Oli hyvä lähetys ei voi muuta sanoa. Harmi, että palikat sekosi ottelun jälkeen niin ei tuota studiota nähnyt. Luulen, että siinä olisi näkynyt maaleja muistakin peleistä(?).
Monet kritisoi Peltomaata parista hassusta kommentista, mutta kiinnittäkää ny perkule huomio siiihen kokonaisuuteen. Tinke oli ainakin minun mielestäni loistava kommentaattori. Ei voi verratakaan jutilaan, vaikka pari vastaavaa kommenttia tuli, mutta niitä nyt tulee, kun on koko ajan äänessä. Ei siinä ehdi miettimään mitä selkäranka pukkaa ulos. Todella loistavaa pelimiehen kommentointia ei mitään perinteistä diipadaapaa. Jalo oli selostajana ihan ok, sillä ei ainakaan jäänyt mitenkään negatiivisena mieleen. Ei yrittänytkään ottaa mitään roolia vaan veti kyllä ihan mukavasti. Erätauot pysyi myös mielenkiintoisena, eikä päässyt kyllästymään niinkuin maikkarin vastaavissa. Kyllä tästä voi jo maksaa.
Itselläni ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa. No jos jotain niin nuo tilannetiedot muista peleistä vielä kuntoon niin hyvä on. Ne aika nopeasti vilahti ohi. Monesti ei edes kerinny näkemään mikä peli siinä vilahti, jos sattui olemaan jännä kohta itse lähetyspelissä. Jos jotain saisi toivoa niin se Mikko Grönman voisi jatkossakin pysyä pois tuolta pöydän äärestä. Jotenkin pelottaa, että sieltä tulee sitten yhtä typerää kyssäriä, kuin maikkarin erätaukohaastatteluissa. Tuo varakaveri hoiti hommansa varsin kiitettävästi.