Canal+ / Nelonen

  • 1 404 233
  • 5 294

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Ihmeellistä marinaa...

Kyllä täytyy Kerhokannattajilla olla surkee itsetunto,kun tarvii voitetun pelin jälkeen alkaa itkemään kuinka telkkarissa puhuttiin pahaa ja mollattiin Kerhoa!
Olisitte tyytyväisiä,että HPK voitti ettekä viittis jatkaa tolla ainaisella narinalinjalla.
Minä ainakin olen henkilökohtaisesti täällä Hämeenläänin etelänaapurissa todella tyytyväinen kahdesta asiasta:Siitä,että finaalipari on se mikä se on sekä siitä että Kerho voitti eilen!Olen jo useampaan otteeseen sanonut eri yhteyksissä,että tämä vuosi on HPK:n (vaikka toivoinkin viimeiseen asti,että Blues olisi tänävuonna No 1!) ja olen edelleen aivan varma siitä että viimeistään 24.4 Nakkikattilaa viedään riemusaatossa läänimme pääkaupunkiin....
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
jani#31 kirjoitti:
Kyllä täytyy Kerhokannattajilla olla surkee itsetunto,kun tarvii voitetun pelin jälkeen alkaa itkemään kuinka telkkarissa puhuttiin pahaa ja mollattiin Kerhoa!
Älä yleistä.

Tamminen on muuten aika hyvä analysoija. Siis silloin, kun ei käännä puhetta itseensä.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikäläisen itkuhan koski siis ainoastaan eilisen Timeouttia, ei ottelulähetystä. Mitä tuossa videolta äsken katselin, niin itse ottelun lähetyksestä ei mitään suurempaa kritisoitavaa löytynyt. Lähinnä vituttaa se saatanan spederantanen.

Pisti muuten hymyilyttämään, kun Tami ei löytänyt mitään miinusta Ässistä ennen peliä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
kymppi kirjoitti:
Onko tv-lähetyksiä pakko katsoa sillä asenteella, että "taas ne selostajat on puolueellisia ja sortaa meitä"? Ihan uskomatonta itkemistä ties mistä. Luulisi HPK:n kannattajilla olla nyt syytä iloita, mutta ilmeisesti ei.
Tässä ei nyt ole kyse paskan vertaa mistään selostajien puolueellisuudesta, vaan studio-ohjelmaan raahatusta ylimielisestä paskanjauhajasta. Rantasen jutut on nähty ja kuultu aikapäiviä sitten, eikä häneen tosiaan kannattaisi mitään ajatuksia uhrata, mutta uhrasin nyt kuitenkin muutaman halveksivan.
jani#31 kirjoitti:
Kyllä täytyy Kerhokannattajilla olla surkee itsetunto,kun tarvii voitetun pelin jälkeen alkaa itkemään kuinka telkkarissa puhuttiin pahaa ja mollattiin Kerhoa!
Olisitte tyytyväisiä,että HPK voitti ettekä viittis jatkaa tolla ainaisella narinalinjalla.
Voi herra isi siun kanssais. Jos kaveri pelaa ensin kahdessa välierässä veitsi kurkulla kaksi (2) nollapeliä ja jatkaa sitten finaalissa edelleen samalla linjalla, niin kyllähän Wiikman tosiaan "jotain on tehnyt oikein", niin kuin Rantanen asian ilmaisi. Kyllä se on minun mielestäni tämän kauden tähänastisista maalivahtisuorituksista loistavin ja olisi kyllä ansainnut jotain muuta kuin mitä Rantanen & co. näköradioon suolsi.

Minkäköhänlaiseksi messiaaksi Rantanen olisi Riksmanin nostanut, jos hän olisi vastaavaan temppuun kyennyt.

Ja usko pois, ei tämä minun finaalivoittoriemuani himmennä pätkän vertaa.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Rontti kirjoitti:
Minkäköhänlaiseksi messiaaksi Rantanen olisi Riksmanin nostanut, jos hän olisi vastaavaan temppuun kyennyt.

Väännämpä rautalangasta: Vesa Rantanen - IS Veikkaaja (Urheilu) - SanomaWSOY - HC Jokerit OY. Netti-Iltasanomien otsikko: Ässille kirvelevä tappio. Pelkkää populismia, on päätetty, että porilainen hulluus on suosikki ja eniten lukijoita kiinnostava juttu. Ei se, miten hyvin HPK:n puolustus toimii, saatikka Miika Wiikmanin maalivahtipeli. Vähän sama juttu kun rakastajatar muuttui näiden lehtien päätöksellä salarakkaaksi, ja pettäminen onkin yht´äkkiä salarakkaus.

Vesa Rantanen ei raportoi objektiivisesti uutisia, hän tekee uutisia. Ja siitä hommasta on journalismi kaukana.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
TosiFani kirjoitti:
Nyt täytyy muistaa yksi juttu, Rantanen on Raumalta...

Tämä oli minulle ihan uutta tietoa. Taidat nyt sekoittaa johonkuhun muuhun, sillä et varmaan tarkoittanut Janne Rantasta tai hänen veljeään Pasia, jotka kirjoittavat myös Ilta-Sanomiin.

Pekka Jalonen, Marko Leppänen, Harri Pirinen ja Laura Ruohola ovat Raumalta tai lähikunnista, Juhani Henriksson nousi urheilutoimittajaksi Rauman vuosinaan, mutta kyllä Vesa Rantanen on käsittääkseni ihan jostain muualta kotoisin. Kuvittelisin, että olisin kuullut, jos mies Raumalta olisi, vaikka mulla ei varmaan faktaa miehen kotipaikasta olekaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En sekota, mutta näin olen itselleni antanut kertoa. Olen silti tässä väitteessä heikoilla eli jos jollakin on varma tieto, niin kertokaa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Vesa Rantanen on Tampereelta. Veskun isä Esko Rantanen oli KOO-VEEn mestarijoukkueessa 1968 ja valmensi mm. Jyrki Lummetta samassa seurassa tämän juniorivuosina.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
mtmela kirjoitti:
Vesa Rantanen ei raportoi objektiivisesti uutisia, hän tekee uutisia. Ja siitä hommasta on journalismi kaukana.

Tähän haluaisin lisää selvitystä. Voisitko kertoa vaikka pari esimerkkiä? Jos vaan mahdollista.

Itse arvostan Rantasta valtakunnan parhaaksi jääkiekkotoimittajaksi.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Luulisi, että joku olisi jo sanonut Ruoholalle, että se on Isomäen jäähalli.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voi Korppi Korppi, ois voinu raakkua ihan jossain muualla. Jos Eskelinen oli huono niin tämähän veti ihan selkeästi vielä senkin alle. Ei näin.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
No kyllä Korppi ehkä juuri ja juuri Eskelisen pesi, mutta se ei ole vielä paljon se. Voiko todella olla noin vaikeaa löytää Suomen maasta kunnon kommentaattoria. Nyt puhutaan kuitenkin SM-finaaleista. Miksei Tinke ja Kölli voi kommentoida Nelosen puolella?

Hommatkaa sinne vaikka Keke Armstrong tai Jukka Rönkä. Hekin pesevät Korpin ja Eskelisen mennen tullen vaikka eivät lajista välttämättä mitään ymmärräkään.
 

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Olipas hieno ottelu. Vilpittömät onnittelut patapaidoille! Jos löysi Ässät illan pelissä oman pelillisen identiteettinsä, samaa voi sanoa myös Tammisesta studiossa. Marko Kivenmäestä puhuttaessa Tami muistutti omista scouttauskyvyistään - siitä, kuinka mies kaapattiin Norjasta, kun rahaa oli vähän. Jatkoaikaa odoteltaessa Tamminen muisti nostaa Karri Kiven merkitystä esiin sekä omana entisenä puolustajanaan että nyky-Ässien pelisysteemmin kehittäjänä. Aurinkokuningas toi selvästi esiin sen, että hän ei Mika Toivolaa juuri valmentajana arvosta. Egoa siis löytyy edelleen! Tietyllä tapaa ärsyttävää, joskin on sanottava, että pidän Tami-tyylisestä kommentoinnista enemmän kuin että Juti olisi laukomassa Lauran vierellä pelkkiä latteuksia.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Tamminen on hyvä kommentaattori ja pesee Saukkos-Jutin 100-0, mutta jatkuva toisto alkaa hieman tympimään. Tiedämme Karri Kiven mahdin ja Tamin scouttauskyvyt. Tamihan on rakentanut osaltaan Porin buumin, joten mahdollinen Ässien mestaruus on hänen ansiotaan ja osittain tietenkin myös P.Sihvosen. HPK:n voittaessa Toivolan pelikirja petti.

Tässä maassa täytyisi järjestää Idols-tyyppinen jääkiekkokommentaattorikisa, jonka voittaja pääsisi studioon ja kakkonen selostuskoppiin Jalon rinnalle.....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nelonen ottaa varmaan seuraavaan peliin kommentaattoriksi Jalon seuraan Kerhon toimarin, niin saadaan siihenkin peliin puolueetonta väriä.
 

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Neloselle vihjeeksi:
Jos Nielikäinen ei ole torstaina pelikunnossa, niin
The Pasihan olisi seuraavaan otteluun loistava kommentoija!
Tunteehan hän molemmat jengit melko hyvin.

Myös Jere pienessä seilissä voisi antaa loistavia lausuntoja
ja lisätä vähän väriä peliin, kun on niin hajuttomia matseja nämä
ns. pienten finaalit!!!!!!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Urkkakanavan Mestis-matseissahan taitaa säännönmukaisesti olla kommentaattorina joku kotijoukkueeseen sidoksissa oleva hemppa.
Vikassa finaalissakin taisi olla keihästäjäsian veli?
Minusta tuo on tuntunut toimivan ihan hyvin.
Miksikäs ei sitten vaikkapa Paloa Jalon seuraksi seuraavaan matsiin?
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
-Mercury- kirjoitti:
Voi Korppi Korppi, ois voinu raakkua ihan jossain muualla. Jos Eskelinen oli huono niin tämähän veti ihan selkeästi vielä senkin alle. Ei näin.

Sinä päivänä, kun JP Jalo haluaa nousta A.Mertarannan luokkaan, hänen on jätettävä nuo pelaajakommentaattorit kokonaan pois viereltään. Olen vakaasti sitä mieltä, että tämä kansa on katsellut jo niin kauan jääkiekkoa, ettei sille enää mene läpi nuo pelaajien iänikuiset löpinät. Niistä ei saa kerta kaikkiaan mitään lisäarvoa!

Olisi mukava kuunnella JP Jalon omaa keskittynyttä tykitystä. Nyt hän joutuu suorastaan kannattalemaan sitä kulloistakin vieruskaveriaan. Olisi edes niin, että pelaajakommentaattori nostaisi sormen pystyyn ja ottaisi aloitteet sanomisistaan omiin käsiinsä. Vaan nyt käy niin, että Jalo joutuu koko illan keksimään ikään kuin johdattelevia kysymyksiä, jotka sisältävät itse asiassa jo vastauksenkin.
-sihvonen-
PS. Esa Pirnekselle tosin nostan hattua. Hän on ollut ok. Kaikki muut ovat olleet tällä kaudella sitä Juti-luokkaa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Skeletor kirjoitti:
Tiedämme Karri Kiven mahdin ja Tamin scouttauskyvyt. Tamihan on rakentanut osaltaan Porin buumin, joten mahdollinen Ässien mestaruus on hänen ansiotaan ja osittain tietenkin myös P.Sihvosen. HPK:n voittaessa Toivolan pelikirja petti.
Tässä on kuva näistä finaalilähetyksistä. Vitutti lauantaina katsoa nauhaltakin ja erityisesti tänään suorana. Ei voi kuin mennä paikanpäälle loppuihinkin.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
P.Sihvonen kirjoitti:
Sinä päivänä, kun JP Jalo haluaa nousta A.Mertarannan luokkaan, hänen on jätettävä nuo pelaajakommentaattorit kokonaan pois viereltään.

Tätähän ei kukaan halua, eihän? Mertarannan tietotaso jääkiekosta on todella heikkoa ja siihen kun vielä lisätään yltiö negatiivinen asenne, ei seuraa mitään hyvää.

Annetaan JP:n hoitaa hommansa juuri näin, vaikka Pirneksen kanssa. Kunhan ei alennu Mertarannan tasolle ikinä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Skeletor kirjoitti:
Tamminen on hyvä kommentaattori ja pesee Saukkos-Jutin 100-0, mutta jatkuva toisto alkaa hieman tympimään. Tiedämme Karri Kiven mahdin ja Tamin scouttauskyvyt. Tamihan on rakentanut osaltaan Porin buumin, joten mahdollinen Ässien mestaruus on hänen ansiotaan ja osittain tietenkin myös P.Sihvosen. HPK:n voittaessa Toivolan pelikirja petti.

Täytyy sanoa, että itselle play-offien suurimpia yllätyksiä on ollut Tammisen vilpitön ja aito Ässä-fanitus, kuvittelin että viimeisimman Porin keikan jälkeen pihlajanmarjat olisivat olleet happamia. Lisäksi Tamilla on ihan oikeasti kommentoitavaa pelistä ja sen tapahtumista, eikä mitään tampereenmurteelta lauottuja latteuksia. Palkeet on tosin täynnä ilmaa, niinkuin aina ennenkin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
P.Sihvonen kirjoitti:
Sinä päivänä, kun JP Jalo haluaa nousta A.Mertarannan luokkaan, hänen on jätettävä nuo pelaajakommentaattorit kokonaan pois viereltään. Olen vakaasti sitä mieltä, että tämä kansa on katsellut jo niin kauan jääkiekkoa, ettei sille enää mene läpi nuo pelaajien iänikuiset löpinät. Niistä ei saa kerta kaikkiaan mitään lisäarvoa!

Nyt täytyy tunnustaa, että mihin ihmeen Antero Mertaranta-luokkaan? Kakkosen puskahuumorilla ryyditetun viihdehupailun juontajaksi? Tooga-päällä Euroviisukarsintoihin? Vai höpisemään täysin omiaan maaotteluihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös