The Windy City
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chicago Blackhawks, HIFK
Siis mitä ihmettä? Katsokaa tuota pelien määrää! Uskomatonta, Chicagokin ruudussa kaksi kertaa kuukaudessa. :)
Doaner kirjoitti:Minulla on tuo tavallinen Canal+ paketti. Kun tulee tuo uusi kanavajärjestely, niin pitääkö minun tehdä jotain vai tuleeko kanavat automaattisesti tuohon kanavalistaan. Kai tuo Sport 2 tulee mukaan tuohon regular pakettiin, ettei tartte maksaa lisämaksuja tai mitään ?
Meikku kirjoitti:No huh huh! Saa sittenkin nakata tuon TVUPlayerin roskakoriin. Nythän tää Canalin touhu alkaa näyttämään oikealta!
Doaner kirjoitti:Uskomatonta. 2 Phoenix Coyotesin ottelua kuukaudessa. Olen taivaassa !
Sabata kirjoitti:Tänä yönä nähdään mitä ovat Canalilla oppineet. Olen 95% varma, että esittävät pelin Columbus - Toronto Leafs TV.n kautta, joten laajakuvana pitäisi näyttää kaikkiin koteihin, ja pelaajat eivät veny lätyiksi. Mustat palkit saa manuaalisesti pois ruudulta, jos katsoja näin haluaa. Kuvitelkaa, jos ensimmäisen erän jälkeen ottelun valvoja alkaa taas säätää niitä formaatteja eri ja vääriin suuntiin, ottelu voidaan pilata näillä tempuilla jälleen kerran.
Ikijokeri kirjoitti:Eli näkyykös sekä canal+ sport 1 & 2 jatkossa antennitalouksissa?
EDIT: Homma selvisi, kun canalin sivut suostuivat taas aukenemaan. Hinoo, hinoo!
Mr. Penguin kirjoitti:No siis voi helvetti noita marraskuun otteluita. Philly Philly Philly! Ei kertaakaan esim. Calgary tai New Jersey ruudussa! Kiinnostavat joukkueet kuten Canadiens ja Penguinskin VAIN 2 kertaa ruudussa koko heletin kuukauden aikana vaikka nyt yllättäean noin paljon pelejä näyttävät (huom suuri osa noista peleistä ei edes ole suoria lähetyksiä!).
Haista Canal+ *****. Onneksi Foppa on loukkaantunut, eivät näe ruottalaiset Foppaansa. Heh.
Henkka kirjoitti:Pitäisköhän tässä taas itkeä vai nauraa.
Mr. Penguin kirjoitti:Nonii, Penguins ryssii taas lahjakkaasti. Toisen erän loppu, pens johtaa 2-0, mutta kun summeri soi, Isles johtaa 3-2. Bravo! Ei tuosta saatanan luuseriporukasta tule ikinä mitään. Kukaan ei osaa tehdä maaleja ja pakit eivät osaa estää maaleja. Jee, taas tulossa #1 Draft Pick Penguinseille. Hävettää ja vielä enemmän ****ttaa.
Mutta positiivista on että Phillyllä menee jopa huonommin kuin Penguinseilla ja FOPPA LOUKKAANTUI!
Mr. Penguin kirjoitti:Gonchar laukoo! Jee, Pens voittaa jatkoajalla! Malkin on kaikkien aikojen paras pelaaja ja Pens voittaa vielä Stanley Cupin!!
Henkka kirjoitti:Juu, mutta eihän se nykivä pikselimössö ollut realistinen vaihtoehto missään vaiheessa. Mieulummin kuuntelen vaikka pelkkää toimivaa radioselostusta kuin tuskailen pätkivän ja toimiessaankin heikkotasoisen kuvan ja äänen kanssa.
kilonkingi kirjoitti:Tieto antennitalouksissa näkyvien kanavien määrästä kiinnostaisi allekirjoittanuttakin. Viestistäsi päättelen nuo sport kanavat näkyvät, mutta itse en todellisena puusilmänä löytänyt vielä sellaista vapauttaavaa tietoa canalin sivuilta. Eli voitko heittää linkkiä tähän, niin saisi lopullisen varmuuden sille mitkä kanavat näkyvät antennitaloudessa.
Daespoo kirjoitti:Varmaan sun päässä ongelmat, itse olen katsonut jotakuinkin 10 matsia TVU:lta ja kaikki skulannut suurimmaksi osaksi ongelmitta.
Vaikak kuva on pieni niin hakkaa pelkän radioselostuksen 100-0
Henkka kirjoitti:Jos olet pelkän TVU:n kanssa onnellinen, niin mikäs siinä. Ilo se on pienikin ilo.
Daespoo kirjoitti:Vaikak kuva on pieni niin hakkaa pelkän radioselostuksen 100-0
KoTa kirjoitti:Daespoolle tiedoksi, että se TVU:n kuva on mahdollista myös suurentaa. Näin sinun ei tarvitse katsella seuraaviakin 10 peliä siitä pienestä esikatselukuvasta.
Köntsä kirjoitti:Osaako kukaan valaista minkä ihanuuden takia Canal näyttää ensiviikkona kolme peliä (tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina tjsp.) JO kello kahdeksalta illalla.
Onko tuo vain virhe nettisivuilla? Jos ei, niin onko tämä vain väliaikasta vai saammeko jatkossakin nauttia tästä mitä loistavimmasta esitysajasta?