Canal+ / Nelonen

  • 1 404 217
  • 5 294

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Peacemaker kirjoitti:
On tämä vaan perseestä: itse kuuliaisena kestotilaajana maksan kesät-talvet tuon kuukausimaksun. Mikähän siinä on rajana, meinaan jos lopetan canalin ja lampsin kuukauden päästä liikkeeseen kysymään tarjousta. Saanko kaksi kuukautta kaupan päälle?

Ei siinä että olisi rahasta kiinni, satun vaan olemaan periaatteen mies!

Sano muuta. Itse irtisanoin Canal+:n kesäkuussa kun ajattelin etteivät ne tulevallakaan kaudella kuitenkaan Kärppien vieraspelejä näytä, eikä etenkään kesällä tule mitään katsomisen arvoista.

Seuraavana päivänä joku tyttönen soitteli ja tiedusteli jatkaisinko tilausta jos saisin kesäkuukaudet ilmaiseksi.

Suostuin.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
oukka kirjoitti:
Sano muuta. Itse irtisanoin Canal+:n kesäkuussa kun ajattelin etteivät ne tulevallakaan kaudella kuitenkaan Kärppien vieraspelejä näytä, eikä etenkään kesällä tule mitään katsomisen arvoista.

Seuraavana päivänä joku tyttönen soitteli ja tiedusteli jatkaisinko tilausta jos saisin kesäkuukaudet ilmaiseksi.

Suostuin.

Sama juttu.

Minä soittelin Heinäkuussa Canalille ilmoittaakseni, että haluan irtisanoa palvelun. Asiakaspalvelusta kuitenkin tarjottiin 2kk ilmaiseksi jos jatkan seuraavat 6kk. Ajattelin, että kyllähän tuo minulle passaa, sai ilmaiseksi nämä kesän muutamat turhat kuukaudet.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Irtisanoin sopimuksen toukokuun lopussa, mutta suostuttelivat jatkamaan eli Canal+ oli kiinni kesäkuukaudet (ei maksua) ja sain ilmaiseksi syys- ja lokakuun.
 

Knight76

Jäsen
Suosikkijoukkue
London Knights
Kylläpäs näyttää hyvältä....

... Canal+ Sportin alkukauden tarjonta näin HPK-lasien takaa katsottuna:

tiistai 19/9 18.30 Pelicans-HPK
tiistai 26/9 18.30 Ässät-HPK
torstai 5/10 18.30 HPK-Blues
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
oukka kirjoitti:
Sano muuta. Itse irtisanoin Canal+:n kesäkuussa kun ajattelin etteivät ne tulevallakaan kaudella kuitenkaan Kärppien vieraspelejä näytä, eikä etenkään kesällä tule mitään katsomisen arvoista.

Seuraavana päivänä joku tyttönen soitteli ja tiedusteli jatkaisinko tilausta jos saisin kesäkuukaudet ilmaiseksi.

Suostuin.

No voihan venäjä!!!
Taidan soittaa tänään "asiakaspuhelun" Canalia toimittavaan yritykseen. Tämä on selvää kusetusta. Kestotilaajana/12 kuukautta maksavana ei saa mitään etuja. HUH-HUH!

Canal+ tulee kyllä näkymään minulla jatkossakin, vaikka tiettyjen toimintatapoihin olen perin kyrsiintynyt.
 
Peacemaker kirjoitti:
No voihan venäjä!!!
Taidan soittaa tänään "asiakaspuhelun" Canalia toimittavaan yritykseen. Tämä on selvää kusetusta. Kestotilaajana/12 kuukautta maksavana ei saa mitään etuja. HUH-HUH!

Canal+ tulee kyllä näkymään minulla jatkossakin, vaikka tiettyjen toimintatapoihin olen perin kyrsiintynyt.

Kannattaa ehdottomasti soittaa. Itsellenikin tuli vuosi täyteen tilaajana ja kyselin nyt, että onko "kestotilaajille" tulossa tai olemassa mitään etuja, kun muutama tuttu oli saanut parikin ilmaista kuukautta. Puhelun tuloksena katselen nyt loka- ja marraskuun veloituksetta, jonka jälkeen taas laskutus jatkuu normaaliin tapaan. Mielestäni hienoa asiakaspalvelua! Sanoivat vaan, että kyllähän näistä aina voidaan neuvotella.
 

scholl

Jäsen
Tarkkailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti soittaa. Itsellenikin tuli vuosi täyteen tilaajana ja kyselin nyt, että onko "kestotilaajille" tulossa tai olemassa mitään etuja, kun muutama tuttu oli saanut parikin ilmaista kuukautta. Puhelun tuloksena katselen nyt loka- ja marraskuun veloituksetta, jonka jälkeen taas laskutus jatkuu normaaliin tapaan. Mielestäni hienoa asiakaspalvelua! Sanoivat vaan, että kyllähän näistä aina voidaan neuvotella.

Itse ollut tilaaja vuodesta '95 saakka, enkä ole koskaan saanut mitään etuja tai tarjouksia.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
scholl kirjoitti:
Itse ollut tilaaja vuodesta '95 saakka, enkä ole koskaan saanut mitään etuja tai tarjouksia.

Asia korjaantui tänään. Sain 2 kk ilmaista katseluaikaa puhelinsoitolla, vaikka olenkin ns. voimassaoleva tilaaja.

Yrittänyttä ei laiteta, sano.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
TosiFani kirjoitti:
Irtisanoin sopimuksen toukokuun lopussa, mutta suostuttelivat jatkamaan eli Canal+ oli kiinni kesäkuukaudet (ei maksua) ja sain ilmaiseksi syys- ja lokakuun.

Itse sanoin sen irti myös samoihin aikoihin eikä tarjottu mitään etuja. Ehkä tarjoukset tuli voimaan vasta, kun kaltaisiani oli tullut liikaa. No eipä mitään *finger* lähtee silti Canalin suuntaan. Laittaisivat sen Canal Sportin erilliseksi kanavaksi, niin tilaisin. Ei kiinnosta maksaa jostain ylimääräisistä hömppäleffoista ja jyystöä saa netistäkin ilmaiseksi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kaikille Canalin tilaajille (ainakin HTV), kuulemma kamppania päällä eli jos tekee vuoden sopparin niin saa kaksi kuukautta ilmaiseksi (10+2 vai 12+2, en tiedä). Eli kannattaa laittaa nytten kiinni ja avata saman tien uusiksi niin säästää 60€.

Ainakaan HTV:llä eivät kuulemma tule vastaan noissa maksuissa muuten.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Daespoo kirjoitti:
Kaikille Canalin tilaajille (ainakin HTV), kuulemma kamppania päällä eli jos tekee vuoden sopparin niin saa kaksi kuukautta ilmaiseksi (10+2 vai 12+2, en tiedä). Eli kannattaa laittaa nytten kiinni ja avata saman tien uusiksi niin säästää 60€.

Ei ainakaan Welhon sivuilla tälläisestä ilmoiteta, onko mistä lähteestä sitten tullut tieto. Viime vuonna antoivat noinkin tehdä tosin silloin sain yhden kk ilmaiseksi ja 6 kk sopimuksen, vaikka siis olin vanha tilaaja joten pitää varmasti tuota kysellä sitten Welholta.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse pirauttelin eilen Canalin asiakaspalveluun ja neuvottelin tuon 2 kk:n tarjouksen (8 kk 6 kk:n hinnalla ilman avausmaksua) sekä omaan että vanhempieni antennitalouteen. Kysäisin, että pitääkö vanhan asiakkaan katkaista sopimus ja liittyä uudestaan, että saa samat edut kuin uusi asiakas, vai onko olemassa helpompi ratkaisu. Molemmilla kerroilla asia hoitui ilman nikottelua ja 2 ilmaista kuukautta annettiin samoin tein (tosin piti sitoutua 8 kk:n sopimukseen).
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TosiFani kirjoitti:
Irtisanoin sopimuksen toukokuun lopussa, mutta suostuttelivat jatkamaan eli Canal+ oli kiinni kesäkuukaudet (ei maksua) ja sain ilmaiseksi syys- ja lokakuun.


