Nurmijärven Peto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.mailman- kirjoitti:Kumpikohan keskiviikon matseista tulee Analilta?
Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.mailman- kirjoitti:Kumpikohan keskiviikon matseista tulee Analilta?
Nurmijärven Peto kirjoitti:Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Canalin sivuston mukaa keskiviikkona tulee Kärpät-Blues ottelu.
Yoswald kirjoitti:Itselle tämä Canal+ diili on merkinnyt lähinnä sitä, että olen todella pihalla muista joukkueista. Esimerkiksi en ole kahteen vuoteen nähnyt yhtään Tapparan peliä, jotenka esimerkiksi Teemu Laineen tason arviointi on täysin mahdotonta. Jokereiden pelejä tulee paikan päällä katsottua ihan riittävästi, mutta muut jengit tulee nähtyä runkosarjan aikana korkeintaan kerran tai sitten ei ollenkaan.
Kyllä näytetään, sillä myös nelonen alkaa näyttämään välieräotteluita 3. peleistä lähtien.Juhaht kirjoitti:Loistavaa! Toivottavasti lauantainen Oulun peli näytettäisiin myös, sopisi paremmin aikatauluihin...
Juhaht kirjoitti:Loistavaa! Toivottavasti lauantainen Oulun peli näytettäisiin myös, sopisi paremmin aikatauluihin...
Johannes kirjoitti:Samaan aikaan tulee Azerbaidzhan-Suomi toiselta Canalin Sport-kanavalta, aika hassua.
Kyllähän Canalia näytetään ympäri kaupunkia eri baareissa, eli pelien seuraaminen olisi mahdollista ihan ilmaiseksikin. Jopa kaksi kertaa viikossa kun mtv3:n aikana vain kerran viikossa. Ja "parhaimmilllaan" mtv3 mm. jätti ratkaisut näyttämättä suorina jatkoajoille menneistä otteluista...Yoswald kirjoitti:Itse olen ollut alusta asti sitä mieltä, että SM-liigan sopimus Canal+:n kanssa kusee. Toki yksi syy on täysin itsekäs. Meillä ei ole kotona Canalia, eikä siihen ole oikeastaan varaakaan (kyllä, se kolmekymppiä kuussa on joillekin iso raha).
Siinä oli kyllä legendan aineksia, kun v. 2003 Maikkari meinasi jättää ratkaisevan finaalin toisen jatkoerän näyttämättä, kun Brasiliassa alkoi F1-kisa. Eikun olikin niin, että meinasivat näyttää plussalla sen kiekkopelin ratkaisun, ja siihen aikaan plussaa ei kovin monessa taloudessa ollut. Kaikkien onneksi Kummola soitti Ecclestonelle, että meillä on peli kesken, ja Bernie järjesti kunnon sademyräkän Interlagosiin, jotta kisan alkua siirrettäisiin. Näin kävi, ja Pirneksen voittomaali ehdittiin nähdä juuri parahiksi ennen formuloiden starttia.heavy kirjoitti:Ja "parhaimmilllaan" mtv3 mm. jätti ratkaisut näyttämättä suorina jatkoajoille menneistä otteluista...
Itse olen sillä tavalla lätkän ystävä, että tykkäsin katsoa kaikki pelit riippumatta jengistä tai ohjelman konseptista. En tosin voi väittää etteikö hockey night olisi ollut ohjelmana täyttä sontaa. Jokerien peliä nyt katsoo, vaikka siellä olisi pikku-oravat selostamassa.Juhaht kirjoitti:Katsoitko sitten Maikkarin Hokinaitteja kun oma jengisi ei pelannut niissä? Itse en ainakaan koskaan katsonut muiden jengien pelejä, ei vaan voinut vähempää kiinnostaa epäviihdyttävä konsepti hälläväliä-joukkueilla. Canal on saanut noihinkin peleihin sentään jotain kiinnostavaa, joten niitä tulee satunnaisesti nyt katsottua. Mutta totta kai, meitä on moneen junaan.
Tämä on totta, mutta minun pitää odotella vielä muutama vuosi, että baareihin pääsee ylipäätänsä sisään. Sen lisäksi esitin huoleni juuri pienten lasten eksymisestä lajin pariin. Jos vanhempia ei lätkä sen suuremmin kiinnosta ja pelejä ei näe telkkarista, niin kiekosta innostuminen on huomattavasti vaikeampaa. Itsellä olisi tuollaisessa tilanteessa jäänyt lätkäfanius aika pieneksi.heavy kirjoitti:Kyllähän Canalia näytetään ympäri kaupunkia eri baareissa, eli pelien seuraaminen olisi mahdollista ihan ilmaiseksikin.
pete666 kirjoitti:Viddu. Enkö osaa katsoa tuota canalin sivuilta oikein? Siellä ainakin omien silmien kertomana lukee, että ottelu vahvistamatta.....
JAN kirjoitti:Etusivulla "Ajankohtaista" kohdassa.
Uleåborgir kirjoitti:Mennäänpä hetkeksi SM-liigasta NHL:n puolelle.
GODDAMIT!
Baarimikko kirjoitti:Kari Tyni on siis Nelosen selostaja lauantaista lähtien.
Morrow10 kirjoitti:Aika hiljaiseksi vetää. Hieman jopa lamaannuin lukiessani tuon ilmoitusluontoisen asian. Kari Tyni.
Kari Tyni.
Tätä ei oikein järjellä voi käsittää. Tyni studiossa on jo niin kuvottava asia edes ajatella ja kun sitä on joutunut vielä seuraamaankin. Eikö se äijä nyt me sinne suojatyöpaikkaan Jyväskylään.Daespoo kirjoitti:toivottavasti tähän on joku järkisyy.
Daespoo kirjoitti:Eikö se nyt ole aika selvää että jos tulee kaksi matsia niin toisen selostaa Jalo ja toisen Innanen, toivottavasti tähän on joku järkisyy.
steepler kirjoitti:Siis onko konfirmoitua että Tyni selostaa kaikki Nelosen pelit, jos on kyse vain tästä lauantaista niin voi tietenkin olla joku este vain Jalolla.
Isle of Man kirjoitti:Tätä ei oikein järjellä voi käsittää. Tyni studiossa on jo niin kuvottava asia edes ajatella ja kun sitä on joutunut vielä seuraamaankin. Eikö se äijä nyt me sinne suojatyöpaikkaan Jyväskylään.