Olen lähes varma siitä, että 3.00 on oikein. ;-) Kävin worldtimeserver.comin sivuilla tarkistamassa asian ja sain vastauksen, jonka mukaan klo 7.00 PM New Yorkissa on sama kuin 3.00 Suomessa.jorkki_87 kirjoitti:Eli sisi tuo 3.00 Suomen aikaa on oikein? Itse olen ihan pihalla. 7.00 Jenkkilän aikaas se tulee. Heittäkää nyt se varmistus niin osaan herätä oikeaan aikaan :)
jorkki_87 kirjoitti:Eli sisi tuo 3.00 Suomen aikaa on oikein? Itse olen ihan pihalla. 7.00 Jenkkilän aikaas se tulee. Heittäkää nyt se varmistus niin osaan herätä oikeaan aikaan :)
Otto G.O.A.T. kirjoitti:Miten muuten porukka valmistautuu yön matseihin? Nukutteko ennen peliä muutaman tunnin vai valvotteko yhtä soittoa ilman mitään välissä nukkumisia? Ite oon suosinu jälkimmäistä.
No voi vishnu, eipä tullut edellispäivänä radiosta 7.00 PM Rangers-Sabres -matsia kahdelta ja ajattelin että NHL.com on jumissa. No nyt selvisi tämäkin siis...steepler kirjoitti:Yhdysvalloissa tosiaan ei siirrytä vasta kuin tällä viikolla.
Baawo kirjoitti:Play off-matsit näyttäisivät tulevan aika hyvin...Lähestulkoon joka yö tulee matsi, joten lähes väkisinkin useampi ottelupari täytyy olla seurannassa, eikä vaan pelkkää Philadelphiaa...no vielä on kymmenkunta kierrosta jäljellä..sithän sen näkee mitä alkaa tuutista tulla..Toivottavasti myös Lännen otteluita seurattaisiin..
Älä aliarvio Linkkua. Kaveri on täydessä tikissä pleijareissa ja valvoo jokaisen pelin kanssamme!Turder kirjoitti:Samalla uskoisin myös alkuperäisen selostuksen tulevan tänne asti. Ei Pena ja kumppanit (Jalo? Taivainen?) jaksa joka yö.
Canalilla on kyllä ollut joka vuosi varsin laaja kattaus pleijarisarjoista. Hyvä näin.
Baawo kirjoitti:Play off-matsit näyttäisivät tulevan aika hyvin...Lähestulkoon joka yö tulee matsi, joten lähes väkisinkin useampi ottelupari täytyy olla seurannassa, eikä vaan pelkkää Philadelphiaa...no vielä on kymmenkunta kierrosta jäljellä..sithän sen näkee mitä alkaa tuutista tulla..Toivottavasti myös Lännen otteluita seurattaisiin..
Vai saako Brad Norton Jagrin nenän rikki? Kyllä, tämä peli täytyy nähdä. We love you Nortie!Richter_35 kirjoitti:Ihanaa, tänä iltana ei ilmeisesti ole linkkua tiedossa joten voi rauhassa katsella ottelua. Mielenkiintoinen kamppailu tulossa. Saako Jagr Rangersin maaliennätyksen rikki?
Parker27 kirjoitti:Varadan pommi Bettsiin oli kyllä uskomattoman hyvä. McGrattan ja Orr nahistelivat samalla itselleen 2min penaltyt. McGrattan ja Orr hanskaavat varmasti tässä pelissä. Ehkä jo hyvinkin pian kun jäähyboksista pääsevät :-)
Parker27 kirjoitti:McGrattan antoi muutaman todella hyvän iskun perille ja heikompi olisi varmasti tippunut jo kyydistä.
Parker27 kirjoitti:Olihan hyvä tappelu tuo McGrattan vs Orr. Joten ei sitä turhaan tähän aikaan valvota :-) Orr on yks perkeleen kova jätkä. McGrattan antoi muutaman todella hyvän iskun perille ja heikompi olisi varmasti tippunut jo kyydistä. McGrattanille hyvä voitto tästä tappelusta. On ne kovia kavereita täytyy sanoa.
Ilmeisesti Linkku selostaa klo 22 alkavan Philadelphia - New Jersey -pelin.TML kirjoitti:Onkos tänään linkku kuultavissa illan matsissa?
JAgE kirjoitti:Ilmeisesti Linkku selostaa klo 22 alkavan Philadelphia - New Jersey -pelin.