Canal+ ei toteuta tuota kaikki joukkueen tietyt pelit juttua ainakaan ennen kun jokaisessa hallissa on Canal+:n mielestä riittävä tekniikka mihinkä varassa noita lähetyksiä voi tehdä.Itsekin ihmettelin miksei Canal+ lanseerannut kyseistä suosikkijoukkueen kaikki (vieras)pelit palvelua suomeen tälle kaudelle. Itse en nimittäin kausikorttilaisena viitsi tilata canal pakettia koska sieltä ei tule kuin pari ottelua jossa HIFK on mukana. Näissä otteluissa olen vielä useimmiten paikalla kun ovat näköjään kotiotteluita. Muiden joukkueiden pelit joissa HIFK ei ole mukana ei kiinnosta pätkääkään. Kuinkahan paljon canali kuvittelee saavansa lisää katsojia muutamalla lauantaipelillä. Minua ei siis ainakaan. Kun tuollaisen paketin ostaisin välittömästi....
Suomessa kun ei ole vapaana niin paljoa tv-tekniikkaa, että sitä riittäisi jokaiseen liigahalliin tv-tasoiseen tuotantoon niin tuollaisessa olisi pakko turvautua hallien omiin järjestelmiin.
Eli käytännössä tuo voi toteutua sitten kun kaikkissa SM-liigahalleissa on jonkunlainen mediakuutio tällä hetkellä sellaiset puuttuvat Lappeenrannasta, Lahdesta ja Porista.
Canal+ kun ei lähde varmasti tekemään noita yhdellä kameralla vaan kalustoa on oltava vähintään sen verran kun mediakuutiolle menevässä materiaalissa.
Kyllä nuo lauantai pelit varmasti jonkun verran lisää tilaajia tuovat se kuinka paljon on eri juttu.