Canal+ pelit 2005-06

  • 281 790
  • 2 151

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mintsu kirjoitti:
Tämän iltaisen perusteella kukaan ei voi pitää Jaloa hyvänä selostajana. Linkkuakin rupesi jo kaipaamaan Jalon selostaessa.

Ei jumalauta, oletko sukua Linkulle vai muuten vain kassalla?

Jalon huonotkin selostuksen pieksevät Linkun 'parhaat' selostukset 100-0, eihän niitä voi edes verrata herranjumala.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mintsu kirjoitti:
Tämän iltaisen perusteella kukaan ei voi pitää Jaloa hyvänä selostajana. Linkkuakin rupesi jo kaipaamaan Jalon selostaessa.

Jalo on helvetin hyvä selostaja. Mertaranta ykkönen omalla listallani mutta Jalo melkein samalla tasolla. Linkkua ei edes koko listalla ole.

Linkku selittää välillä niin hirveätä paskaa. "öhh Joni Kapanen eiku öhh anteeksi Sami Kapanen öhh Colorado öhh Philadelphia"

Jalo sentään ei sössi jokaista sanaa mikä tulee suusta. Hyvää tietoa pistää tulemaan.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Mr. Penguin kirjoitti:
Ja miksi Canal+ pelleväki aina katkaisee ottelun heti sen ratkeamisen jälkeen eikä koskaan näytä "loppuseremonioita" kuten tähtien jakoa ja sen sellaista?

Tämä on asia, mistä Canal saisi ottaa oppia vaikkapa Urheilukanavan Bundesliigan lähetyksistä. Näissä näytetään usein (ainakin silloin, kun olen katsellut) ottelun jälkeisiä tapahtumia, kuten esim. kotijoukkueen kiitokset yleisölle. Lähikuvia pelaajista ja yleistä fiilistä kentällä sekä yleisössä.

Tämä selostuskritiikki on jo mennyt vähän yli meikäläisen ymmärryksen. Itse kuuntelen suomalaisia ja paikallisia kumpiakin mielelläni. Pääasia on taustaäänien (yleisö/kenttä) kuuluminen myös. Se tuo tarvittavan tunnelman lähetykseen. Se yleisöääninauhan pyörittäminen tappaa fiiliksen nopeasti. Silmät on itselläni päässä ja ei häiritse Linkun selostus esim. 200 kiloisen laiturin taidoista, kyllähän jokainen tietää mistä painosta on kysymys. Joka yö tulee suoraa lähetystä ja jengi jaksaa valittaa. Aikoinaan sai olla tyytyväinen, jos jonkun pelin näki. Tämä on tätä nykyajan jatkuvaa valitusvirttä. Turha hermostua mielipiteestä kermaperseet.
 

Igor 22

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olen samaa mieltä bambamcamin kanssa tästä selostaja asiasta. Itse ainakin olen tyytyväinen kun pelejä tulee lähes joka yö - selostajasta riippumatta - toisin kuin oli jokin vuosi takaperin. Pakko melkein sanoa että Linkun höpötyksiin tottuneena muut selostajat kuullostavat ensi alkuun "oudoilta" - hullu minä!

Itselläni kun ei ole selkeää suosikkijoukkuetta niin olen hymyissä suin katsonut kevään pelien tuloksia. Canalin kestosuosikkien Toronto, Tampa Bay ja Rangers pelien päätyttyä ja kun vielä ruotsalaissuosikit Detroit ja Philadelphia konttaavat, niin saadaan televisioon "uusia" joukkueitakin - hyvä uusi NHL!
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
bambamcam kirjoitti:
Joka yö tulee suoraa lähetystä ja jengi jaksaa valittaa. Aikoinaan sai olla tyytyväinen, jos jonkun pelin näki. Tämä on tätä nykyajan jatkuvaa valitusvirttä.

Joo, kyllä sen muistaa, kun MTV3 noita pelejä näytti, niin silloinhan ei edes ollut olemassa mitää muuta selostajaa kuin Linkku, joka solkotti Pasilasta mitä mieleen tuli ja ottelua näytettiin siihen asti, kun Huomenta Suomi alkoi.

Vähään jos tyytyy, niin ei paljoa saa. Pientä hienosäätöä näissäkin lähetyksissä on, vaikka onhan se hienoa, että kuvaa Suomeen asti saadaan. Mutta kyllähän siitä maksetaankin, joten kai on oikeus jotakin vaatiakin.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mielenkiintoista muuten moneltako tuo Edmonton - Detroit ottelu nyt sitten alkaa Canalilta? Canal ilmoittaa 5.00, txtv ylellä ilmoittaa 22.00, ja espn.llä lukee että ei tietoa alkamisajasta. Jossain muuallakin virallisilla sivustoilla näin TBA tiedon Edmontonin ottelun alkamisajan kohdalla. Tuo pelihän tulee siis maanantain ja tiistain välisenä yönä Canalin mukaan. NHL.com.kaan ei ilmoita alkamisaikaa.
 

Nolan

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues ja TPS + Dougie
Mr Scarface kirjoitti:
Mielenkiintoista muuten moneltako tuo Edmonton - Detroit ottelu nyt sitten alkaa Canalilta? Canal ilmoittaa 5.00, txtv ylellä ilmoittaa 22.00, ja espn.llä lukee että ei tietoa alkamisajasta. Jossain muuallakin virallisilla sivustoilla näin TBA tiedon Edmontonin ottelun alkamisajan kohdalla. Tuo pelihän tulee siis maanantain ja tiistain välisenä yönä Canalin mukaan. NHL.com.kaan ei ilmoita alkamisaikaa.

Mon., May 1, 6:00 PM MDT.
 

Armoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Antakaa anteeksi tietämättömyyteni ja laiskuuteni. Mutta asiaan näyttääkö Nelonen mitään playoff pelejä tällä kaudella? Esimerkiksi finaali pelejä.
 

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Armoton kirjoitti:
Antakaa anteeksi tietämättömyyteni ja laiskuuteni. Mutta asiaan näyttääkö Nelonen mitään playoff pelejä tällä kaudella? Esimerkiksi finaali pelejä.
Ei näytä. Canalilla yksinoikeudet Suomessa.
 

Knight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Eivät sitten näytä seuraavaa Montreal-Carolina -matsia BellCentteristä vai. Onko kukaan muuten ajatellut tehdä valitusta siitä, että Analplussa väittää lähettävänsä ottelut SUORINA. Kaukana siitä.

Onneksi on www.streamtvnow.tv. Lähetys tulee 5-10 sek viiveellä ja on silti minuuutteja Analin linkkupaskan edellä. Hinta huikea 3€ / kk.

Vappuja.
 

Igor 22

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tällähetkellä Edmontonin pelin alkamisajankohtaan löytyy monta vastausta:
Canalplus: Suomen aikaa 05.00
ESPN: 2:00 PM (ET) = Suomen aikaa 21.00
NHL: 8:00 PM (ET) = Suomen aikaa 03.00
TSN: 7:05 PM = Suomen aikaa 02.05
Oilers.com: 6:00 PM MDT = Suomen aikaa 02.00

Eikös se aikaero ole EST 7h ja MDT 8h, ja korrrrjatahan saa jos väärässä olen..

Tässä jos jotain pitäisi uskoa niin kai se olisi Oilersin oma nettisivu, eli sen perusteella peli alkaisi 6.00 PM MDT (02.00) ja kun vielä TSN:kin saman ajan kertoo niin tähän uskoisin itse... ...miten lie???

No, onhan tässä vielä aikaa eli ei kannata panikoida!!! Vappunaamari päähän ja baanalle, kunhan olotila normalisoituu niin todennäköisesti löytyy vastaus edelliseenkin!?
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Igor 22 kirjoitti:
Eikös se aikaero ole EST 7h ja MDT 8h, ja korrrrjatahan saa jos väärässä olen..

Ei EST kyllä 7h, mutta MDT 9h eli oilers.com ja nhl.com tarjoamat ajat täsmäävät joten varmasti se aika on oikea eli 03.00 suomessa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mitä siellä nyt tapahtuu, näyttääkö Canali nykyään lämmittelytkin ?
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
kaizu kirjoitti:
Mitä siellä nyt tapahtuu, näyttääkö Canali nykyään lämmittelytkin ?

Kyllä näyttää näköjään.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Vittu sentään, olenko ainoa kenel C+ pätkii tosi pahasti Oilers-Wings matsin aikana?? Joku kuolee huomenna!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Daespoo kirjoitti:
Vittu sentään, olenko ainoa kenel C+ pätkii tosi pahasti Oilers-Wings matsin aikana?? Joku kuolee huomenna!

Olet. Eli käyttäjässä vika tällä kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
No menipä sitten kaksi erää ohi, mutta kolmas oli niin hienoa katseltavaa, että ei hirveästi harmita. Tietääpä tästä lähtien, ettei katso ottelun alkamisaikaa canalin sivuilta vaan tulee tänne jatkoajan keskustelupalstalle, jossa arvon palstalaiset tuntuvat olevan asioista peremmin perillä kuin canal itse.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Itse olen käyttänyt joskus nopeaa varmistustaktiikkaa jossa tsekkaan alkamisajan ylen teksti-tv:ltä.
Ja siihen vartti päälle niin lähetys saattaa olla jo alkamassa. Tosin eilen en sitä näköjään tehnyt...

Topfieldin Guideen ei tule enää luotettua ollenkaan, mutta näköjään se plussan txt tv on myös yhtä tyhjän kanssa.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:
Tietääpä tästä lähtien, ettei katso ottelun alkamisaikaa canalin sivuilta vaan tulee tänne jatkoajan keskustelupalstalle, jossa arvon palstalaiset tuntuvat olevan asioista peremmin perillä kuin canal itse.

Ei sitä nyt välttämättä täältäkään tarvi hakea vaan riittää että nhl:llän sivuilta alkamisajan katsoo siellä ne kuitenkin ovat aika pitkälle oikein. Koko ongelma tässä oli se että tämän pelin alkamisaikaa ei ilmoitettu ennen kuin ehkä päivää paria ennen, se oli pitkään nhl:llän sivuillakin TBD tilassa. Kyllä Canalinkin sivuilla on melko pitkälle oikein silloin kuin alkamisajat tiedetään pitkälle ennakkoon mutta jos se ei ole ennakkoon kovin pitkälle tiedossa Canal on melko hidas nettisivujaan päivittämään, jolloin kannattaa olla asian kanssa tarkkana. Sitä en tiedä mistä Canal on 05 arponut, ehkä heidänkin olisi kannattanut ilmoittaa alinperin että alkamisaika ilmoitetaan myöhemmin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kyllä Canal kusee nyt omaan nilkkaan kun rupeaa säätämään näitä lähetyksiä kauden tärkeimmillä hetkillä. Nyt ei sitten yöotteluissa nähdä enää NHL On The Fly Final makasiinia vaan JP "rakastan omaa ääntäni olen aina johdossa olevan joukkueen puolella hokin Pupi Wallenius" Jalo höpöttää edellisen yön maalien päälle. Ei näin, ei vaan näin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
HCM kirjoitti:
Kyllä Canal kusee nyt omaan nilkkaan kun rupeaa säätämään näitä lähetyksiä kauden tärkeimmillä hetkillä. Nyt ei sitten yöotteluissa nähdä enää NHL On The Fly Final makasiinia vaan JP "rakastan omaa ääntäni olen aina johdossa olevan joukkueen puolella hokin Pupi Wallenius" Jalo höpöttää edellisen yön maalien päälle. Ei näin, ei vaan näin.


Valivalivalivalivali valivalivali ValiValiVali!!

Täällä ei osata kun valittaa kokoajan. Miks ei mikään kelpaa?
Kaikki hoidetaan niin huonosti, selostaja ei ole kiva ja sitten se vielä kertoo kaikenmaailman juttuja ja se tekee työnsäkkin vielä ja...

Toivottavasti canal luopuu oikeuksistaan niin ei tarvi teidänkään valittaa ja pahoittaa mieltä kun selostajat selostaa suomeksi ja...

Jos ei selostus kelpaa niin ei kelpaa, mutta tarviiko siitä kokoajan olla valittamassa? Laittakaa äänet pois jos ei ääni miellytä.

Minä ainakin olen ollut tyytyväinen jokaiseen lähetykseen mikä on tullut.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Tomek #11 kirjoitti:
Valivalivalivalivali valivalivali ValiValiVali!!

Täällä ei osata kun valittaa kokoajan. Miks ei mikään kelpaa?

Pieni osa katsojista jaksaa valittaa aivan jokaisesta asiasta. Uskoisin hiljaisen enemmistön olevan tyytyväinen nykyiseen runsaaseen tarjontaan. Varmasti porukka Canalilla yrittää tehdä hommat hyvin.

Kiitokset Canalille hyvästä kaudesta voi antaa jo tässä vaiheessa. Kiitos.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Alkaako ensi yön peli todellakin jo kello 4 ? Miten mä muistelen, että yleensä Flamesin arkipäivä-pelit olisi alkanu myöhemmin ?
 

Linja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit (poislukien entiset liigapelurit!)
kaizu kirjoitti:
Alkaako ensi yön peli todellakin jo kello 4 ? Miten mä muistelen, että yleensä Flamesin arkipäivä-pelit olisi alkanu myöhemmin ?

Ei kyllä sen matsin pitäis alkaa 04:00. Toivottavasti ei hirveenpaljoo myöhemmin ala, että ehtii kattoo matsin työaikana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös