Canal+ / Nelonen

  • 1 404 223
  • 5 294

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Siis mitä vittua? Kaksi loistavaa selostajaa Innanen ja Jalo pistetään hyllylle ja tämä säälittävä urpo tilalle? Voi jösses sentään minkä tekivät. Eikö se nyt ole aika selvää että jos tulee kaksi matsia niin toisen selostaa Jalo ja toisen Innanen, toivottavasti tähän on joku järkisyy.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Daespoo kirjoitti:
toivottavasti tähän on joku järkisyy.
Tätä ei oikein järjellä voi käsittää. Tyni studiossa on jo niin kuvottava asia edes ajatella ja kun sitä on joutunut vielä seuraamaankin. Eikö se äijä nyt me sinne suojatyöpaikkaan Jyväskylään.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Daespoo kirjoitti:
Eikö se nyt ole aika selvää että jos tulee kaksi matsia niin toisen selostaa Jalo ja toisen Innanen, toivottavasti tähän on joku järkisyy.

Koska Tyni selostaa juurikin Nelosella niin syy on varmasti se että Innanen ja Jalo ovat nykyisin pelkästään Canalin miehiä. Jalohan selosti Nelosella aiemmin jalkapalloakin ja Canalilla ei muuta kuin SM-Liigaa, tällä kaudella on kuitenkin muutakin Canalilla selostanut ja Nelosella ei enää mitään. Joten sopimuksen puitteissa on varmaankin vain Canalin palveluksessa.

Siis onko konfirmoitua että Tyni selostaa kaikki Nelosen pelit, jos on kyse vain tästä lauantaista niin voi tietenkin olla joku este vain Jalolla.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Isle of Man kirjoitti:
Tätä ei oikein järjellä voi käsittää. Tyni studiossa on jo niin kuvottava asia edes ajatella ja kun sitä on joutunut vielä seuraamaankin. Eikö se äijä nyt me sinne suojatyöpaikkaan Jyväskylään.

Antakaa miehelle chäännsii. Radio selostajana ainakin aivan huippu.

En usko, että Tyni juuri huonompi on kun Jalo.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Lampinen kirjoitti:
Antakaa miehelle chäännsii. Radio selostajana ainakin aivan huippu.

En usko, että Tyni juuri huonompi on kun Jalo.
Onko tästä muiden, kuin JYP:n fanien mielipiteitä? Tyni on rento kuin rautakanki, eikä sovellu millään tavalla räväkän pudotuspeliottelun selostajaksi.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Murmeli kirjoitti:
Onko tästä muiden, kuin JYP:n fanien mielipiteitä? Tyni on rento kuin rautakanki, eikä sovellu millään tavalla räväkän pudotuspeliottelun selostajaksi.

JYP-faneille Tyni on jostain syystä jonkin sortin epäjumala, mutta ei se kyllä minulle ainakaan ole auennut mikä Tynissä olisi niin erinomaista. Lässynlässy-tyyli yhdistettynä aneemiseen pakkohuumoriin ei vaan nappaa. Eikä havainnointikyky tai lajituntemus niin häikäisevää ole, että sillä voitaisiin Tynin ärsyttävyyttä kuitata. Jalosta ei kyllä voi puhua samana päivänäkään, itse ottaisin Saukkosenkin mieluummin (tosin ilman Jutilaa)
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kiitos Canal

Pakko sanoa tähän väliin, että UPEA homma tuo Canalin web-TV! Näin ulkomailtakin pystyy seuraamaan (toki törkeään hintaan, mutta silti) SM-liigan playoffeja suorana lähetyksenä!!! Mikähän peli webbiteeveestä lauantaina mahtaakaan tulla?

No, keskiviikkona ainakin tulee Bluesin peli.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Murmeli kirjoitti:
Onko tästä muiden, kuin JYP:n fanien mielipiteitä? Tyni on rento kuin rautakanki, eikä sovellu millään tavalla räväkän pudotuspeliottelun selostajaksi.
Kyllä Tyni minusta on hoitanut ihan OK ne muutamat SaiPa-JYP -pelit jotka olen testin vuoksi hänen selostamanaan aikoinaan kuunnellut. Pöllö-TV:n aikaiset telkkariselostukset taas olivat muistaakseni pykälää heikompitasoista tavaraa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aikaahan siitä on paljon kun viimeksi olen Tynin selostusta kuullut, mutta en minä muista että hän niin kamalasti vitutusta herättävä selostaja olisi. Tässä jokunen vuosi takaperin Tyni oli Maikkarin Hockey Nightissa haastattelijana, ja silloin Mika Saukkonen sai jonkun yskänkohtauksen tai muun köhän, ja Tyni joutui hetken aikaa tuuraamaan Saukkosta. Olihan se sentään siinäkin tilanteessa selostusta Saukkoseen verrattuna.

Ihan hyvä valinta Tyni mielestäni on, vaikkei JP Jalon veroinen tietenkään ole.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei näin. Ei Tyniä. Tosin hatarat on muistikuvat kyseisen äijän selostuksista, mutta sen minkä muistan niin ei lupaa hyvää. Mun muistikuvan mukaan Tyni ei saa selostuksillaan sellaista fiilistä ja tunnetta mukaan joka välittyisi kotikatsomoihin asti. Tulee vähän niinkun lässähtänyt meininki. Toivottavasti muistelen väärin ja näin ei käy ja Tyni vetää vitun hyvin finaalit, mutta kyllä sen Jalon olisi pitänyt nämä karkelot hoitaa. Varma ja hyvä valinta, mutta ei auta itku markkinoilla. Näillä mennään.
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Cannibal kirjoitti:
Pakko sanoa tähän väliin, että UPEA homma tuo Canalin web-TV! Näin ulkomailtakin pystyy seuraamaan (toki törkeään hintaan, mutta silti) SM-liigan playoffeja suorana lähetyksenä!!! Mikähän peli webbiteeveestä lauantaina mahtaakaan tulla?

No, keskiviikkona ainakin tulee Bluesin peli.

Onko se sulla toiminut ok? Ainakin pari viimeistä kertaa, kun itse olen tuon törkyhinnan maksanut, niin tuote ei ole vastannut edes kymmenesosaa hinnasta. Jatkuvaa tökkimistä, nopeuden tipahtelua, jäätymistä etc niin että meinas kone lentää ikkunasta...
 

Lape7

Jäsen
Dnada21 kirjoitti:
Onko se sulla toiminut ok? Ainakin pari viimeistä kertaa, kun itse olen tuon törkyhinnan maksanut, niin tuote ei ole vastannut edes kymmenesosaa hinnasta. Jatkuvaa tökkimistä, nopeuden tipahtelua, jäätymistä etc niin että meinas kone lentää ikkunasta...

Onko vika ollut "siellä päässä" vai kotikoneissa? Osaatko sanoa?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ei taida missään olla vielä tietoa kumpi kanava näyttää kummankin ottelun lauantaina?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä, miksi Kari Tynistä on täällä nyt ihan näin negatiivinen oletuskuva. Voi tietenkin olla, että hän on pettymys, mutta minulla on hänestä ainakin ihan ok-mielikuva.

Itselläni on kaudelta 91-92 HPK-HIFK-puolivälieräpeli, mikä päättyi 8-3, yhä nauhalla ja sitä selostaa kukas muukaan kuin Kari Tyni. Eikä ainakaan tuon selostuksen perusteella miestä ihan paskaksikaan voi haukkua. Ja mielestäni hän on parempi kuin joku Anusaukkonen. Sitä paitsi hänellä on mukavan kuuloinen ääni tuohon hommaan. Tämä on tietenkin makukysymys.

Selostikos tulloin HPK-JYP HT- välierässäkin, missä Palo teki ratkaisumaalin jatkoajalla 2-1 niin Kari Tyni? Jos näin, niin miehen hehkutushan oli ihan huippuluokkaa.

Sitten olen myös häntä radiosta kuunnellut ja tuonkin perusteella hän osaa kyllä hommansa, ainakin radiossa. Toisaalta jalkapallon MM-kisojakin YLE:llä selosti tämä yksi, joka kuulosti radiolta hyvältä, mutta tv:ssä pahalta.
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Lape7 kirjoitti:
Onko vika ollut "siellä päässä" vai kotikoneissa? Osaatko sanoa?

Testien mukaan tänne valuu tasaisesti 1700 kbit/s niinkuin pitääkin. Nettiradiot toimii kuin herran enkeli, TVUplayer skulaa, videoneuvottelut onnistuu. Kyllä mä aika isolla sormella syytän Canaalin nettiserveriä. Eikä sieltä saa mitään vastausta, jotta voisi kysellä vähän spekseistä...
 

Bob Halkidis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars, Tottenham, Barcelona
Canal + ravintolat

Tän päivän Iltalehdessä on listattuna kaikki Suomen canal + ravintolat. Niitä on n 500, joten eiköhän jokainen löydä sieltä omansa.
 

mela

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Tokkii aika useilla.

Dnada21 kirjoitti:
Onko se sulla toiminut ok? Ainakin pari viimeistä kertaa, kun itse olen tuon törkyhinnan maksanut, niin tuote ei ole vastannut edes kymmenesosaa hinnasta. Jatkuvaa tökkimistä, nopeuden tipahtelua, jäätymistä etc niin että meinas kone lentää ikkunasta...

Et ole ainoa ongelmasi kanssa. Itse olen ostanut viime syksyna 3 ottelua joista canal + palautti rahat kahdesta. Yhta ei ehditty laskuttaa kun ei paassyt jarjestelmaan sisaan. Nyt muutama viikko takaperin kokeilin uudestaan. Parhaalla mahdollisella koneella. Tulos samankaltainen kuin ennen. Tokkii tokkii!.

Onko niin etta canal + :lla ei riita kapasiteetti?

Oma linjani on 10 megan linja ja ongelma ei ole vastaanottavassa paassa.
 

Karkoil

Jäsen
Suosikkijoukkue
KIEKKO-ESPOO
hmm...

Ei taida kovin monet baarit näyttää tänään tulevaa Kärpät - Blues ottelua, kun sieltä samaan aikaan tulee mänttikuulan em-karsinta ottelu canalilta.

Jos joku tietää pääkaupunkiseudulta päin baaria joka näyttäisi tänään suorana jääkiekkoa, niin voisi kertoa mullekkin.

Kaikista baareista joihin soitin sanottiin että näytetään mänttikuulan karsintoja.
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Karkoil kirjoitti:
hmm...

Ei taida kovin monet baarit näyttää tänään tulevaa Kärpät - Blues ottelua, kun sieltä samaan aikaan tulee mänttikuulan em-karsinta ottelu canalilta.

Jos joku tietää pääkaupunkiseudulta päin baaria joka näyttäisi tänään suorana jääkiekkoa, niin voisi kertoa mullekkin.

Kaikista baareista joihin soitin sanottiin että näytetään mänttikuulan karsintoja.

Suomen baarit osaavat laittaa asiat tärkeysjärjestykseen !
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karkoil kirjoitti:
hmm...

Ei taida kovin monet baarit näyttää tänään tulevaa Kärpät - Blues ottelua, kun sieltä samaan aikaan tulee mänttikuulan em-karsinta ottelu canalilta.

Jos joku tietää pääkaupunkiseudulta päin baaria joka näyttäisi tänään suorana jääkiekkoa, niin voisi kertoa mullekkin.

Kaikista baareista joihin soitin sanottiin että näytetään mänttikuulan karsintoja.

Ohhoh, onneksi sentään baareissa ymmärretään mikä on asioiden tärkeysjärjestys. Nokka-Jalosen nyhverö hokia vai Suomi taistelemassa
historiallisesta saavutuksesta maailman suurimmassa urheilulajissa? Niin, ei tähän täydy muuta lisätä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Lorimer kirjoitti:
Suomen baarit osaavat laittaa asiat tärkeysjärjestykseen !
Luonnollisestikin näin, muistavat, että oluen myyminen on se tärkein elinehto... tarjottakoot sitten suomifutista seuraaville mahdollisuus katsoa peliä, ostakaa toki tuopponen samalla kertaa. Näin se menee. Eikä kannata unohtaa sitä, että höpöpallomatsi on maajoukkueen peli, eli luonnollisesti löytynee paremmin maksavaa katsojaa, kuin Kärppien tai Bluesin kannattajajoukoista.

Onkos muuten Banalin webtv:stä muita kuin "ynseitä" kokemuksia? Pitäisi sen varassa olla tuossa viikon kuluttua...
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Joops. Mun duunipaikalla näytetään myös futista, ei sitä hirveästi tarvinnut miettiä mitä näytetään. Yksi välieräottelu sinne tänne, kuitenkin kaikki loput näytetään finaaleista puhumattakaan.
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lorimer kirjoitti:
Suomen baarit osaavat laittaa asiat tärkeysjärjestykseen !

Aivan. Ihan oikea peli sieltä tänään näytetään. Mutkikkaampaa olisi ollut, jos HIFK:n kausi jatkuisi vielä. Helppo ja oikea ratkaisu tuo Suomen pelin näyttäminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös