Canal+ pelit 2005-06

  • 282 427
  • 2 151

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Tor-Dal

On se hienoa, että näissä Toronton matseissa on aina pelikello meille katsojillekin näkyvissä. Korjaan, maksaville katsojille. Toronto pelasi mielestäni kohtalaisen ottelun joka ei nyt taas riittänyt aivan voittoon, tai edes jatkoajalle. Aki Berg on muuten saanut taas otteisiinsa iloisuutta ja luistinkin kulkee mukavan sulavasti. Carlo Colaiacovon parina luutinut pakki availee peliäkin nyt kohtuullisesti. Colaiacovon muuten pitäisi ehdottomasti itse pitää paikkansa kokoonpanossa, luistelee Toronto puolustajista ehkä parhaiten.

Seuraava ottelu Canalilla Rangers-Canucks. Vauhtia piisaa ja maaleja nähdään molempiin suuntiin. Linkku ei muuten ole muistaakseni selostanut montaakaan yö-matsia pitkään aikaan enää. Onkohan Canal+ saanut asiasta palautteita niin paljon vai miten on?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
TML kirjoitti:
Odotappa kun Carlo kolaa Guerinin. ;)
Joo siinä lopussa tuli tosiaan kova ja komea taklaus sen kuuluisan puun takaa. Aika sissi kyllä se Guerinkin, kun kypärää vaan heitti paremmin kohilleen ja heti ylös.
 
Suosikkijoukkue
Hpk
TML kirjoitti:
Nyt sitten palo kiinni! Mitä helvettiä ne näyttää koripalloa jääkiekko-ottelun erätauolla?? Odotin näkeväni tuttuun tapaan networkin viikon highlighteja, mutta sen sijaan mustat miehet heittelee koreja! Vitutusketjun kautta aamupalalle.
Itse ihmettelin samaa juttua pitkän aikaa, olisin odottanut näkeväni highlaitsei tai jotain muuta vastaavaa
 

Ekaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames
Mr Scarface kirjoitti:
Linkku ei muuten ole muistaakseni selostanut montaakaan yö-matsia pitkään aikaan enää. Onkohan Canal+ saanut asiasta palautteita niin paljon vai miten on?

On varmasti saanut palautettakin, mutta luulisin että hän ei ole siksi selostanut yöllä koska nyt on tullut jo parina lauantaina tuo iltapeli(päiväpeli) eli eiköhän hän ole vaan halunnut ne selostaa että saa nukkua yöt.
 

Kit Mirakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Åbo bollklubben
Täälläkin paljon keskustelua herättänyt Phillyn matsien runsas näyttäminen nosti sen tason vitutuksen päälle, että lähetin n. A4:n verran tekstiä Canal+ Sverigelle. På svenska förstås. Samaa toivon muiltakin Phillyn seuraamiseen kyllästyneiltä.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Hienoa Kit Mirakov, ja vieläpä på svenksa!
Enpähän ole sitten ainoa joka tuonne on usealla eri kielellä värkännyt palautetta, mahdollisimman asiallista tottakai. Ja ehkäpä tässä kohta saisi rauhoittuakin jos vaan paljastuisi ensi vuoden otteluohjelmasta vähän enemmän.

Niin ja vielä yksi asia mikä Canalissa pännii (jotain jota en ole vielä maininnut) on se että yöllähän niiden otteluiden erätauoilla tulee niitä mahtavia ottelukoosteita tai joitain NHL-studioita, mutta kun matsit uusitaan päivällä niin erätauot on näpsästy pois ja ei nähdäkkään muuta kuin se viime yön matsi. Todella surkeaa niille jotka eivät yöllä pysty otteluita seuraamaan.

Ai niin, ja olenko vielä maininnut jotain otteluvalinnoista? Siis voi että nuo ruotsalaiset... ai jaa, kaikille siis on selvä mielipiteeni? Okei...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eihän siinä palautetta pitää laittaakin jos joku ottaa päähän. Tänne on kuitenkin ihan turha tuntojaan purkaa, etenkin kun kerta toisensa jälkeen viesti on täsmälleen saman lainen.

Minkähän lainen valitus olisi Ruotsissa, jos canal näyttäisi vain Suomalaisia kiinnostavia matseja?
Pens ei muuten todennäköisesti kuuluisi niihin joukkueisiin, jotka lasketaan Suomalaisia kiinnostavaksi.

Oma mielipiteeni asiaan on kuitenkin se, että olisi ihan perkeleen kiva, jos kaikkia joukkueita näytettäisiin suht tasaisesti. Mutta jos canal näyttää pelkkää phillyä, niin siinähän näyttää. Aina siellä pelaa joku toinen joukkue kuitenkin vastaan, ja mikään pakkohan niitä matseja ei ole katsoa.
Itse en ole hommanut canalia kuitenkaan pelkästään jääkääkän takia.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
repe_joke kirjoitti:
Itse en ole hommanut canalia kuitenkaan pelkästään jääkääkän takia.

No mutta jotkut ovat... ainakin minä. (Ei kiinnosta potkispallo eikä ne leffatkaan niin hyviä ole. Mutta po...)

Ja kyllähän täällä itse kullakin näyttää sama virsi soivan. Joku mulkero Pingviini valittaa että "Foppa ja Canal saa veren kiehumaan ****!" niin joku repe_joku valistaa "Mä oon ihan tyytyväinen, oon tyytyväinen tyytyväinen oon. Kyllä Phillyä mielellään katsoo joo..."
Eli sitä mä tässä vaan kun jotkut valittavat kyllästymistään tylsiin otteluvalintoihin niin ihan samalla tavalla täällä valitetaan että miten joku voi ollakkaan tyytymätön noihin otteluvalintoihin.


No mutta eiköhän se riitä siitä aiheesta vähäksi aikaa.

Osaako Steepler sanoa milloin mahdollisesti paljastuu lisää Canalilla näytettäviä otteluita?

Niin ja onko kukaan jaksanut väsätä minkäänlaista tilastoa siitä kuinka monta kertaa kukin joukkue on telkussa näkynyt? Vai pitääkö tässä itse semmoinen väsätä (ei siis missään valittamismielessä, vaan ihan yleisen mielenkiinnon kannalta).
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr. Penguin kirjoitti:
No mutta jotkut ovat... ainakin minä. (Ei kiinnosta potkispallo eikä ne leffatkaan niin hyviä ole. Mutta po...)

Ja kyllähän täällä itse kullakin näyttää sama virsi soivan. Joku mulkero Pingviini valittaa että "Foppa ja Canal saa veren kiehumaan ****!" niin joku repe_joku valistaa "Mä oon ihan tyytyväinen, oon tyytyväinen tyytyväinen oon. Kyllä Phillyä mielellään katsoo joo..."
Eli sitä mä tässä vaan kun jotkut valittavat kyllästymistään tylsiin otteluvalintoihin niin ihan samalla tavalla täällä valitetaan että miten joku voi ollakkaan tyytymätön noihin otteluvalintoihin.

En minäkään potkupalloo (elikkä maailman suurinta teatteria) katso. Leffojakin tulee harvoin katsottua. Sarjoja tosin sitäkin enemmän.
Mutta en kuitenkaan näe asiakseni valittaa ohjelmistosta jonka tiesin olevan olevan canalilla sen tilatessani.

Ja jos minä joka kerta näihin sinun idiotismeihin tarttuisin, niin kyseessä olisi kokopäivä työ.
Ja minä en ole kertaakaan sanonut katsovani phillya mielellään. Minä en vain ole niin vitun tyhmä, että ennen joka peliä, ja joka vitun pelin aikana, ja joka vitun pelin jälkeen, manaan samaa vitun mantraa suu vaahdossa runkaten.
Tämä meinaa sitä, että itse katson mielummin vaikka sitä vitun phillyä, kun en nhl lätkää ollenkaan.
Ei se kovin kaukana ollut, että tällä kaudella ei olisi nähty pelin peliä, ja silloin se itku vasta suurta olisi ollutkin.

Hirtä ittes niihin digilootas johtoihin, niin kaikki olisi onnellisempia.

Jotkut toivoo Foppan kuolemista, ja jotkut jonkun muun. Ja ihan erisyistä jopa.

Mutka jatka toki vastatuuleen kusemista, ei vois vähempää kiinnostaa. Kun ei sinua näköjään keskustelu kiinnosta.
Minä tiedän paremmin kun kaikki muut asenne, ei varmasti kerää kiitosta sen enempää muualla kun täälläkään.
 

K.J.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Everton FC, Hermes
Ottelut:

Itä:

Philly 12
Ottawa 3
New Jersey 3
Tampa 2
Boston 2
Atlanta 3
Florida 1
Montreal 7
Toronto 8
Pittsburgh 1
NY Islanders 4
Buffalo 1
Carolina 1
NY Rangers 4
Washington 2

Länsi:

Calgary 2
Detroit 2
Dallas 2
Vancouver 3
Colorado 2
San Jose 1
Nashville 0
Edmonton 1
Los Angeles 0
Anaheim 1
Chicago 0
Phoenix 0
Minnesota 2
Columbus 0
St.Louis 2

Siinä vähän faktaa... Kommentoimaan en suostu, kuulun siihen joukkoon, joka nauttii, että pelejä tulee enemmän kuin koskaan..
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Taisi läntinen konferenssi hieman hävitä edellisen taiston tv näkyvyydessä. No, näillä mennään. Kyllä muuten ainakin pleijareissa pääsevät taatusti lännen joukkueetkin ruutuun. Tuota Philly viikkoa täytyy silti hieman hämmästellä, 3 matsia viikossa. Ja Forsberg ei edes pelannut kaikissa, silti pitivät Flyersin ruudussa. Joinain kertoinahan ottelu on vaihdettu, kun siihen on nähty syy.
 
Suosikkijoukkue
Hpk
en kuulu siihen ryhmään joka valittaa, mutta tulee noita phillyn pelei aika paljon
nyt vielä kun pitkänen pois niin ei mtn mielenkiintoa paitsi niittymäki maalissa.
myös Toronton pelejä tulee aika paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ekaton kirjoitti:
Ei taida tulla enää, tulihan tuo toissakaudellakin tuo ohjelma canal+:lta, mutta se taisi olla tuon ESPN:n juttuja ja ESPN:hän ei uusinut tuota tv-sopimusta NHL:n kanssa, joten ei taida tulla.

Huono homma :S... mutta erätauoilla tulee sitten kai niitä jotain highlightejä ja pelithän ne pääasia on :P
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Doaner kirjoitti:
Huono homma :S... mutta erätauoilla tulee sitten kai niitä jotain highlightejä ja pelithän ne pääasia on :P

Niin, Phillypelithän ne pääasia on. ;)
Highlightejä tulee ja erilaisia NHL-studioita, ja sehän on aivan mahtava asia (jopa Phoenixin otteluista on pari hassua kertaa tullut kooste!!). Ilman niitä erätauon NHL-pläjäyksiä olisi ainakin täällä Canalin tilaus saattanut loppunua aika lyhyeen.
 

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Mr. Penguin kirjoitti:
Niin, Phillypelithän ne pääasia on. ;)
Highlightejä tulee ja erilaisia NHL-studioita, ja sehän on aivan mahtava asia (jopa Phoenixin otteluista on pari hassua kertaa tullut kooste!!). Ilman niitä erätauon NHL-pläjäyksiä olisi ainakin täällä Canalin tilaus saattanut loppunua aika lyhyeen.
Tuo studio onkin hyvä. Lähes tulkoon kaikkien pelien maalit ja pelaajien haastatteluja.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Mr. Penguin kirjoitti:
Osaako Steepler sanoa milloin mahdollisesti paljastuu lisää Canalilla näytettäviä otteluita?

Ei minulla mitään sen kummempia tietoja ole kuin mitä Canalin sivuilta voi lukea. Nämä on tammikuulle viimeaikoina lisätyt. Lehdistö osuuden ohjelmataulukoista näkee ohjelmaa hieman pidemmälle kuin urheiluosion.

14.1 Lau 21:10 23:35 NHL
Philadelphia - Colorado
Suora lähetys. Wachovia Center.

14.1 Lau 02:00 05:00 NHL
Toronto - Phoenix
Suora lähetys. Air Canada Centre.

16.1 Maa 20:00 23:00 NHL
Boston - Anaheim
Suora lähetys. Fleet Center.

17 Tii 04:00 07:00 NHL
Colorado - Toronto
Suora lähetys. Pepsi Center.

19 Tor 02:00 05:00 NHL
Philadelphia - Boston
Suora lähetys. Wachovia Center.

21 Lau 21:10 23:35 NHL
Pittsburgh - Philadelphia
Suora lähetys. Mellon Arena.

21 Lau 02:00 05:00 NHL
Ottawa - Toronto
Suora lähetys. Corel Centre.

24 Tii 02:30 05:30 NHL
Detroit - Nashville
Suora lähetys. Joe Louis Arena.

26 Tor 02:30 05:30 NHL
Detroit - Vancouver
Suora lähetys. Joe Louis Arena.

28 Lau 21:00 23:45 NHL
Philadelphia - Tampa Bay
Suora lähetys. Wachovia Center.

28 Lau 02:00 05:00 NHL
Toronto - Montreal
Suora lähetys. Air Canada Centre.

CANAL+ SPORT 31.1.2006
2:00 NHL: Tampa Bay - Toronto
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Pari Toronton matsia. No, kelpaa ainakin minulle koko lista muutenkin. Toronto month oikein kyseessä. Suomessa ja muuallakin maailmalla on Canalin onneksi paljon vaahteranlehti faneja joten tuskin noista paljoa nega palautteita lähtee. Noissa itäisen konferenssin peleissä on muuten mielestäni sellainen positiivinen puoli, että pelit alkavat jo 2.00. Tosin saisihan ne kovalevylle tallennettua jos näyttäisivät enemmän lännen matseja. Mutta livenä katseltuna, katselen mieluummin 2.00 alkavaa peliä kun 5.30 alkavaa.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Hmm... Ei se Canali sitten näytäkkään tiheämpään tahtiin niitä otteluita. Silloin tällöin näyttäisi tulevan joku bonus matsi maanantaisin mutta muuten jatketaan täysin samoilla linjoilla. Philly Philly Philly... Mutta Kings, Coyotes, Blue Jackets?
Jos jotain positiivista haetaan niin Toronto näyttää kohta menevän Phillyn ohi, mikä onkin ihan ok.
 

eld i räven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mr. Penguin kirjoitti:
Mutta Kings, Coyotes, Blue Jackets?

Onko tilanne tosiaan niin hyvä että ainostaan nämä kolme joukkuetta eivät ole kokonaisessa ottelussa esiintyneet Canal+:lla?
Kaikki kolme joukkuetta olen nähnyt, lyhyemissä tai pidemissä koostetuissa matseissa. Varsinkin Kings ja varauksella Coyotes saisi näkyä ruudussa mutta CBJ - kuka kaipaa?
Aina löytyy joku joukkue jota ei näytetä tarpeeksi jos hakemalla hakee. Itse katsoisin mieluimmin matsit alkaen kl 5:00 ja suurin toive olisi NHL maratooni kolme ottelua puolen vuorokauden aikana - 21:00, 02:00 ja 05:00 tuota tuskin toteutetaan mutta hyvä näin, mennään niillä mitä on tarjolla.

Nimim. satunnainen katselija ;-)
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
NYR-VAN

Olisikohan tänä yönä maalikarkeloiden paikka? Tulivoimaa pitäisi löytyä molemmilta ja tänä vuonna Rangerskin on pelannut vakuuttavasti. Toivottavasti pelikello on taas näkyvillä maksaville katsojillekin. Nämä 2.00 alkavat pelit ovat joka tapauksessa nannaa.
 

Charlie Lucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs, Jokerit, Kiekko-Vantaa
eld i räven kirjoitti:
Aina löytyy joku joukkue jota ei näytetä tarpeeksi jos hakemalla hakee. Itse katsoisin mieluimmin matsit alkaen kl 5:00 ja suurin toive olisi NHL maratooni kolme ottelua puolen vuorokauden aikana - 21:00, 02:00 ja 05:00 tuota tuskin toteutetaan mutta hyvä näin, mennään niillä mitä on tarjolla.

Nimim. satunnainen katselija ;-)

No kyllä tällainenkin maratooni on tulossa.

lauantai 7/1 21.00
Montreal - Ottawa
Suora lähetys. Bell Centre. Selostus Pentti Lindegren.
sunnuntain vastainen yö 8/1 02.00
Edmonton - Toronto
Suora lähetys. Skyreach Center.
sunnuntain vastainen yö 8/1 05.00
Vancouver - Calgary
Suora lähetys. General Motors Place.
 

Nshr

Jäsen
eld i räven kirjoitti:
Kaikki kolme joukkuetta olen nähnyt, lyhyemissä tai pidemissä koostetuissa matseissa. Varsinkin Kings ja varauksella Coyotes saisi näkyä ruudussa mutta CBJ - kuka kaipaa?

Hep!

Vaikka Columbuksen sijoitus läntisessä konferenssissa onkin niin alhainen, pitäisi edellä olevien joukkueiden ruudussa näkyä - myös Blue Jacketsin. Nashin, Zherdevin, Footen ja kumppaneiden johdolla sinitakit ovat vähintäänkin yhtä kiinostava joukkue, kuin esimerkiksi mainitsemasi Coyotes.

Tämä oli vain mielipiteeni, mutta silti jaksan ihmetellä Canalin ottelutarjontaa. Enkä pelkästään "rupusakkien" näkyvyyden tähden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös