No sanos muuta! Itse jätin pelin katsomisen yöllä kesken, linkun 5sek viiveen takia. Nyt ajattelin katsoa uusinnasta rankkarikisan, niin eihän sitä tietenkään voinut tulla. Perkele sentään!Twite kirjoitti:SJ-Dallas, uusinta. Niin, jättivät sitten juuri päättyneessä uusinnassa rl-kisan näyttämättä ja näyttävät sen sijaan tuota ihanaa 'plimplomplim'? Joo'o, hyvähyvähyvä.
eld i räven kirjoitti:Tuo taukomusiikki on näemmä muuttunut ja hyvä niin en jaksa kuunnella tuota Neil Youngin uikutusta. Vielä kun tietäisi mikä progebändi esiintyy - anyone?
Íhan pienesti otti pataan, kun SO jäi näkemättä. Varsinkin kun yöllä yritin oikein kovasti pitää silmiä auki, mutta mutta....uni tuli. Selostukseen tai oikeammin sen oikea-aikaisuuteen on tultava joku roti, menee täysin maku tsiigata matsia kun Linkun ääni tulee 2-3- sekkaa myöhässä.Twite kirjoitti:SJ-Dallas, uusinta. Niin, jättivät sitten juuri päättyneessä uusinnassa rl-kisan näyttämättä ja näyttävät sen sijaan tuota ihanaa 'plimplomplim'? Joo'o, hyvähyvähyvä.
Kun näin Detroitin Dallasissa, niin mietin että paikalla olisi ollut jopa tuhat Wings-fania. Paljon niitä (meitä) kuitenkin oli. En tosin usko että olivat tulleet tuonne erityisesti peliä varten, vaan alueella vaan asui paljon joukkueen kannattajia ja kun Wingsit vierailivat harvoin paikan päälle niin sinne piti silloin päästä.Henkka kirjoitti:Nämä tosifanit menevät sitten pitämäään mekkalaa milloin Columbukseen, milloin jopa Phoenixiin lentäen(!) koska liput ovat halvempia ja peleihin ylipäätään mahtuu. Phoenixissa on parhaimmillaan ollut kuulemma noin 10 000 Red Wings-fania.
dana77 kirjoitti:Kun näin Detroitin Dallasissa, niin mietin että paikalla olisi ollut jopa tuhat Wings-fania. Paljon niitä (meitä) kuitenkin oli. En tosin usko että olivat tulleet tuonne erityisesti peliä varten, vaan alueella vaan asui paljon joukkueen kannattajia
Ainakin Rangers-Canes nähtiin syksyllä. Muistaakseni myös toinen Carolinan matsi nähtiin?EDIT - Columbusta ei sitten tällä kaudella nähty kertaakaan, silta ainakin näyttää. Ja olenko ihan väärässä vai onko minulla paska muisti, mutta Carolinaakaan ei ole näkynyt Canalilla tällä kaudella? Joka tapauksessa, aivan ala-arvoista touhua...
Mr. Penguin kirjoitti:EDIT - Columbusta ei sitten tällä kaudella nähty kertaakaan, silta ainakin näyttää. Ja olenko ihan väärässä vai onko minulla paska muisti, mutta Carolinaakaan ei ole näkynyt Canalilla tällä kaudella? Joka tapauksessa, aivan ala-arvoista touhua...
Jippo kirjoitti:Ilmeisestikään näytettäviä pelejä ei voi kaikista valita, mutta ainakaan minua ei haittaisi tippaakaan, että vaikka maanantai-aamuna päätettäisiin alkavana viikkona näytettävät pelit ja valinnassa yritettäisiin vähän haistella erityisen kiinnostavia yhteenottoja.
Henkka kirjoitti:tällaista hemmetin paskaa.
Doaner kirjoitti:Mielestäni Phoenix Chicago oli tosi hyvä matsi. Pari tappelua joista toinen aivan loistava. Maalejakin tuli aika paljon ja vetoja/torjuntoja sitäkin enemmän. Pari hyvää taklaustakin nähtiin. Kyllä se on hyvä että ne tasapuolisesti näyttävät noita matseja. Playoffseissa kuitenkin näytetään kärkipään joukkueita enemmän kuin paljon. Tietysti mielipiteitä on monia.... tässä omani.