Daespoo kirjoitti:Vittu mikä neiti tuo Unibrow, ottakaa mies pois meikäläisen top10 listalta, tollasia hannareita voi mihinkään listoille laittaa. Niin ja kohta joku neropatti tulee kertomaan kuin Flyers teki maalin tajuamatta että sillä ei ole tämän kanssa mitään merkitystä.
-Mercury- kirjoitti:No jopas!
Pelle MacRotta vaan katteli ja tuijotti Duckia kun Flyers teki maalin, voihan sitä noinkin pelata mutta joukkue voi hävitä, menis vaihtoon jos ei pelaaminen kiinnosta. Tappalunnälkäiset täällä itkee ja haukkuu ämmäksi. Hyvin kyllä sai ärsytettyä monet.
Rikottiinko siis tässä kirjoittamattomia sääntöjä? No Kanadassa tapeltas. Jatkakaa!
TML kirjoitti:Itse tykkäsin Donaldin tyylistä myös. Jos tappelutaidot (ja halut) ovat pienenlaiset pitää näpäyttää toista goonia vaikka syöttöpisteellä. Mukavan ranarinkin "Brash" pääsi lähettämään joka ikäväksi osui vain tolppaan.
Hyvä kosto Donald. ;)
Daespoo kirjoitti:Oikeasti, ottakaa Brashear pois meikäläise top10:stä, muut nousee pykälän ylös ja 10. on Peters
Hyvä matsi tämä Flyers-Sens, selostajat olivat helvetin puolueellisia mutta tuli tapahtumat tulivat selvästi esiin. Taklauksia, tunnetta ja maaleja, harmi että Brashear spennasi jälleen kerran.
Näin tapahtui. Molemmat farmiin, siis sekä Senatorsin paska pelaaja että Flyersin chicken shit.Hevonen kirjoitti:McGratton haastoi haastoi, ärsytti ja yritti ajaa, kun taas Brashear pelasi ok vaihdon ja järjesti maalin, joka sekin oli pitkälti McGrattonin virheiden summa.
Samaa asiaa mietin, kun tuossa matsia nauhalta katselin.Mielikuvitushahmo kirjoitti:McGrattan tökki ja hiillosti koko vaihdon ajan, mutta pelasiko tuon vaihdon jälkeen enää ollenkaan?
Iker kirjoitti:. Mietin, että mahtaakohan viltti kutsua noin selkeän virheen myötä, ja ainakaan itse en enää onnistunut McGrattania sen jälkeen jäältä bongaamaan.
Täällä siis suuret NHL-tietäjät ovat aivan shokissa, koska joku kieltäytyi tappelusta. Kyseessähän on varmasti ensimmäinen kerta lajin historiassa kun tämänlainen lajin sekä itsensä täydellinen nöyryyttäminen tapahtuu.
Voitosta pelataan.
Mistä noita voi muuten opetella, kun ei niitä ole kirjoitettu mihinkään?Parker27 kirjoitti:Opettele ensin vaikka NHL kirjoittamattomia sääntöjä ennenkuin avaat sanaisen arkkusi.
Parker27 kirjoitti:Ehkä huonoin teksi mitä olen palstan historiassa koskaan nähnyt. Kertoo paljon kirjoittajan tietotasosta. Opettele ensin vaikka NHL kirjoittamattomia sääntöjä ennenkuin avaat sanaisen arkkusi.
Becks kirjoitti:Niin mitä nyt rikottiin?
Animal kirjoitti:En ole Parker27, mutta ote aikoinaan JA:ssa julkaistusta kolumnista
( http://www.jatkoaika.com/index.php?sivu=onside&versio=kolumnit&id=2728 ):
- Veteraani NHL-tappelijoitten tulee aina mahdollisuuksien mukaan oikeaan aikaan ja oikeissa paikoissa antaa nuorille kovanaamoille mahdollisuus tapella itseään vastaan vakiinnuttaakseen paikkansa Showssa.
Pelihän oli tuon McGrattan-Brashear episodin aikaan 2-0 Flyersille, joten miksei olisi voinut matsata? Pelkäsikö Brashear että nuori kloppi pyyhkii hänellä omassa kotihallissa jäätä?
Becks kirjoitti:2-0 ensimmäisen erän lopussa, konferenssin kärkitaisto, ote Flyersilla. Kenties Hitchcock näytti että ei nyt? Parker27:lle tiedoksi myös, että mikäli koutsi sanoo ettei nyt voi tapella, niin sillon ei tapella. Oli kirjoittamaton laki mitä tahansa.
Minun mielestäni olisi ollut oikein sopivaa, että McGrattan olisi ottanut kumppanikseen jonkun muun kuin Brashearin, kun homma ei Brashearia kiinnostanut. Sen verran Brashearin temppu nolotti ja hävetti (olin Flyersin pelissä puolella)Becks kirjoitti:2-0 ensimmäisen erän lopussa, konferenssin kärkitaisto, ote Flyersilla. Kenties Hitchcock näytti että ei nyt? Parker27:lle tiedoksi myös, että mikäli koutsi sanoo ettei nyt voi tapella, niin sillon ei tapella. Oli kirjoittamaton laki mitä tahansa.
dana77 kirjoitti:Minun mielestäni olisi ollut oikein sopivaa, että McGrattan olisi ottanut kumppanikseen jonkun muun kuin Brashearin, kun homma ei Brashearia kiinnostanut. Sen verran Brashearin temppu nolotti ja hävetti (olin Flyersin pelissä puolella)
Toki tuo olisi rikkonut kirjoittamattomia sääntöjä, mutta Brashearhän rikkoin niitä ensin. Silloin ei olisi voinut kuin syyttää Brasheariä siitä ettei hoida omia hommiaan. Instigator-sääntö vittuun.
Parker27 kirjoitti:Nyt lähti Philadelphia tuolta suosikkilistalta. Tuon perkeleen tummahipiäisen takia. Myös top-10 listalta tuli pudotus..