Canal+ / Nelonen

  • 1 403 384
  • 5 294

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Näyttäis Canal+ soittavan ottelulähetyksissään taustalla usein Sentencedin Ever-Frost -biisiä. Biisihän on Sentencedin poikien vastaus niille, joiden ansiosta Sentencedin Kärpille tekemä kannatusbiisi Routasydän laitettiin soittokieltoon Raksilassa. Sinänsä ihan mielenkiintonen huomata, että Canal soittaa juuri tuota biisiä - tiedä sitten onko valinta ihan tietoinen, veikkaisin että on.

En huomannut, että ennen playoffeja ko. biisiä olisi soitettu.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Miksiköhän pääkameran kuva oli eilen todella väritön, lähes mustavalkoisen oloinen? Muiden kameroiden näyttämissä kuvissa värit olivat kohdallaan, mutta ei tuossa pääkamerassa. Jossain vaiheessa ensimmäisen erän aikana se parani, mutta oli sitten taas toisessa ja kolmannessa erässä todella surkea.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kumpikohan keskiviikon matseista tulee Analilta?
 

ngq

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nelosen pelit

Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:
Missä vaiheessa nelonen tuli mukaan kuvioihin. Viime vuonna muistaakseni toisesta välieräpelistä alkaen. Onko tänä vuonna sama homma?

http://www.nelonen.fi/urheilu/default_muut.asp?f=185&d=89602&

Nelosen ottelut:
La 31.03. klo 16.30 SM-liiga: 3. semifinaali
Ti 03.04. klo 18.00 SM-liiga: mahdollinen 4. semifinaali
To 05.04. klo 18.00 SM-liiga: mahdollinen 5. semifinaali
La 07.04. klo 16.30 SM-liiga: 1. finaali
Ti 10.04. klo 18.00 SM-liiga: 2. finaali
To 12.04. klo 18.00 SM-liiga: 3. finaali
La 14.04. klo 16.30 SM-liiga: mahdollinen 4. finaali
Ma 16.04. klo 18.00 SM-liiga: mahdollinen 5. finaali

Otteluparit ilmoitetaan internetissä osoitteessa www.nelonen.fi/sm-liiga ja Nelosen teksti-tv:n sivulla 220.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
se7en kirjoitti:
Näyttäis Canal+ soittavan ottelulähetyksissään taustalla usein Sentencedin Ever-Frost -biisiä.

Mutta eikö siinä taustalla soi vain kertsistä pätkä looppina? Ainakin niissä mitä mä olen katsellut niin soi vain tämä pieni pätkä.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.

Ah, kiitti tiedosta. Uteluni jälkeen koitin canalin sivuja tsekkailla mut oli silloin vielä matsi avoinna.
 

Yoswald

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen ollut alusta asti sitä mieltä, että SM-liigan sopimus Canal+:n kanssa kusee. Toki yksi syy on täysin itsekäs. Meillä ei ole kotona Canalia, eikä siihen ole oikeastaan varaakaan (kyllä, se kolmekymppiä kuussa on joillekin iso raha). Vielä viitisen vuotta sitten liigan johtohahmot kertoivat haastatteluissa, että liiga uusi sopimuksensa maikkarin kanssa ja hylkäsi canalin rahakkaan tarjouksen, koska liigan tulee näkyä Suomen jokaisessa tv-taloudessa.

Liigalla on tällä hetkellä katsojaongelma. Minä uskallan väittää, että sopimus Canal+:n kanssa on tähän osasyyllinen. Minä ihastuin jääkiekkoon, Sm-liigaan ja Jokereihin katsomalla lätkämatseja maikkarilta. Olen sitä mieltä, että televisio on paras keino houkutella lajin pariin uusia faneja. Nyt, kun mahdollisuus nähdä suomalaista kiekkoa telkkarista on rajallinen, myös kiinnostus on vähentynyt. Moni ystävistäni on lopettanut lajin seuraamisen kokonaan. Nyt puhutaan siis riviseuraajista, ei niinkään intohimoisista lajifanaatikoista.

Itselle tämä Canal+ diili on merkinnyt lähinnä sitä, että olen todella pihalla muista joukkueista. Esimerkiksi en ole kahteen vuoteen nähnyt yhtään Tapparan peliä, jotenka esimerkiksi Teemu Laineen tason arviointi on täysin mahdotonta. Jokereiden pelejä tulee paikan päällä katsottua ihan riittävästi, mutta muut jengit tulee nähtyä runkosarjan aikana korkeintaan kerran tai sitten ei ollenkaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yoswald kirjoitti:
Itselle tämä Canal+ diili on merkinnyt lähinnä sitä, että olen todella pihalla muista joukkueista. Esimerkiksi en ole kahteen vuoteen nähnyt yhtään Tapparan peliä, jotenka esimerkiksi Teemu Laineen tason arviointi on täysin mahdotonta. Jokereiden pelejä tulee paikan päällä katsottua ihan riittävästi, mutta muut jengit tulee nähtyä runkosarjan aikana korkeintaan kerran tai sitten ei ollenkaan.

Katsoitko sitten Maikkarin Hokinaitteja kun oma jengisi ei pelannut niissä? Itse en ainakaan koskaan katsonut muiden jengien pelejä, ei vaan voinut vähempää kiinnostaa epäviihdyttävä konsepti hälläväliä-joukkueilla. Canal on saanut noihinkin peleihin sentään jotain kiinnostavaa, joten niitä tulee satunnaisesti nyt katsottua. Mutta totta kai, meitä on moneen junaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.

Loistavaa! Toivottavasti lauantainen Oulun peli näytettäisiin myös, sopisi paremmin aikatauluihin...
 

Shadow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, MLB, Nyrkkeily
Juhaht kirjoitti:
Loistavaa! Toivottavasti lauantainen Oulun peli näytettäisiin myös, sopisi paremmin aikatauluihin...
Kyllä näytetään, sillä myös nelonen alkaa näyttämään välieräotteluita 3. peleistä lähtien.
Eli Lauantaista lähtien toinen peli tulee canalilta ja toinen neloselta.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Juhaht kirjoitti:
Loistavaa! Toivottavasti lauantainen Oulun peli näytettäisiin myös, sopisi paremmin aikatauluihin...

Tämä varmaankin järjestyy. Eikös viime vuonna televisiointi hoidettu niin, että kolmannesta välieräpelistä eteenpäin Nelonen näytti toisen pelin ja Canal toisen? Luulisi että sama järjestely on voimassa tänäkin vuonna. Finaalithan on yksinoikeudella Nelosella.

edit. haa. varjo oli mua nopeampi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yoswald kirjoitti:
Itse olen ollut alusta asti sitä mieltä, että SM-liigan sopimus Canal+:n kanssa kusee. Toki yksi syy on täysin itsekäs. Meillä ei ole kotona Canalia, eikä siihen ole oikeastaan varaakaan (kyllä, se kolmekymppiä kuussa on joillekin iso raha).
Kyllähän Canalia näytetään ympäri kaupunkia eri baareissa, eli pelien seuraaminen olisi mahdollista ihan ilmaiseksikin. Jopa kaksi kertaa viikossa kun mtv3:n aikana vain kerran viikossa. Ja "parhaimmilllaan" mtv3 mm. jätti ratkaisut näyttämättä suorina jatkoajoille menneistä otteluista...
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
heavy kirjoitti:
Ja "parhaimmilllaan" mtv3 mm. jätti ratkaisut näyttämättä suorina jatkoajoille menneistä otteluista...
Siinä oli kyllä legendan aineksia, kun v. 2003 Maikkari meinasi jättää ratkaisevan finaalin toisen jatkoerän näyttämättä, kun Brasiliassa alkoi F1-kisa. Eikun olikin niin, että meinasivat näyttää plussalla sen kiekkopelin ratkaisun, ja siihen aikaan plussaa ei kovin monessa taloudessa ollut. Kaikkien onneksi Kummola soitti Ecclestonelle, että meillä on peli kesken, ja Bernie järjesti kunnon sademyräkän Interlagosiin, jotta kisan alkua siirrettäisiin. Näin kävi, ja Pirneksen voittomaali ehdittiin nähdä juuri parahiksi ennen formuloiden starttia.
 

Yoswald

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juhaht kirjoitti:
Katsoitko sitten Maikkarin Hokinaitteja kun oma jengisi ei pelannut niissä? Itse en ainakaan koskaan katsonut muiden jengien pelejä, ei vaan voinut vähempää kiinnostaa epäviihdyttävä konsepti hälläväliä-joukkueilla. Canal on saanut noihinkin peleihin sentään jotain kiinnostavaa, joten niitä tulee satunnaisesti nyt katsottua. Mutta totta kai, meitä on moneen junaan.
Itse olen sillä tavalla lätkän ystävä, että tykkäsin katsoa kaikki pelit riippumatta jengistä tai ohjelman konseptista. En tosin voi väittää etteikö hockey night olisi ollut ohjelmana täyttä sontaa. Jokerien peliä nyt katsoo, vaikka siellä olisi pikku-oravat selostamassa.

heavy kirjoitti:
Kyllähän Canalia näytetään ympäri kaupunkia eri baareissa, eli pelien seuraaminen olisi mahdollista ihan ilmaiseksikin.
Tämä on totta, mutta minun pitää odotella vielä muutama vuosi, että baareihin pääsee ylipäätänsä sisään. Sen lisäksi esitin huoleni juuri pienten lasten eksymisestä lajin pariin. Jos vanhempia ei lätkä sen suuremmin kiinnosta ja pelejä ei näe telkkarista, niin kiekosta innostuminen on huomattavasti vaikeampaa. Itsellä olisi tuollaisessa tilanteessa jäänyt lätkäfanius aika pieneksi.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.

Viddu. Enkö osaa katsoa tuota canalin sivuilta oikein? Siellä ainakin omien silmien kertomana lukee, että ottelu vahvistamatta.....
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
pete666 kirjoitti:
Viddu. Enkö osaa katsoa tuota canalin sivuilta oikein? Siellä ainakin omien silmien kertomana lukee, että ottelu vahvistamatta.....

Etusivulla "Ajankohtaista" kohdassa.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
JAN kirjoitti:
Etusivulla "Ajankohtaista" kohdassa.

Katohan perkele! No tää nyt on vaan taas tätä, kun viides yövuoro putkeen, niin ei oikein tahdo toimia.....Kiitoksia!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jaagr tehosi kaks plus yks

Mennäänpä hetkeksi SM-liigasta NHL:n puolelle. Hain tästä ketjusta viestejä hakusanalla "slapshot" mutta ei tärpännyt.

Ärsyttääkö ketään muuta kuin minua se Slapshotin suomalaisselostaja, joka käyttää yleiskieltä, kuten "peli päättyi kuus kaks, torjunnat oli kakskytkolme kolkytyks"? Eiköhän tv:ssä olisi paikallaan käyttää kirjakieltä, varsinkin jos on koosteen selostaja. Puheohjelmien vieraat ovat erikseen.

Kaikkein ärsyttävintä tässä "selostajassa" on hänen käyttämänsä sana "tehota" merkityksessä tehdä tehopisteitä. "Jaagr tehosi kaks plus yks."

GODDAMIT!
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Uleåborgir kirjoitti:
Mennäänpä hetkeksi SM-liigasta NHL:n puolelle.
GODDAMIT!

Niin NHL:stä voi jutella NHL otsikon alla. Sielläkin on Canalplus aiheinen ketju.


Nyt on palstapoliisi fiilis.. pois se minusta
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Meinasi mennä omena äsken väärään kurkkuun, syynä Kari Tynin "paluu?" selostuskoppiin. Kari Tyni on siis Nelosen selostaja lauantaista lähtien.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Morrow10 kirjoitti:
Aika hiljaiseksi vetää. Hieman jopa lamaannuin lukiessani tuon ilmoitusluontoisen asian. Kari Tyni.

Kari Tyni.

Siis tämä sama kaveri, joka teki aikanaa huikeita sanoituksia Nykäs Matille jollain salanimellä? Mihin tämä maailma onkaan menossa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös