-BR- kirjoitti:Tänään klo 14.30 Nelosella.
Saas nähdä minkälaista analyysia sieltä on tulossa... Mielenkiinnolla odotan.
Tuskinpa mitään erikoista. Ei ole ainakaan missään paljo mainostettu.
-BR- kirjoitti:Tänään klo 14.30 Nelosella.
Saas nähdä minkälaista analyysia sieltä on tulossa... Mielenkiinnolla odotan.
Minulle kelpasi erittäin hyvin vanhojen muistelu. Tuli todella hyvä fiilis kun näkin uusintana Isomäen rantapallosateen sekä juhlivan Ässäryppään kaukalon päädyssä. Voin sanoa, että olin aika liikuttuneessa mielentilassa silloin kun olin tuota todistamassa paikan päällä.Johto kirjoitti:Olisin odottanut, että ohjelmassa oltaisiin käsitelty ensi kauden asetelmia ja analysoitu joukkueita, mutta painopiste oli vanhoissa asioissa.
Blackie kirjoitti:Minulle kelpasi erittäin hyvin vanhojen muistelu. Tuli todella hyvä fiilis kun näkin uusintana Isomäen rantapallosateen sekä juhlivan Ässäryppään kaukalon päädyssä. Voin sanoa, että olin aika liikuttuneessa mielentilassa silloin kun olin tuota todistamassa paikan päällä.
Ohjelman pituuteen olisi voitu pistää kyllä toinen puolituntia lisää. Vaikka tuo koko puolituntinen olisi käytetty kauden ennakointiin, niin ei siitä silti mitään kovin syvällistä ennakkoa olisi saatu aikaiseksi.Johto kirjoitti:Nelonen olisi viime kaudesta voinut tehdä vaikka erillisen ohjelman, mutta kausiennakon toivoisi ainakin pääosin käsittelevän tulevan kauden asetelmia, ei edellisen kauden muistelmia.
Blackie kirjoitti:Ohjelman pituuteen olisi voitu pistää kyllä toinen puolituntia lisää. Vaikka tuo koko puolituntinen olisi käytetty kauden ennakointiin, niin ei siitä silti mitään kovin syvällistä ennakkoa olisi saatu aikaiseksi.
tuuski kirjoitti:hauskinta antia oli Mälkiä, joka oli jo valmiiksi kyrpä otsassa.
Dynamo#79 kirjoitti:Valmentajat, jotka olisivat saattaneet jotain mielenkiintoista sanoa (Shedden, Francis) oli jätetty haastattelematta. Ilmeisesti toimituksessa ei ole englantia riittävän hyvin taitavia.
No aivan varmasti saisi. Tästä se nyt ei varmastikaan ole kiinni ja siksi mainitsinkin, että puolen tunnin setiksi ihan hyvä. Tietysti ennakkotiedoissa olisi voitu mainita varoitus, että sisältää materiaalia viime kaudelta.REDNECK kirjoitti:Saisi helposti 2h lähetyksen jos vaan haluaisi.
Ikijokeri kirjoitti:Miten niin? Kyllähän Stadin porukoille oli järkätty ihan oma osionsa ohjelmassa ja muistaakseni molemmat mainitsemasi veijarit pääsivät ääneen ja tekstitykset olivat kehissä, kuten asiaan kuuluu.
tuuski kirjoitti:Hauskinta antia oli Mälkiä, joka oli jo valmiiksi kyrpä otsassa. En ihmettele, noilla pakeilla saattaa tulla vähän kiire. Jarno Virkki, oikeasti.
Meni kyllä vähän ohi tuo kuittisi. Vihko ja Pihlström olivat kyllä ihan hyvän liigatason pelaajia jo ennen SaiPaan siirtymistään, molemmat olisin ottanut mieluusti jo aikaisemmin. Toki liigan 9. isoin pelaajabudjetti antaa paremmat saumat palkata pelaajia kuin 12. suurin, en kiellä.Bauer kirjoitti:Kato hei, siitä tehdään täällä pelimies että voitte taas raottaa lompakkoa siellä Turengissa. Samalla tavalla kuin Vihkon ja Pihlströmin kanssa.
Mälkiän avautuminen havaittiin toki myös toimituksessa, joka pudotti Hessun mustamakkara&kukkapuska -kisasta. http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=5039tuuski kirjoitti:Hauskinta antia oli Mälkiä, joka oli jo valmiiksi kyrpä otsassa.
Gags kirjoitti:Aika tyytyväisiä näköjään joukkueet ja SM-liiga yhteistyöstä:
http://www.raumanlukko.fi/?s=uutiset&u=0264