Radek kirjoitti:Muuten kai ihan sama, mutta pitääkö noita TPS - Kärpät ja JYP - Tappara otteluita televisioida? Ainakin viimekaudella kyseisen otteluparin pelatessa oli viihdearvo vähintäänkin kyseenalainen.
hardflip kirjoitti:Kyllä noissa TPS-Kärpät ja JYP-Tappara otteluissa on enemmän viihde arvoa kuin Porin pulkkaseuran otteluissa.
hardflip kirjoitti:Niin toisaalta kannattaako katsoa joukkuetta joka tod.näk. rypee tällä kaudella? Ne 4900 fania jotka löysivät lätkän viime kauden pleijjareissa häviävät kyllä nopeasti jos rypeminen alkaa.
Kyllä noissa TPS-Kärpät ja JYP-Tappara otteluissa on enemmän viihde arvoa kuin Porin pulkkaseuran otteluissa.
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Voi pientä, ottaako viime kausi vieläkin noin koville? Nessupaketti sinnepäin ja onnea alkavaan kauteen.
hardflip kirjoitti:Ei ota, parempi joukkue voitti niin kuin pitikin.
Hukkaviiva kirjoitti:Ei se noin keskimääräsesti oo yhtään sen viihdyttävämpää, mitä esim. Tapparan, Tepsin, Kärppien tai Jypin pelikään.
Jazerman19 kirjoitti:On se. Itse kun katsoin viime kaudella sekä JYPin, Tapparan, Tepsin ja Kärppien matseja Canal+, niin voin sanoa, että Ässät eroittautuivat selvästi näistä edellämainituista joukkueista, sillä että ne pelit joissa Ässät pelasivat olivat viihdyttävää katsottavaa. Taklaukset, hanskaukset, suoraviivainen pelityyli oli suurin syy, miksi Ässien pelejä jaksoi katsoa. Muiden pelit HIFK:ta ja Saipaa lukuunottamatta olivat mielestäni huomattavasti tylsempiä. Ketä kiinostaa katsoa esim. TPS:n tai JYPin hmv-lätkää, joissa ei tapahdu mitään.
Hukkaviiva kirjoitti:
Hukkaviiva kirjoitti:No kyllä se on sanottava, että kyllä te Ässät-fanit pidätte nyt oman joukkueen peliänne viihdyttävämpänä, mitä se oikeesti on. Ei se noin keskimääräsesti oo yhtään sen viihdyttävämpää, mitä esim. Tapparan, Tepsin, Kärppien tai Jypin pelikään.
aceman81 kirjoitti:En tainnut nähdä viime kaudella televisiosta S/M-liigaa kuin finaalit. Ei varsinaisesti ollutkaan ikävä eikä mitään vierotusoireita, Isomäessä tuli kuitenkin vierailtua pitkälti toistakymmentä kertaa. Maikkarilla matsit tuli sunnuntaisin, monasti peliputken päätteeksi henkinen ja fyysinen tunnelataus oli mitä oli. Ja omalla kohallani täytyy tunnustaa, että tollanen perus-peli, missä ei ole oma suosikki mukana, on suhteellisen keskinkertasta viihdettä.
Jazerman19 kirjoitti:On se. Itse kun katsoin viime kaudella sekä JYPin, Tapparan, Tepsin ja Kärppien matseja Canal+, niin voin sanoa, että Ässät eroittautuivat selvästi näistä edellämainituista joukkueista, sillä että ne pelit joissa Ässät pelasivat olivat viihdyttävää katsottavaa. Taklaukset, hanskaukset, suoraviivainen pelityyli oli suurin syy, miksi Ässien pelejä jaksoi katsoa.
Rapukäsi kirjoitti:Sen enempää puuttumatta tämän kauden otteluvalintoihin, mutta pakko kysyä mitä pelejä sinä olet viime kaudella Canalilta katsellut. Lähinnä ihmettelen tuota Ässien hanskausten ihannointia, sillä tietääkseni runkosarjassa näytettiin seuraavat Ässien pelit:
bozik kirjoitti:Ps. selostaako joku Ässät-pelejä netissä ?
Kelpaa oikein mainiosti. Minusta tuli asiakas päivämäärälle 26.10.Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Jussi Aho, Radio Pori.
Ei hermostuta. Mielipiteitä jokaisella pitääkin olla nimenomaan se oma. Tuskin sielläkään painetaan paniikkinappulaa ja mouhotaan jos joku sanoo arvostavansa enemmän noita aikaisemmin mainittujen joukkueiden otteluita kuin nyt esimerkiksi Ässien. Toinen arvostaa ryminää ja toinen taitokiekko, kolmas taas voi arvostaa hyvää taktista peliä, jne. Nykyinen JYP esimerkiksi ei ole fyysisen vaan nopeaa taitokiekkoa pelaava joukkue. Ei tästä tämän kauden rosteristakaan saa fyysistä joukkuetta millään vaikka muutama kaveri pystyykin pelaamaan hyvää fyysistä peliä. Uskoisin silti, että joku arvostaa tälläistäkin kiekkoa (itse olen lähes kaikkiruokainen mielestäni). Joka tapauksessa, canal + on hommattu ja sitä tullaan käyttämään jos oman joukkueen peliä ei ole tai vierasmatsia ei pysty seuraamaan kun ei meillä enää otteluja selosteta radiostakaan.Prt Sc kirjoitti:Älkäähän sitten Jyp- fanit hermustuko, mielipide on vain minun yksin.
Minua nuo elokuvat eivät myöskään kiinnosta, mutta lähinnä ajan puutteen vuoksi. Tosin muutama elokuva tulee katsottua kuukausittain.manager78 kirjoitti:...nykyään nuo canalin elokuvat eivät oikein jaksa innostaa.
hull16 kirjoitti:Minua nuo elokuvat eivät myöskään kiinnosta, mutta lähinnä ajan puutteen vuoksi.
Dhearted kirjoitti:Pääasia olisi, että yritetään valita mielenkiintoiset pelit, koska selvää on se, että kaikki katsoisivat mieluiten oman joukkueen vieraspelejä. Tämän vuoksi pitää yrittää valita suurinta osaa kiinnostavat ottelut, joissa on potentiaalia kunnon tunnelataukseen. Esim. kauden avaus HIFK-Jokerit on mielestäni kierroksen mielenkiintoisin ottelu yleisellä tasolla,vaikka itse katsoisin mieluummin Pelicans-Bluessia. Kuinkakohan moni muu valitsisi jälkimmäisen...