kaimarin kantis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Groozie kirjoitti:Pari päivää näyttöjä ja kajareita viritelty täydelliseksi. Piti olla kaikkien aikojen kisastudio, mutta mitä tekee Canal? Ei toimi ei. Tää nyt on jo vitutusketju kamaa.
Suht mielenkiintoista, että anal+:lla ei ole edes ilmeisesti Suomessa omaa asiakaspalvelua. Ainoa analin asiakaspalvelunumero on anal Digitalin, jotka eivät kuulemma vastaa mitenkään Canal+:n toiminnasta, saatikaan aina ah niin ihanasta webbiteeveestä. Vittu.
Jep. Netissä taitaa olla joku palaute/kysely-lomake. Oon muutaman kerran tiedustellut sitä kautta Anali+ -tilausehdoista ja tulevista lähetyksistä. Eivät ole vastanneet kertaakaan. Siinäpä kyllä kusevat omiin housuihinsa, kun hoitaat asiakaspalvelua tähän tyyliin. Kyllä pitäisi löytyä asiakaspalvelunumero tämänkokoisesta yrityksestä. Tai ylipäätään jonkinlainen mahdollisuus asiakkaalle ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä.
Toinen vitutuksen aihe, joka ei välttämättä mene 100 % analin piikkiin. R-Kioski mainostaa netissä Welho Canal+korttia, jolla Analin saa kuukaudeksi 25 Eurolla. Jeps, sellainen se pitää saada, mulla oli jo vastaava kortti aiemmin. Eikun R:n kautta kotiin ja kattoon välieriä. EIHÄN NIILLÄ SAATANA OLLUTKAAN SELLAISTA KORTTIA MYYNNISSÄ! Tuputtivat jotain 12 kk sopimusta 2 kk ilmaiseksi tms, mutta eihän vittu mua kiinnosta laittaa palloa jalkaan koko vuodeksi vaan haluan nähdä vaan välieriä. Baaritkin näytti keskiviikkona Hesassa vain suomalaista huippufutista Uralin takaan, joten jäi matsi näkemättä. Onneksi Radio Mega ei pettänyt, joten pientä lohdutusta oli tiedossa.
Mutta kyllä Anal+ / R-kioski antoivat vitutuksen aihetta!