Canal+ pelit 2006-07

  • 207 832
  • 1 294
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
Siis mitä ihmettä? Katsokaa tuota pelien määrää! Uskomatonta, Chicagokin ruudussa kaksi kertaa kuukaudessa. :)
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Doaner kirjoitti:
Minulla on tuo tavallinen Canal+ paketti. Kun tulee tuo uusi kanavajärjestely, niin pitääkö minun tehdä jotain vai tuleeko kanavat automaattisesti tuohon kanavalistaan. Kai tuo Sport 2 tulee mukaan tuohon regular pakettiin, ettei tartte maksaa lisämaksuja tai mitään ?

Ei siinä mitään sen kummempaa tarvitse tehdä, tai paketti jatkuu total pakettina johon tulee mukaan sport2 ja jatkuu samaan 29 euron hintaan. Siinähän on nyt sitten mahdollisuus ottaa pelkät sport kanavatkin 27 euron hintaan. Toki saatat joutua uuden kanavahaun tekemään marraskuussa jotta kanavat saat näkymään.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
No huh huh! Saa sittenkin nakata tuon TVUPlayerin roskakoriin. Nythän tää Canalin touhu alkaa näyttämään oikealta!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Meikku kirjoitti:
No huh huh! Saa sittenkin nakata tuon TVUPlayerin roskakoriin. Nythän tää Canalin touhu alkaa näyttämään oikealta!

Juu, mutta eihän se nykivä pikselimössö ollut realistinen vaihtoehto missään vaiheessa. Mieulummin kuuntelen vaikka pelkkää toimivaa radioselostusta kuin tuskailen pätkivän ja toimiessaankin heikkotasoisen kuvan ja äänen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Leafs vs Haastaja

Hyvät naiset ja herrat Leafs jyrää tänä iltana halukkaan vastustajan pelkästään sen takia että Sundin on vaan niin hyvä...

NA
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Doaner kirjoitti:
Uskomatonta. 2 Phoenix Coyotesin ottelua kuukaudessa. Olen taivaassa !

Sama täällä, kaksi Predatorsin ottelua on paljon enemmän kuin se mitä odotin.

7 Phillyn ja 6 Toronton matsia, mutta ei auta valittaa, onhan tähän totuttu. Mukavahan se on nähdä kun inhokkini Flyers ottaa kuuppaan :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eli näkyykös sekä canal+ sport 1 & 2 jatkossa antennitalouksissa?

EDIT: Homma selvisi, kun canalin sivut suostuivat taas aukenemaan. Hinoo, hinoo!
 
Viimeksi muokattu:

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sabata kirjoitti:
Tänä yönä nähdään mitä ovat Canalilla oppineet. Olen 95% varma, että esittävät pelin Columbus - Toronto Leafs TV.n kautta, joten laajakuvana pitäisi näyttää kaikkiin koteihin, ja pelaajat eivät veny lätyiksi. Mustat palkit saa manuaalisesti pois ruudulta, jos katsoja näin haluaa. Kuvitelkaa, jos ensimmäisen erän jälkeen ottelun valvoja alkaa taas säätää niitä formaatteja eri ja vääriin suuntiin, ottelu voidaan pilata näillä tempuilla jälleen kerran.

Vaan eipäs nähtykään, kun ottelun näyttää FSN Ohio.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikijokeri kirjoitti:
Eli näkyykös sekä canal+ sport 1 & 2 jatkossa antennitalouksissa?

EDIT: Homma selvisi, kun canalin sivut suostuivat taas aukenemaan. Hinoo, hinoo!

Tieto antennitalouksissa näkyvien kanavien määrästä kiinnostaisi allekirjoittanuttakin. Viestistäsi päättelen nuo sport kanavat näkyvät, mutta itse en todellisena puusilmänä löytänyt vielä sellaista vapauttaavaa tietoa canalin sivuilta. Eli voitko heittää linkkiä tähän, niin saisi lopullisen varmuuden sille mitkä kanavat näkyvät antennitaloudessa.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
No siis voi helvetti noita marraskuun otteluita. Philly Philly Philly! Ei kertaakaan esim. Calgary tai New Jersey ruudussa! Kiinnostavat joukkueet kuten Canadiens ja Penguinskin VAIN 2 kertaa ruudussa koko heletin kuukauden aikana vaikka nyt yllättäean noin paljon pelejä näyttävät (huom suuri osa noista peleistä ei edes ole suoria lähetyksiä!).

Haista Canal+ *****. Onneksi Foppa on loukkaantunut, eivät näe ruottalaiset Foppaansa. Heh.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mr. Penguin kirjoitti:
No siis voi helvetti noita marraskuun otteluita. Philly Philly Philly! Ei kertaakaan esim. Calgary tai New Jersey ruudussa! Kiinnostavat joukkueet kuten Canadiens ja Penguinskin VAIN 2 kertaa ruudussa koko heletin kuukauden aikana vaikka nyt yllättäean noin paljon pelejä näyttävät (huom suuri osa noista peleistä ei edes ole suoria lähetyksiä!).

Haista Canal+ *****. Onneksi Foppa on loukkaantunut, eivät näe ruottalaiset Foppaansa. Heh.

Pitäisköhän tässä taas itkeä vai nauraa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Henkka kirjoitti:
Pitäisköhän tässä taas itkeä vai nauraa.

Ehkä tässä kohtaa kuuluisi vain hymähtää. Kovin tuttua virttä Mr.Penguin taas veisaa. Ihmettelen kyllä kovasti, miksi mies kiduttaa itseään canal+:lla, kun sieltä tulevat ottelut on pelkkää paskaa.
Ettei vaan miehessä kuitenkin asu pieni kaappifoppafani.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Kuusi Canucksin peliä marraskuussa! Ei voi valittaa, vaan pitää kehua.

Loistavaa Canal+!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eihän tällaista teennäistä showta kieltämättä jaksaisi pitempään katsoa.

Mr. Penguin kirjoitti:
Nonii, Penguins ryssii taas lahjakkaasti. Toisen erän loppu, pens johtaa 2-0, mutta kun summeri soi, Isles johtaa 3-2. Bravo! Ei tuosta saatanan luuseriporukasta tule ikinä mitään. Kukaan ei osaa tehdä maaleja ja pakit eivät osaa estää maaleja. Jee, taas tulossa #1 Draft Pick Penguinseille. Hävettää ja vielä enemmän ****ttaa.

Mutta positiivista on että Phillyllä menee jopa huonommin kuin Penguinseilla ja FOPPA LOUKKAANTUI!

56 minuuttia myöhemmin:

Mr. Penguin kirjoitti:
Gonchar laukoo! Jee, Pens voittaa jatkoajalla! Malkin on kaikkien aikojen paras pelaaja ja Pens voittaa vielä Stanley Cupin!!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Henkka kirjoitti:
Juu, mutta eihän se nykivä pikselimössö ollut realistinen vaihtoehto missään vaiheessa. Mieulummin kuuntelen vaikka pelkkää toimivaa radioselostusta kuin tuskailen pätkivän ja toimiessaankin heikkotasoisen kuvan ja äänen kanssa.

Varmaan sun päässä ongelmat, itse olen katsonut jotakuinkin 10 matsia TVU:lta ja kaikki skulannut suurimmaksi osaksi ongelmitta.

Vaikak kuva on pieni niin hakkaa pelkän radioselostuksen 100-0
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
kilonkingi kirjoitti:
Tieto antennitalouksissa näkyvien kanavien määrästä kiinnostaisi allekirjoittanuttakin. Viestistäsi päättelen nuo sport kanavat näkyvät, mutta itse en todellisena puusilmänä löytänyt vielä sellaista vapauttaavaa tietoa canalin sivuilta. Eli voitko heittää linkkiä tähän, niin saisi lopullisen varmuuden sille mitkä kanavat näkyvät antennitaloudessa.

Ei itsellänikään absoluuttisen varmaa tietoa ole, mutta eipä tuolla canalin sivuilla missään ainakaan erikseen mainita, etteikö antennitalouksissa näkyisi molemmat sporttikanavat. Sen sijaan jo canal+-asiakkaille on oma osionsa, joihin itsekin kuulun.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Daespoo kirjoitti:
Varmaan sun päässä ongelmat, itse olen katsonut jotakuinkin 10 matsia TVU:lta ja kaikki skulannut suurimmaksi osaksi ongelmitta.

Vaikak kuva on pieni niin hakkaa pelkän radioselostuksen 100-0

Jos olet pelkän TVU:n kanssa onnellinen, niin mikäs siinä. Ilo se on pienikin ilo.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Henkka kirjoitti:
Jos olet pelkän TVU:n kanssa onnellinen, niin mikäs siinä. Ilo se on pienikin ilo.

Niin en tietääkseni missään sanonut että olen onnellinen pelkän TVUn kanssa vai sanoinko? Taisin todeta että loistava lisä tarjontaan joka tapauksessa.

Ihmettelin vain miten joillekkin on pelkkä ääni parempi kuin ääni + pienehkö kuva josta kuitenkin saa 100x paremman käsityksen tapahtumista kuin pelkästä äänestä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Nyt alkaa olla hyvä tahti. Tässähän voi alkaa jo vähän valikoimaan, että mitä pelejä katsoo, kun tulee noin paljon. Varmasti nähdään nyt kaikki joukkueet muutaman kerran kauden aikana, jos tämä tahti jatkuu koko kauden. Ainoa harmillinen asia on tuo jälkilähetysten tuleminen arkipäivinä vasta klo 20. Pitää siihen asti malttaa olla katsomatta edellisen yön tuloksia. Niin ja menee fantasyliigojen pelaaminen vähän vaikeaksi, mutta nämä nyt on pieniä murheita siihen riemuun verrattuna, että pelejä tulee reilusti.
 

KoTa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Daespoo kirjoitti:
Vaikak kuva on pieni niin hakkaa pelkän radioselostuksen 100-0

Daespoolle tiedoksi, että se TVU:n kuva on mahdollista myös suurentaa. Näin sinun ei tarvitse katsella seuraaviakin 10 peliä siitä pienestä esikatselukuvasta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
KoTa kirjoitti:
Daespoolle tiedoksi, että se TVU:n kuva on mahdollista myös suurentaa. Näin sinun ei tarvitse katsella seuraaviakin 10 peliä siitä pienestä esikatselukuvasta.

Tiesin tämän, olen suurentanut sitä ruutua snadisti (ehkä 50%?) mutta ainakin minulla sen jälkeen alkaa pikselöityä kuva liian paljon joten en suurenna enempää.

Teenkö jotain väärin siis?
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Osaako kukaan valaista minkä ihanuuden takia Canal näyttää ensiviikkona kolme peliä (tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina tjsp.) JO kello kahdeksalta illalla.
Onko tuo vain virhe nettisivuilla? Jos ei, niin onko tämä vain väliaikasta vai saammeko jatkossakin nauttia tästä mitä loistavimmasta esitysajasta?
 

Ferris

Jäsen
Köntsä kirjoitti:
Osaako kukaan valaista minkä ihanuuden takia Canal näyttää ensiviikkona kolme peliä (tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina tjsp.) JO kello kahdeksalta illalla.
Onko tuo vain virhe nettisivuilla? Jos ei, niin onko tämä vain väliaikasta vai saammeko jatkossakin nauttia tästä mitä loistavimmasta esitysajasta?

Tiistain klo 21.45 alkava Philly-Chi on ainakin jälkilähetys edelliseltä yöltä. Kahdeksan aikaan tulee vielä Ilves-SaiPaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nyt alkoivat sitten unettomat yöt täälläkin, kun viimein tuli hommattua Canal+ ihan puhtaasti NHL:n takia. Vielä pitäisi joku hyvä kaapelitalouteen sopiva tallennin hankkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös