Carolina Hurricanes (1.) – New York Rangers (2.), Metropolitan 2. kierros

  • 27 664
  • 152

Kumpi jatkoon?

  • CAR - NYR 4-0

    Ääniä: 7 6,9%
  • CAR - NYR 4-1

    Ääniä: 21 20,6%
  • CAR - NYR 4-2

    Ääniä: 51 50,0%
  • CAR - NYR 4-3

    Ääniä: 8 7,8%
  • CAR - NYR 0-4

    Ääniä: 0 0,0%
  • CAR - NYR 1-4

    Ääniä: 2 2,0%
  • CAR - NYR 2-4

    Ääniä: 8 7,8%
  • CAR - NYR 3-4

    Ääniä: 5 4,9%

  • Äänestäjiä
    102
  • Poll closed .

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mielestäni tuo on ihan turhaa viisastelua. En sano jälkiviisastelua jos kerta olit sitä mieltä jo ennen kautta. Itse olin ennen kautta ja olen edelleen sitä mieltä, että Raanta on riittävä (ja jopa keskitasoa parempi) kakkosmaalivahti tähän liigaan. Mielestäni oikein mainio hankinta Carolinalta. Sitä nyt ei viime kesänä voinut tietää, että selkeä ykkösmaalivahti ja koko liigan eliittiin lukeutuva Andersen menee loukkaantumaan juuri kriittisellä hetkellä. Jos taas tähän pitäisi varautua paremmin, niin jokaisella joukkueella tulisi olla kaksi Andersenin kaliiberia olevaa ykkösmaalivahtia. Mutta ei tietenkään ole koska realismi sanoo hep.
Mä pidän myös Raantaa keskivertoa parempana kakkosmaalivahtina, jos pelikuorma on kohtuullinen. Niin paljon vaivoja tuolla on ollut pitkin uraa, että jos pelikuormaa kasaantuu enempi päälle kuten nyt keväällä kävi, niin rupeaa paikat hajoamaan. Hajosi jo osittain Boston-sarjassa.

Jos Andersen olisi ollut kunnossa, niin Raanta olisi ollut ihanteellinen kakkosmaalivahti ja tarpeen tullen olisi voinut hyvin heittää kehiin.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Pakkohan se oli herätä tähän matsiin suoraa lähetystä jännäämään, eikä kyllä kaduta yhtään. Nopean kahden maalin johdon turvin jännitys vähän laukesi ja pystyi jo puolittain makaamaan sohvalla peliä katsoen. YV kulki, sekä myös AV ihan kohtuullisella taholla. Hyvin vähän annettiin kaverille vaarallisia maalipaikkoja.

Mielenkiinnolla Tampaa vastaan. Veikkaan vahvastti, ettei yhdessäkään pelissä tehdä yli viittä maalia.

Täytyy sanoa vielä, että Ryan Lindgren oli melkoinen soturi seiskapelissä. Antoi hittiä, otti hittiä - välillä niinkin paljon, että jalkaa pidellen talutettiin pukukopin puolelle, vain tullakseen hetkeä myöhemmin syömään kiekkoja. Aivan mahtava peli mieheltä! Tuli ihan primetime Girardi mieleen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitkä soppari ja krooniset alaraajavaivat 32 vuotiaalla perhostyylin veskalla ei lähtökohtaisesti nostata viisaria.

Uskoisin kyllä että Antin pelit rapakon takana ovat ohitse, jollei joku jengi sitten luota siihen että pystyy pelaamaan se 25-30 matsia max 1 miljoonan dollarin hintaan. Ei kai kukaan GM olisi niin sekaisin että tekisi isompaa tarjousta.

Mielestäni tuo on ihan turhaa viisastelua. En sano jälkiviisastelua jos kerta olit sitä mieltä jo ennen kautta. Itse olin ennen kautta ja olen edelleen sitä mieltä, että Raanta on riittävä (ja jopa keskitasoa parempi) kakkosmaalivahti tähän liigaan. Mielestäni oikein mainio hankinta Carolinalta. Sitä nyt ei viime kesänä voinut tietää, että selkeä ykkösmaalivahti ja koko liigan eliittiin lukeutuva Andersen menee loukkaantumaan juuri kriittisellä hetkellä. Jos taas tähän pitäisi varautua paremmin, niin jokaisella joukkueella tulisi olla kaksi Andersenin kaliiberia olevaa ykkösmaalivahtia. Mutta ei tietenkään ole koska realismi sanoo hep.
Piti oikein käydä kaivelemassa vanhoja viestejä mitä sitä on tullut kirjoiteltua. 3.6.2021 olin loihinut tuollaisen viisastelun.

Noh, nää on näitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös