Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
ei onnistu taas visalla lipun osto web tv:ssä. Kerrankin siellä on ilmoitus että joku tekninen ongelma, pyritään korjaamaan pelin alkuun mennessä.
ei onnistu taas visalla lipun osto web tv:ssä. Kerrankin siellä on ilmoitus että joku tekninen ongelma, pyritään korjaamaan pelin alkuun mennessä.
mulla ainakin tarjoaa vaan sitä lahjakorttia. mitä kaikkia vaihtoehtoja siel yleensä pitäs olla?
mulla ainakin tarjoaa vaan sitä lahjakorttia. mitä kaikkia vaihtoehtoja siel yleensä pitäs olla?
Joo Visa on toisena vaihtoehtona ollut aina mutta nyt siinä joku probleema toivottavasti selviää ennen peliä.. En tiedä mistä lahakortteja saa, joskus sain kun olin pelin maksanut ja se katkes ennenaikoijaan niin reklamaation jälkeen mailasivat semmosen.
Oletko kokeillut Canal+.se tai .no:n webtv:tä? Ainakin viime kaudella he tarjosivat myös SM-liigaa aivan, kuten fi:n webtv tarjoaa Elitserieniä.
"Tyvärr är det problem med kreditkortsbetalningar just nu."
Jaahas. Vaikea uskoa, että tuo korjaantuu ennen ottelun alkua(18.30). Itse lähetyshän on juuri käynnistynyt.
Ihan mukavaa, että saamme nyt sitten nähdä putkeen Analilta tuon Ottawa-Detroit väännön. Ei sitä oliskaan halunut nähdä tuota Montreal-Toronto matsia, joka PITI tulla. Kiristää aivan helkkaristi.
Käyttäisin palvelua paljon enemmänkin jos tietäisin toimivaksi. Nykyään oikeastaan katson tai yritän katsoa oman joukkueeni vierasmatsit.
Aika sopivaan aikaan ajoitit avautumisesi, juuri nimittäin tuli sähköpostiin uutiskirje Web TV:n uudistuksesta. Näköjään urheilulähetykset on nyt upotettu sivuille Flashin avulla. Hieno uudistus näin windowsittoman kääkkäfanin mielestä.Täytyy vähän avautua tästä Canalin Web tv:stä. Olen käyttänyt palvelua sen ajoista aluista asti. Takana on n.15 lähetystä ja yksikään lähetys ei ole mennyt täysin onnistuneesti läpi.Okei joukossa on monia suht. hyviä suorituksia mutta kyllä tästä on kaikin puolin paska maku suuhun jäänyt. Milloin lähetys ei näy, milloin se katkeaa toisessa erässä hetkinen... ruutuun, milloin maksaminen ei onnistu, milloin alkaminen viivästyy eka erän loppuun yms yms.
Täytyy vähän avautua tästä Canalin Web tv:stä. Olen käyttänyt palvelua sen ajoista aluista asti. Takana on n.15 lähetystä ja yksikään lähetys ei ole mennyt täysin onnistuneesti läpi.Okei joukossa on monia suht. hyviä suorituksia mutta kyllä tästä on kaikin puolin paska maku suuhun jäänyt. Milloin lähetys ei näy, milloin se katkeaa toisessa erässä hetkinen... ruutuun, milloin maksaminen ei onnistu, milloin alkaminen viivästyy eka erän loppuun yms yms.
Reklamaatioita on tehty ja korvauksia saatu mutta miks helposti asiasta mennään tekemään liian hankalaa? Näitä tehdään maailmalla ilman ongelmia mutta täällä ei toimi. Minäpä tiedän, osaavia henkilöitä puuttuu.
Käyttäisin palvelua paljon enemmänkin jos tietäisin toimivaksi. Nykyään oikeastaan katson tai yritän katsoa oman joukkueeni vierasmatsit.
Aika sopivaan aikaan ajoitit avautumisesi, juuri nimittäin tuli sähköpostiin uutiskirje Web TV:n uudistuksesta. Näköjään urheilulähetykset on nyt upotettu sivuille Flashin avulla. Hieno uudistus näin windowsittoman kääkkäfanin mielestä.
Janne Laukkanen nähty Espoon Areenalla? Ainakin Nelosen maalikoosteen mukaan.
EDIT: Porissa TPS:n vastustajana kotijoukkue HPK...
...ja Lassila pelasi kolmannen erän Bluesin maalilla ;-)
Tämä "tekninen ongelma" olikin laittanut yllättäen JYP:n kotihallin ääniä KalPan kotimatsiin.Ei hyvää päivää. Kalpa-Jokerit-matsin äänen ja kuvan eriaikaisuuden pystyin vielä pitkin hampain laskemaan teknisiin ongelmiin, mutta noin monta asiavirhettä reiluun kymmeneen minuuttiin on jo naurettavaa.