Mielenkiitoiseksi asian tekee vielä se, että huomasin tänään etten ole maksanut viimeistä laskua (98 €), jonka eräpäivä on toukokuussa. Mutta nyt katselen ilmaisia kuukausia... Pitää olla ilmeisesti renttu, että saa etuja.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Itse hommasin eilen Canalin (Suomen pelin kunniaksi) Oulun Puhelimelta. Tarjouksena sai joko valita 12kk:n katselun 10kk:n hinnalla tai digiboxin 19 eurolla (norm. hinta 199€).
Koska olen tähän asti ollut digiboksiton henkilö, päätin käyttää tuon boxitarjouksen hyväkseni. Boxi on kaapeliverkkoon kuuluva.
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Voi kyrsä!

Taustalle: Euroopan Unioni pohjautuu neljään perusperiaatteeseen; 1.tavaroiden, 2. palvelujen, 3.pääoman ja 4.työvoiman vapaaseen liikkumiseen.

Ostin viime kesänä Nokian digiboxin Ruotsista Linköpingin Gigantista ja siihen Canalin kortin. Katselin mm. SM-liigaa tyytyväisenä kuluttajana vuoden päivät. Muutimme takaisin Suomeen ja täällä ostamaan Canalin korttia. Laite ei tunnista sitä. Soitto Nokian ala-arvoiseen asiakaspalveluun ja saan kuulla ettei tietenkään toimi. Kyseistä boxia ei edes myydä Suomessa. Olisi pitänyt kuulemma kysyä laitetta ostaessa, että toimiiko Suomessa. Yritin selittää jotain vuodesta 2006 ja muuttamisesta sekä yhteisestä markkina-alueesta, mutta ei. Ei kuulemma Japanilaiset pleikkaritkaan toimi Suomessa. Siis onko Nipponit liittyneet Euroopan Unioniin. Eipä silti, tämä asiakas"palvelun" naishenkilö kysyi missä tällainen Linköping sijaitsee.

Voi olla, että asia johtuu jostain koodinpurkujärjestelmistä kuten Suomen Canalilta (erittäin ystävällistä ja myötätuntoista asiakaspalvelua, toisin kuin Nokialla) selitettiin. Ihmettelivät kuitenkin sitä, että Ruotsissa olisi muka eri järjestelmä Canalilla, ei pitäisi olla, niin eipä kai. Tuntuu vain käsittämättömältä että tämä meidänkin miljardeilla pyörittämä mammuttiorganisaatio keskittyy kyllä kaiken maailman kurkun käyryyksiin ja mansikan minimikokoon, tai oikein sateliitilla valvoo maajussien peltotolppien paikkaa tai elukoiden korvien koodausta. Tai että asuntoauton kaasulaitteiden paineet pitää olla Eu-standardin mukaiset (kokemusta on) tai joka peräkylän leikkikentän korjauksissa pitää hyväksyä EU:n asettamat turvallisuusdirektiivit tai tervankäyttökiellot ja mitä niitä sitä nyt tämä kallis isoveli keksiikään valvoa. Mutta että on normaalia ostaa uudet kodinkoneet muuttaessa maasta toiseen kun ne nyt ei vaan toimi.

Täytyy mennä ottamaan jotain lääkettä, että rauhottuis...
 

lavos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Canal+ Espoo

Tietääkös joku mistä kannattais hommata Canal+ kun espoossa asustelen. Onko joku nähnyt jotain kivoja tarjouksia jossain ? :)
 

scholl

Jäsen
lavos kirjoitti:
Tietääkös joku mistä kannattais hommata Canal+ kun espoossa asustelen. Onko joku nähnyt jotain kivoja tarjouksia jossain ? :)
Eikö tuo riipu siitä, että oletko HTV:n kaapelissa vai esim. satelliittiantennilla liikkeellä?
 

lavos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
scholl kirjoitti:
Eikö tuo riipu siitä, että oletko HTV:n kaapelissa vai esim. satelliittiantennilla liikkeellä?

HTV:n kaapeli löytyy. Sen verran kutkuttavalta näyttää ensi kauden SM-liiga, että kai se canal on nyt pakko hommata :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos on HTV:n kaapeli niin ei muuta kuin Tapiolan stockkalle ja sieltä kortti tassuun.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kellään tietoa voiko netistä tilata yksittäis matseja? Viime kauden lopussahan tuli muistaakseni palvelu, että pystyi netistä ostamaan matsin.
Itseäni tämä kiinnostaisi lähinnä sen takia, että tällä hetkellä ei ole mahdollista ottaa canalia kaapelin kautta (ei muuten johdu sitten canalista), ja lautasta en parvekkeelle halua.
Ja telkasta tulee kuitenkin välillä matseja joita haluaisi nähdä.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
repe_joke kirjoitti:
Kellään tietoa voiko netistä tilata yksittäis matseja? Viime kauden lopussahan tuli muistaakseni palvelu, että pystyi netistä ostamaan matsin.
Itseäni tämä kiinnostaisi lähinnä sen takia, että tällä hetkellä ei ole mahdollista ottaa canalia kaapelin kautta (ei muuten johdu sitten canalista), ja lautasta en parvekkeelle halua.
Ja telkasta tulee kuitenkin välillä matseja joita haluaisi nähdä.
Internetistä pystyi tilaamaan yksittäisiä Canalin matseja nettistriiminä. Televisioon netin kautta ei yksittäisiä matseja voinut tilata, mutta R-kioskilta pystyy ostamaan maanpäälliseen verkkoon kahden viikon Canalin katselukortin 19,95 €:n hintaan.

http://www.r-kioski.fi/Canal__Katselukortti.176.0.html
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jacobus kirjoitti:
Internetistä pystyi tilaamaan yksittäisiä Canalin matseja nettistriiminä. Televisioon netin kautta ei yksittäisiä matseja voinut tilata, mutta R-kioskilta pystyy ostamaan maanpäälliseen verkkoon kahden viikon Canalin katselukortin 19,95 €:n hintaan.

http://www.r-kioski.fi/Canal__Katselukortti.176.0.html

No sen nettistreamin mä kyllä saan telkkarin puolelle sitten kaapelilla ;) . Mutta tuota minä lähinnä tarkoitin, sillä netistä tilaamisella. Canalin omilta sivuilta ei vaan vielä ainakaan toissapäivänä löytynyt asiasta mitään tietoa. Tai jos löytyi niin oli taitavasti piilotettu.

P.S. Tuo r-kioskin juttu ei toimi meillä, kun on kaapelitalous. Sais vaan sen digivalmiuden vielä, niin ois kiva.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
repe_joke kirjoitti:
No sen nettistreamin mä kyllä saan telkkarin puolelle sitten kaapelilla ;) . Mutta tuota minä lähinnä tarkoitin, sillä netistä tilaamisella. Canalin omilta sivuilta ei vaan vielä ainakaan toissapäivänä löytynyt asiasta mitään tietoa. Tai jos löytyi niin oli taitavasti piilotettu.

P.S. Tuo r-kioskin juttu ei toimi meillä, kun on kaapelitalous. Sais vaan sen digivalmiuden vielä, niin ois kiva.
Ymmärsin viestisi perusteella, että et ole kaapelin piirissä, mutta ymmärsin siis väärin. Hyvä kuitenkin, että asia selvisi. En minäkään Canalin sivuilta pikaisella katsomisella netistä tilattavista otteluista löytynyt, mutta ehkä palvelu tulee käyttöön vielä ennen kauden alkua.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
repe_joke kirjoitti:
P.S. Tuo r-kioskin juttu ei toimi meillä, kun on kaapelitalous. Sais vaan sen digivalmiuden vielä, niin ois kiva.

Ei kaapelitalous vielä poissulje R-Kioskin 2 viikon korttia. Hommaat antennityypin korttipaikallisen digiboksin ja sisäantennin, niin johan alkaa Canal näkymään. Eikä tarvitse maksaa kaapeliyhtiölle digipalveluiden avaus- ja kuukausimaksua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös