OLN, joka nämä pelit enimmäkseen televisioi, keskittyy tuohon Philadelphiaan myös, joten edes Canalin halu ei hirveästi sitä vähentäisi.
Vai ei osata asettua muitten asemaan? Minun mielestäni tuolla tullaan AINA sorsimaan jotain, koska jos he keskittyisivät esim. Pittsburghin peleihin kuten varmasti eräät haluaisivat, silloin jäisi huomiotta suurin osa muista. Haluat siis vaan sanoa, että sinua sorsitaan koska pingviinejä ei näy tarpeeksi usein, paskat muista. Kyllä ne kaikki jengit pääsevät ruutuun, ja sekin vähän on hyvä. Kyllä minäkin mieluummin katselisin nyt vaikka Ducksien pelejä, ja Dallasin matsejakin, mutta yhtä "epäreilua" se on muillekin joten kukas minä olen valittamaan.
Ja minä yritän ainakin keksiä aina jotain erikseen katsottavaa noissa matseissa. Phillyssä se on helppoa kun joukkueessa on kolme suomalaista, ja toisella puolellakin pelaa tänä yönä Jani Rita. Harmi ettei Pitkänen pelaa. Edellinen peli oli kahden suomalaisvahdin kaksintaistelu, todella hyvä matsi ja jaksoi kiinnostaa loppuun asti.