Mä pidän myös Raantaa keskivertoa parempana kakkosmaalivahtina, jos pelikuorma on kohtuullinen. Niin paljon vaivoja tuolla on ollut pitkin uraa, että jos pelikuormaa kasaantuu enempi päälle kuten nyt keväällä kävi, niin rupeaa paikat hajoamaan. Hajosi jo osittain Boston-sarjassa.Mielestäni tuo on ihan turhaa viisastelua. En sano jälkiviisastelua jos kerta olit sitä mieltä jo ennen kautta. Itse olin ennen kautta ja olen edelleen sitä mieltä, että Raanta on riittävä (ja jopa keskitasoa parempi) kakkosmaalivahti tähän liigaan. Mielestäni oikein mainio hankinta Carolinalta. Sitä nyt ei viime kesänä voinut tietää, että selkeä ykkösmaalivahti ja koko liigan eliittiin lukeutuva Andersen menee loukkaantumaan juuri kriittisellä hetkellä. Jos taas tähän pitäisi varautua paremmin, niin jokaisella joukkueella tulisi olla kaksi Andersenin kaliiberia olevaa ykkösmaalivahtia. Mutta ei tietenkään ole koska realismi sanoo hep.
Jos Andersen olisi ollut kunnossa, niin Raanta olisi ollut ihanteellinen kakkosmaalivahti ja tarpeen tullen olisi voinut hyvin heittää kehiin.