimainen, Schnabel

  • 37 631
  • 331

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Daespoo kirjoitti:
Virta päälle!

Jos on kannattanut HIFK:ta 40 vuotta, se oikeuttaa puhumaan paskaa.
Monet punaniskakollegat vielä uskovat näitä juttuja kun pistää "40 vuotta" eteen.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Noin 97% IFK:n kannattajista luulee seuran pelanneen jääkiekkoa 100+ vuotta, vaikka tuolloin lajina oli vauhditon korkeushyppy ja peppujen tarkkailu. På svenska, naturligtvis.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Daespoo kirjoitti:
Kaikki jotka kuvittelee että Jere olisi ottanut matsia Heleä vastaan puhuu 100% paskaa.

Montako tappelua Jerellä on? Kerran hyökkäsi TAKAAPÄIN Tapparan mikkihiiren kimppuun. Kerran meni kahden muun HIFK-pelaajan kanssa Ekmanin kimppuun.

Ja sitten täällä kuvitellaan että Jere olisi ottanut liigan kovimman pelaajan haasteen vastaan?

Virta päälle!
Vaikea sanoa oliksiko Heleniuksen kanssa lähtenyt, mutta ainakin Steve Staioksen kanssa Jere on kertaalleen vääntänyt. Paska mylly, mutta ei Staios mikään lapanen kyseisessä puuhassa ole.
 

Makkarakoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SENS
Selvittiinkö ilman sakkoja?

Ilmeisesti nyt päästiin tästä kähinästä ilman sakkoja, koska kyseinen ottelu ei herättänyt ministerien mielenkiintoa. Vai onko tapauksen kurinpidollinen osuus jo selvä, kun kerran pelikiellotkin on selvillä? Kuinkahan olisi käynyt, jos vastaavaa olisi tapahtunut esim. HIFK-Jokerit pelissä?
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletteko kelanneet, millainen haloo tapahtumasta olisi tullut, jos Jouhkimaisen paikalla olisi ollut esim. Nielikäinen tai Lostedt.
Veikkaanpa, että itse tilanteestakaan ei olisi ihan pikkukakkosella ja kympillä selvinnyt. Onneksi SM-liigalla on selkeä linja näissä tapauksissa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mr.X kirjoitti:
Oletteko kelanneet, millainen haloo tapahtumasta olisi tullut, jos Jouhkimaisen paikalla olisi ollut esim. Nielikäinen tai Lostedt.
Veikkaanpa, että itse tilanteestakaan ei olisi ihan pikkukakkosella ja kympillä selvinnyt. Onneksi SM-liigalla on selkeä linja näissä tapauksissa.
Luultavasti silloin Eskelisenkin olisi ollut pakko puolustaa itseään enemmän ja olisi ehkä lähtenytkin mukaan tanssiin. Nyt siihen ei ollut syytä, kun vastassa oli junnu, jonka iskut olivat pikkutytön silittelyjä. Tässä tapauksessa Semirin ei olisi varmaan edes tarvinnut tulla mukaan.

No, turhaa jossittelua joka tapauksessa. Tilanne ohi, päätökset tehty ja tuomiot annettu. Case closed.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tommy kirjoitti:
Ensiksi vaihtoaitioiden puolella Eskelinen kaataa, mielestäni rangaistuksen arvoisesti, Jouhkimaisen ja myöhemmin taklaa häntä hiukan myöhässä tilanteesta. Tämän jälkeen Jouhkimainen tuli huitomaan ja tiputti hanskansa.

Eli puheet noudosta voidaan lopullisesti haudata. Ei sillä, mä oon jo nauruni saanut moisesta nouto-väitteestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös