Mainos

Canal+ pelit 2006-07

• 209 683
  • 1 294

Karri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stars
En tiedä joko on huomattu, mutta Canal+:n urheiluaikatauluista on poistettu NHL-osio. Alkaa näyttää todella, todella huonolta.

Janne89

Jäsen
Suosikkijoukkue
oilers. flyers. kärpät
Karri kirjoitti:
En tiedä joko on huomattu, mutta Canal+:n urheiluaikatauluista on poistettu NHL-osio. Alkaa näyttää todella, todella huonolta.

Se oli toss heiäkuun aikoihikin pois siitä ehkä se on päivitystä varten (mut sitä ei oo poistettu siitä tekstistä miss kerrotaan mitä Canal+ näyttää).

Trancey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Janne89 kirjoitti:
Se oli toss heiäkuun aikoihikin pois siitä ehkä se on päivitystä varten (mut sitä ei oo poistettu siitä tekstistä miss kerrotaan mitä Canal+ näyttää).
Onko NBA poistettu?

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
NBA:n voi kaiketi unohtaa Canalin ohjelmistosta. Aika mielenkiintoista touhua noilla sivuilla, Ruotsin sivuja päivittelin muutaman kerran ja välillä oli NHL tuossa tulevat peli osiossa mukana ja välillä ei. Tiedä sitten mistä tämä kertoo.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo huonolta näyttää nyt. Myös Ruotsin sivujen NHL osio on nyt poistettu.

Ihme homma vaan että Canal ei ole tiedottanut mitään esim että NHLää ei näytettäisi enää. Kyllä nyt täytyy laittaa harkintaan että kannattaako pelkän valioliigan takia maksaa 30e kuukaudessa.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jos todella on niin, että Canalilta ei ala ylihuomenna NHL-lähetykset, lähetän Canalin kortin miljoonassa eri osassa paskapaperiin käärittynä firman toimistolle. Vittu, että pistää vihaksi tälläinen pelleily. Kyllä kun HCM:llä olisi kotona pelit ja vehkeet heti kauden alusta lähtien ensimmäistä kertaa niin sitten ei näytetäkään tällä kaudella NBA:ta, ei NHL:ää... Kyllä tota tylsääkin tylsempää potkupalloa pitää näyttää 43 ottelua joka päivä suorana, uusintana, toisen kerran uusintana, kolmannen kerran uusintana. Perkele!

Ps. Eurosport! Miten olisi jos siirtäisitte doping pyöräilyt, herkkupeppu WTA-tennikset ym. pilipalilajit vaikka sinne ES kakkoselle ja ottaisitte NHL:n ohjelmistoonne? Kiitos!

Janne89

Jäsen
Suosikkijoukkue
oilers. flyers. kärpät
HCM kirjoitti:
Jos todella on niin, että Canalilta ei ala ylihuomenna NHL-lähetykset, lähetän Canalin kortin miljoonassa eri osassa paskapaperiin käärittynä firman toimistolle. Vittu, että pistää vihaksi tälläinen pelleily. Kyllä kun HCM:llä olisi kotona pelit ja vehkeet heti kauden alusta lähtien ensimmäistä kertaa niin sitten ei näytetäkään tällä kaudella NBA:ta, ei NHL:ää... Kyllä tota tylsääkin tylsempää potkupalloa pitää näyttää 43 ottelua joka päivä suorana, uusintana, toisen kerran uusintana, kolmannen kerran uusintana. Perkele!

Ps. Eurosport! Miten olisi jos siirtäisitte doping pyöräilyt, herkkupeppu WTA-tennikset ym. pilipalilajit vaikka sinne ES kakkoselle ja ottaisitte NHL:n ohjelmistoonne? Kiitos!

Oletteko muuten huomannu että ruotsin canal+ sivulla ei edes mainita NHL??
http://www.canalplus.se/sport.asp?guid=9B075BDD-894E-4126-9B1C-889F5A45874C

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Allekirjoittaneen tilaus katkeaa ainakin saman tien torstai-aamuna, jos keskiviikkona kauden alkaessa ei ole ilmoitusta NHL:n tilanteesta tullut.

Valioliiga-maalit näkee Urheiluruudussa, Lukon vieraspelejä Canal ei näytä varmaan yhtään, Ruotsin puppelisarjat ei kiinnosta pätkän vertaa ja ne elokuvat on kaikki niin nähty jo. Lisäksi South Park alkoi taas Neloselta.

Se 29 egeä on yksi normi Onnela-ilta. Sponsoroin siis niillä rahoilla Sedua.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Joo kyllä lähtee C+ hiuksista vittuun saman tien jos NHL ei näy, SM-liiga ei hirveästi nykymenolla nappaa, futista voi katsoa silloin tällöin mutta en todellakaan 5 ottelua joka vitun lauantai.

Ainoa mitä oikeasti C+:lta kaipaa on pari sarjaa, esim. Shield. Tosin sekin tulee Neloselta, vain vuoden perässä (hymiö).

Janne89

Jäsen
Suosikkijoukkue
oilers. flyers. kärpät
Daespoo kirjoitti:
Joo kyllä lähtee C+ hiuksista vittuun saman tien jos NHL ei näy, SM-liiga ei hirveästi nykymenolla nappaa, futista voi katsoa silloin tällöin mutta en todellakaan 5 ottelua joka vitun lauantai.

Ainoa mitä oikeasti C+:lta kaipaa on pari sarjaa, esim. Shield. Tosin sekin tulee Neloselta, vain vuoden perässä (hymiö).
no viimeistään keskiviikkona se tiedetään, mutta jos se ei näy niin mää ainakin vaihdan Viasatille, sielt sulee sentään NFL MBL ja hyvii sarjoi ja elokuvii

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
MLB on ehkä tylsin iso liiga maailmassa, en yksinkertaisesti voi ymmärtää mitä jengi näkee tuossa sarjassa. NFL ei sekään ole juuri mistään kotoisin, 10 sekunnin toiminnan jälkeen hierotaan kasseja 30 sekunttia ja taas vedetään 10 sekunnin setti. Hohhoijaa.

Brittifutiksessa sentään tapahtuu jotain koko ajan.

Nolan

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues ja TPS + Dougie
Janne89 kirjoitti:
no viimeistään keskiviikkona se tiedetään, mutta jos se ei näy niin mää ainakin vaihdan Viasatille, sielt sulee sentään NFL MBL ja hyvii sarjoi ja elokuvii

Yksi syy miksi minä vaihtaisin Viasatille on se, että sieltä tulee Nascaria, mutta katsotaan mitä tämän asian kanssa käy. Itse en tiedä mitä sitten tekisin Canal+ kanssa jos Nhl:än näyttäminen loppuu, Sm-liigaa sieltä sitten vielä tulee ja Dtm+muuta moottoriurheilua. itse ainakin hankin vaikka väkisin sen kanavan joka euroopassa haalii Nhl oikeudet.

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Daespoo kirjoitti:
MLB on ehkä tylsin iso liiga maailmassa, en yksinkertaisesti voi ymmärtää mitä jengi näkee tuossa sarjassa. NFL ei sekään ole juuri mistään kotoisin, 10 sekunnin toiminnan jälkeen hierotaan kasseja 30 sekunttia ja taas vedetään 10 sekunnin setti. Hohhoijaa.

Eli ei saa tykätä yhtä aikaa monesta lajista... en tiennyt... anteeksi.

Itse olen läpi elämäni käynyt elänyt ja hengittänyt Ilvestä ja jääkiekkoa, mutta katselen mielelläni myös jalkapalloa, jenkkifudista, koripalloa ja jopa baseballia. Autourheilu ei kolisi millään tasolla milliäkään eikä pesäpallo, mutten silti niitä dissaa. Jos joku saa niistä kiksit, niin antaa mennä vaan vaikka 24/7.

NHL:n puuttuminen ei ihan järkyttävästi hätkäytä, vaikka harmittaakin. Mulle NHL on Calgary ja viime kaudella taisi tulla 1 tai 2 Calgaryn ottelua. Ja 78 Philadelphian ottelua. Sen takia alkoi NHL olla ihan se ja sama Canalin toimesta.

Allekirjoittanut miettii ViaSatia ja tuota StreamTV:tä kolmella hikisellä eurolla. Ja vakavasti.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Daespoo kirjoitti:
Brittifutiksessa sentään tapahtuu jotain koko ajan.

Niin Viasatista kun puhuttiin, niin fudistahan sieltä tulee ~500 ottelua vuodesta, näistä ainakin CL on aikalailla kovaa tasoa, samoin Ranskan liiga nyt ainakin. Muitakin kyllä katselee.

Ja jos tahtoo että jotain tapahtuu, niin K-1&nyrkkeilyhän ovat Viasat3:n osa ohjelmistoa.

Ihan vain nyt lisäyksenä Viasatin ohjelmiin, jotka ovat mielestäni huomattavasti monipuolisemmat kuin Canalin vastaavat. Eri asia sitten ovatko ne montaa kiinnostavia. Itseäni kyllä, mutta ei välttämättä muiden.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Hyvät ihmiset siirtykää Center Ice Forumille. Ei maksa mitään ja voi katsoa pelit koska haluaa, alkuperäisselostuksella tottakai. Ainoa huono puoli on, ettei suorana näe, mutta ainakaan ei tarvitse väsyneenä koulussa/töissä olla.

Itse olen täysin tyytyväinen tuon sivun palveluun, C+ ei ole koskaan edes käynyt harkinnassa.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Mulle on ihan sama vaikka ei änäri näkyisikään, olen tyytyväinen Sm-liigaan. Tottakai se on harmillista, että Nhl:ää ei näytetä mutta minkäs sille tekee.

Ei ole meidän päätettävissä.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harmittaa kyllä niin perkeleesti mikäli näin on käymässä, ettei Canal näytä änäriä. Itse hankin koko paskan vasta tuossa loppukesällä ja oletin ilman muuta, että NHL pyörii kanavilla. Tietenkään ei olisi pitänyt olettaa mitään perkele.

No, Sm-liiga ja Valioliiga on kuitenkin edelleen sen 29 euron arvoisia/kk. Jos en olisi futiksen ystävä, niin sitten olisikin jo todella vakavan harkinnan paikka.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkaa tosiaan näyttämään todella, todella pahalta tämä C+:n NHL pelit. Näinkö tässä sittenkin kävi, ettei matseja näytetä? Mut pakko tässä on vaan laittaa jäitä hattuun ja odotella. Sehän onkin jo tuttua puuhaa, liiankin. Alkaa vaan päivät käymään vähiin. Voi voi.

Itselle jää Canal+ näkyviin vaikka eivät näyttäisikään NHL:ää. Tulee sieltä sentään SM-Liiga, Valioliiga ja EM-Karsinta pelit. Silti kyllä pistää vituttamaan jos NHL jää näkemättä kun niin innoissaan olen tulevaa kautta odottanut.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tänään päivällä oli kuulemma Suomen Canal+:lla sanottu että ovat 'luottavaisia' että diili saadaan.

Tuon voi kukin tulkita haluamallaan tavalla.

Janne89

Jäsen
Suosikkijoukkue
oilers. flyers. kärpät
Otto G.O.A.T. kirjoitti:
Alkaa tosiaan näyttämään todella, todella pahalta tämä C+:n NHL pelit. Näinkö tässä sittenkin kävi, ettei matseja näytetä? Mut pakko tässä on vaan laittaa jäitä hattuun ja odotella. Sehän onkin jo tuttua puuhaa, liiankin. Alkaa vaan päivät käymään vähiin. Voi voi.

Itselle jää Canal+ näkyviin vaikka eivät näyttäisikään NHL:ää. Tulee sieltä sentään SM-Liiga, Valioliiga ja EM-Karsinta pelit. Silti kyllä pistää vituttamaan jos NHL jää näkemättä kun niin innoissaan olen tulevaa kautta odottanut.
SM-Liiga on ihan p.stä uusien sääntöjen takia. Viime kaudella en kattonut yhtäkään Valioliiga otteluu ja ei toi jalkapallo kiinnosta muutenkaan, eli NHL:llän takii tuli tilattuu toi NHL, ostin jopa sitä varten Topfieldin 600euron digiboxsin joten on tämä aika karvas pettymys JOS Canal+ ei näytä NHL:llää

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
The G kirjoitti:
Eli ei saa tykätä yhtä aikaa monesta lajista... en tiennyt... anteeksi.

Itse olen läpi elämäni käynyt elänyt ja hengittänyt Ilvestä ja jääkiekkoa, mutta katselen mielelläni myös jalkapalloa, jenkkifudista, koripalloa ja jopa baseballia. Autourheilu ei kolisi millään tasolla milliäkään eikä pesäpallo, mutten silti niitä dissaa. Jos joku saa niistä kiksit, niin antaa mennä vaan vaikka 24/7.

NHL:n puuttuminen ei ihan järkyttävästi hätkäytä, vaikka harmittaakin. Mulle NHL on Calgary ja viime kaudella taisi tulla 1 tai 2 Calgaryn ottelua. Ja 78 Philadelphian ottelua. Sen takia alkoi NHL olla ihan se ja sama Canalin toimesta.

Allekirjoittanut miettii ViaSatia ja tuota StreamTV:tä kolmella hikisellä eurolla. Ja vakavasti.

Ja missäs minä sanoin ettei saa digata muita urheiluta?? Luetaan niitä viestejä!

Itseäni ei Viasatin tarjonta kiinnosta paskaakaan mutta jos joku siitä diggaa niin ei se minua häiritse.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy