Canal+ / Nelonen

• 1 408 897
  • 5 293

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Periaatteessa kliininenkin "kaikki maalit" kelpaa. Maalintekijän nimi, kenties syöttäjätkin, ruutuun ja sitten kiekkoa verkkoon. Oikeestaan, noin tiiviisti paketoituna voisi jättää sen selostajankin pois ja tosiaan vaan näyttää ne maalit.

Tietysti, miellyttävämpi vaihtoehto olisi se että lisättäisiin jokunen minuutti ohjelmalle enemmän aikaa. Kaikki maalit, komeimmat taklaukset, torjunnat, tappelut...yhdeltä, kahdelta paikkakunnalta voisi kierrosta kohti tehdä alustuksen, selostaa tilanteet ja sitten vaikkapa lyhyet haastattelut päälle. Parempi tietysti että kaikilta paikkakunnilta, mutta se vaatisi tosiaan enemmän asiaan paneutumista, tehokkuutta ja laadukkaasti hoidetun formaatin. Lepertelyt lepertelyn vuoksi ei ole kovin kummoista kuunneltavaa.

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle ainakin kelpaa tommonen ohjelma ihan hyvin. Vielä jos näyttävät maalien lisäks tappelut, ja esim tilanteet jossa joku loukkaantuu, ni oon entistäkin tyytyväisempi. Ei todellakaan tarvi tulla mitään paskan jauhamista siihen, niinku nyt jotain pelaajien haastatteluja, ku niissä ne vastaukset on käytännössä samoja haastateltiin sitte ketä vaan ja minkä pelin jälkeen tahansa. Eli mulle ainakin riittää,jos näyttävät kaikki maalit ja tappelut, ja sit jos vielä näyttävät tosiaan noi loukkaantumiseen johtaneet tilanteet, ja jos on tullu joku hyvä niitti.

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Nooooo!

Nyt ovat pirullisen tempun tehneet! Laittoivat nimittäin Nelosella SM-Liigamagasiinin tulemaan tasan samaan aikaan rapula-Simpsonieni kanssa! Pahaa oloa on muutenkin, ei tarvitsisi tällaista päätöksen vaikeutta elämäänsä!

hmmm....pienet on huolet..

corppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Ässät
Nelosen kaikki maalit

Oli muuten suht jäätävä esitys eilen tuo Kaikki maalit-ohjelma. Selostaja sekoili, musiikit lähti satunnaisesti soimaan ja usein miten väärään väliin, mutta toisaalta maalit näky hyvin.

Onhan toi ihan hieno palvelu, mutta jättää aika surkuhupasan kuvan nelosen ammattitaidosta. Ja ymmärrän kyllä että on suht kiire kasata pakettia, mutta kuitenkin.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku taiteellisemmin orientoitunut voisi ottaa kantaa tuohon reggaeyritelmän säestämään, melko pitkään kuvakollaashiin joka pyöri ennen mainoskatkoa tässä liigamakasiinissa. Tällaiselle jääkiekkopainotteisesti ohjelmaa seuraavalle se vaikutti pahasti täytepätkältä, jolla ohjelma-aika saatiin kivasti täyteen.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Pohjakosketus

Time Outtiakin haukuttiin viime kaudella, mutta tämä yritys oli ihan helvetisti huonompi. Eihän tässä ollut yhtään mitään. Jerestä olisi saanut varmaan ihan mielenkiintoisen haastattelun, mutta tässä nyt ei tullut mitään uutta kenellekään lätkää seuranneelle. Pari väsynyttä top5 settiä ja loput ei mitään. Olen erittäin pettynyt.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Justiinsa. Olipa oikein kunnon hötöä. IFK sai ainakin kunnolla näkyvyyttä. Jere, Frank, cheerleaderit, Lundellin epävarmuudet Top kympissä jne . Olisi luullut että Hirso-näkökulma on jo menneisyyttä mutta ei. Pitihän sitä tottakai hehkuttaa. Kyllästyttää tämä Helsinki-keskeisyys aika huolella

Jos ei parempaan pakettiin ole kykyjä, niin parempi näyttää tilalla vaikka Ostosruutua.

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Tehkää sitten itse parempi!

Mielestäni oli ehdottoman hyvää tämä kuluneen viikon Nelosen panos, ti, to, la kaikki maalit + sunnuntaimakasiini verrattuna viime kauden time-outiin ja arkipäivien illan peli -vitosiin, johon ei loppuratkaisut ikinä kerinneet. Pre game -osuuskin on parempi vain osana urheiluaamua.

Sunnuntaimakasiinin jutut oli juuri sellaista, mitä SM-liigasta haluan näkeväni. Tottakai tasapuolisuuttakin täytyy löytyä mutta toisaalta IFK-sirkuksessa on aina enemmän säätöä kuin muualla.

Vielä kun Tammisen saisi pihalle koko touhusta niin...

Siitä huolimatta täytyy laittaa +merkkistä palautetta Neloselle.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Näiltä ruikuttajilta kysyisin, mitä TE haluaisitte näiltä Sunnuntai-makasiineilta? Sihvosen ja Tamin analyyttistä jauhantaa jossain studiossa? Julkkisten suosikkijoukkueita?

Pääkaupunkikeskeisyyteen sen verran, että ei se nyt mielestäni ihan yli hilseen mennyt. Olihan siellä juttua HPK:stakin ja legenda-osiossa esiteltiin lahtelainen Erkki Laine, jonka ns. "henkilökuva" oli ihan kohtalainen ohjelma-aikaan nähden.

Ketä muka yllätti, että Karalahti on ensimmäinen, joka saa kunnian päästä henkilökuvaan? Kyseessä on, halusitte sitä tai ette, kuitenkin mediaseksikkäin liigapelaaja tällä kaudella.

Kyllä nyt taas on sellainen fiilis, että täällä itketään laatua vain, koska se on muodissa. Minun mielestäni tämän päivän lähetyksessä oli sopiva sekoitus asiaa ja viihdettä. Tuo ennen mainoskatkoa tullut "fanikatsaus" sen musiikin kera oli sopiva välikevennys.

Tyytyväinen asiakas

Itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen nykyiseen lätkätarjontaan kokonaisuutena. Esim. tänään tullut kevyt kiekkoläjäys ei mitään älyttömiä tarjonnut, mutta eipä ole pitkä aika siitä, kun lätkää näki 3 sekunttia urkkaruudusta, sunnuntain höntsäpelin sekä maikkarin 10 sek tulosruudussa. Tottakai aina voi parantaa, mutta kyllähän määrä on korvannut(?) laadun jo enemmän kuin hyvin.

Jos pitäisi itse tehdä parempi, niin en osaisi muuta kuin katsoa vanhoja NHL-powerweekkejä ja apinoida sieltä suoraan.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ikijokeri kirjoitti:
Näiltä ruikuttajilta kysyisin, mitä TE haluaisitte näiltä Sunnuntai-makasiineilta? Sihvosen ja Tamin analyyttistä jauhantaa jossain studiossa? Julkkisten suosikkijoukkueita?
...
Kyllä nyt taas on sellainen fiilis, että täällä itketään laatua vain, koska se on muodissa. Minun mielestäni tämän päivän lähetyksessä oli sopiva sekoitus asiaa ja viihdettä. Tuo ennen mainoskatkoa tullut "fanikatsaus" sen musiikin kera oli sopiva välikevennys.
Tähän ensimmäiseen: ehdottomasti Sihvosen ja Tammisen analyyttistä jauhamista. MM-kisoissa saatiin studioon kerran Jalonen, Tamminen ja Sihvonen, ja se oli parasta jääkiekko-ohjelmaa mitä Suomessa tv:stä on ikinä saatu ulos.

En muistaakseni hirveästi Time Outista viime kaudella porannut, ja näihin "kaikki maalit" ja ennakkopakettiin olin ihan tyytyväinen. Ennakkopaketin arvostelijoita kritisoin juuri samoilla sanoilla kuin sinä nyt. Tämä nyt ei vaan tarjonnut yhtään mitään uutta. Kuten mainitsin, Jerestä olisi saatu varmasti mielenkiintoinen juttu jos siihen olisi panostettu. Sama koko ohjelmassa, räävitty sieltä täältä jotain pientä, täytteeksi jotain katsomoiden ja tanssityttöjen kuvaamista ynnä väkisin väännetyt topit, joissa ei edes ollut kovin erikoisia maaleja (tästä nyt ei voi ketään syyttää).

Ehkä tämä sitten menee isolle porukalle paremmin läpi kun on "viihdettä". Minulle peli on viihdettä ja sen päälle haluaisin nimenomaan pelistä oikeasti ymmärtävien analyysia tapahtuneesta ja tulevista peleistä.

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Jos pitäisi itse tehdä parempi, niin en osaisi muuta kuin katsoa vanhoja NHL-powerweekkejä ja apinoida sieltä suoraan.

Näin minäkin tekisin ja ihmettelen miksi näin ei tehdä.

Se ennen mainoskatkoa tullut reggae-pläjäys oli kyllä ihan järkyttävää paskaa. Laineen esittely oli ihan kohtalainen, mutta olisi siinä voitu kertoa tietämättömille vähän mikä tyylinen pelaaja Eki oli, parhaat saavutukset jne. Myös viikon tärkeimmät liiga-uutiset olivat nopeasti läpikäytynä ihan ok. Mutta nämä Cheerleader-musavideot jne. Mitä helv....?

Itse ole tyytyväinen Nelosen tarjonnan määrään, mutta miksi näitä ohjelmia ei voi tehdä samantien kunnolla. Nyt nämä kaikki vaikuttaa vähän "halpiksilta". Toivottavasti tämän viikkoiset olivat vielä harjoittelua ja jatkossa näemme parempaa laatua.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Niin...ohan se ihan kiva katsella kun cheerleaderin perse heiluu, mutta...rokki ja reggae soi kun ohjelma-aikaa täytettiiin näillä huikean viihdyttävillä elementeillä, siis viuhkatytöillä ja faneilla. Muutama minuutti saatiin sentään käytettyä Hämeenlinnaan ja Jereen. Paneutuminen yhteen seuraan ja viikon henkilökuva varmaan ihan jees, kuhan kunnolla tehään. Siihen sivuun sitten viikon mielenkiintosimmat tapahtumat, näyttävimmät maalit, kovimmat taklaukset, tough guy-corner hanskaus-clippeineen (in my dreams)...eihän se periaatteessa haittaa jos väriä ja vauhtia, mutta kunhan se pidetään tasapainossa sen sisällön kanssa. Ettei homma mene juosten kustuksi halpis-showksi.

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tykkäsin myös. Jos puoleen tuntiin (25 minuuttiin) pistää oikeaa syväanalyysia (ei mitään pintaraapaisua), jää muuhun ohjelmaan käytettäväksi vain rippeet. Sama juttu pelaajaesittelyiden kanssa. Mieluummin nautin nämä annokset lehtien/verkkojulkaisujen sivuilta, jossa vähemmän kiinnostavat artikkelit voi suoraan sivuuttaa. Televisiossa sen sijaan pitää vähintään sivusilmällä tiirailla juttua epäkiinnostavasta maaseutupelaajasta tai miljoonaan kertaan muualla käsitellystä sääntö-/talous-/väkivalta-analyysista, jottei seuraava viihdepaketti mene ohi silmien. Toki Nelosella voisi olla myös ohjelma analyyttisemmille jutuille, mutta näistä kahdesta valitsen suoraan viihdepuolen.

Mainoskatkoa edeltänyt fanipaketti oli musiikkia lukuunottamatta myös mieleeni, vaikkei ymmärrettävästi uppoa ainakaan niille, joille peli on jäähallissa selvästi tärkein asia. Luonnollisesti tykkäsin kympillä myös jokerifanien marssin näyttämisestä. Kavereita (ja oma pärstä siinä samalla) oli kiva spottailla.

Viihde kuuluu telkkariin, faktat lehtiin.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, itse katsoin tämän nelosen viikkomakasiinin myös. Ajattelin ohjelman jälkeen, että tämä oli uskomattominta skeidaa jääkiekosta, mitä olen koskaan nähnyt ja tämä on aivan rehellinen mielipide. Tähän täytyy tosin sanoa, etten koskaan ole katsonut kolmosen vastaavia ohjelmia, mutta amerikkalaisia vastaavia sitäkin enemmän. Epäuskoni oli kyllä melkoinen, kun luin muutaman kaverin pitävän tätä ohjelmaa hyvänä. Hiljaiseksihan tuollaiset kommentit vetävät.

Olisi mielenkiintoista vielä kuulla kommentti siitä, että mistä lehdestä niitä syvältä luotaavia kirjoituksia sitten voisi lukea? Arvaajasta vai Iltapulusta?

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
blue line kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista vielä kuulla kommentti siitä, että mistä lehdestä niitä syvältä luotaavia kirjoituksia sitten voisi lukea? Arvaajasta vai Iltapulusta?
Urheilulehti. Luonnollisesti niiden, joilla on Sihvos-kompleksi kannattaa jättää väliin.

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
blue line kirjoitti:

Se nyt on melko sama minun puolestani, mutta jos paperillekaan ei saada sinusta fiksua tekstiä, tuntuu kummalta että sellaista telkkariin taiottaisiin. Jatkoaika täyttää riittävän hyvin minun kiintiöni analyyseistä. Toimituksen artikkeleista voi lukea sen kymmenesosan, joka koskee omaa seuraa ja muita kiintoisia kohteita ja keskustelupalstalta saa lisänäkökulmia tarvittaessa.

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näyttäisivät vaan paljon kuvaa peleistä, toki poimien maaleja, torjuntoja, taklauksia, tappeluja eli niitä "huippuhetkiä". Joku eilisen kaltainen haastattelukin vielä sopii hyvin. Ja joku joukkue-esittelykin vielä menee. Analyysejä kahden pelatun kierroksen jälkeen, ei kiitos. Tamminen jos pari kertaa kaudessa heittää prinsiipit ruutuun niin siinähän se.

Fänclub-tyylistä keskustelua ja nopeita haastatteluja tyyliin, "miltä tuntui tehdä maali?", huh huh, ei ikinä.

Liikkuvan kuvan kanssa toki voisi kätevästi näyttää pelitaktisia juttuja, mutta mitä näistä saa irti jos ne irrallaan tulevat. Ennemminkin sopivat jonkun pelin yhteydessä toteutettavaksi.

Itse odotan että Nelonen näyttää minulle ainakin melkein kaikki maalit ja tappelut. Lisäksi huipputorjuntoja ja komeita taklauksia. Ja käyttäisivät näihin myös suurimman osan lähetysajasta. Siihen päälle sitten kunnon jutut joka joukkueesta ja tärkeimmistä persoonista, ja nimenomaan niin että ei sellaisia juostenkustuja. Sheddenin perhettä tai Laura Ruoholaa en halua nähdä.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllähän tuo ihan katsottava on, mutta sehän noissa häiritsee, että niissä ei keskitytä itse tuotteeseen, eli SM-liigan peleihin, kuin pintaraapaisu. Jos tuo musiikkipläjäys jää vakituiseksi ohjelman osaksi niin ei siitä mitään "pakkokatsoa" ohjelmaa tule. Tokihan siinä SM-liiga oli esillä senkin aikana, mutta kyllä sitä mielummin katselisi haastatteluja ja kommentteja peleistä (valmentajien, pelaajien, toimareiden jne..). Pre Gamessa on se hyvä puoli, että siinä keskitytään oleelliseen ja oikeastaan siihen mitä haluaakin nähdä sen nimiseltä ohjelmalta sillä aikarajoituksella. Viikon top5 maalit oli muuten hämmentävä kokemus sen suhteen, että eipä ilmeisesti sitten kovin hienoja maaleja nähty viime viikolla. Tietenkin ne ovat aina vain parin(?) ihmisen mielipide, mutta kuitenkin.

Itsekin toivoisin, että Powerweekiä vähän apinoitaisiin sillä muutooksella, että se mieletön efekteillä kikkailu olisi vähän rauhallisempaa.

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelosen viikkomakasiini

- Lähikuva oli ok
- Joukkuejuttu oli ok
- Fanikatsaus typerää täytettä ja ajankulutusta
- Topeista suurin osa oli väkisin kerätty viikon ainoasta Canalin TV-ottelusta. Voisivat keskittyä nauhoihin paremmin ja hakea ne oikeat topit.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kun tuo Powerweek on täällä muutamaan otteeseen mainittu, niin pakko puuttua siihenkin. En olisi tyytyväinen siihenkään. Nämä kaikki maalit -lähetykset hoitavat sen homman. Powerweek oli aikanaan hyvä ohjelma, koska änärin näkyvyys oli silloin täällä pieni, ja oli kiva nähdä edes maalit. Edelleen, koska kosketuspinta sarjaan oli monella heikko, ei kaivannut sen tarkempia analyysejä.

Nyt, kun kaikki maalit ja parhaat palat voi katsoa heti kierroksen jälkeen tv:stä, en näe mitään pointtia siinä, että niitä kerrattaisiin viikonloppuna. Sihvonen ei ilmeisesti kuulu työryhmään, mutta on siellä sentään Tamminen. Jos saisin päättää, Tamin "tenttiin" otettaisiin joka viikko jonkun porukan valmennusportaaseen kuuluva jamppa ja mentäisiin vähän syvemmälle kuin "pitää saada jalat liikkeelle". Siihen päälle yksi kunnolla tehty pelaajahaastattelu (ei tarvitse joka viikko) ja jos jotain hiseymaisia maaleja tms. suorituksia on tapahtunut, ne vielä kerran eetteriin.

Tämä taitaa kuitenkin olla haihattelua, sillä kun tälläkin foorumilla osa vannoo enemmän viihteen nimeen, niin suuren yleisön mielipidettä ei ole vaikea arvata.

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tuuski kirjoitti:
Nyt, kun kaikki maalit ja parhaat palat voi katsoa heti kierroksen jälkeen tv:stä, en näe mitään pointtia siinä, että niitä kerrattaisiin viikonloppuna.

Eivät kaikki niitä viikolla ehdi katsomaan, kun vierasotteluista kotiinpaluu kestää yli ohjelman päättymisajan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy