Tuo hinta taitaa olla voimassa 12 kk määräaikaiselle tilaukselle? "Normaalihinta", ts. hinta toistaiseksi voimassa olevalle Sport-paketin tilaajalle on 23,90 e/kk. Taktiikkahan tuokin on myydä koko pakettia sillä nojalla että elokuvakanavista maksaa sitten enää 5,10 e/kk lisää.
Nuo prepaid-paketit taitaa olla jo poistunut liikenteestä? Itselläni oli pakkaus jossa oli 99 e hinnalla puolen vuoden korttimaksu ja Sport-paketit, tämä jälkeen jatkui 19 e/kk hinnalla toistaiseksi voimassaolevana. Nyt tosin otin nuo elokuvakanavatkin mukaan ja samaan hintaan ei asiakaspalvelun mukaan enää paluuta ole vaan jos en tykkää leffakanavista niin voin ottaa Sportin takaisin 23,90 e/kk hinnalla tai sitten tehdä kanavista määräaikaisen sopimuksen josta voi saada halvemman hinnan.
Ok. Itse sain kyllä jatkoa tuon 12 kuukauden jälkeenkin urheilukanavilleni tällä 19,90 euron kuukausihinnalla. Ehkä olen vain sitten niin kunnia-arvoinen asiakas, että jakelevat minulle vähän parempia etuja ;)...
Mutta minulle oikein Canalilta soitettiin kun oli tuo 12 kuukautta mennyt umpeen tolla hinnalla, että haluanko jatkaa tilaustani samalla hinnalla. Vastasin kyllä.