En nyt sen varsinaista tarkoitusta tiedä, mutta eiköhän tuon tarkoitus ole se, että NHL jengi saa mahdollisuuden laittaa pelaajan takaisin junnuihin jos ei ole valmis änäriin menettämättä sopparivuotta. Eli kyllähän tuossa mielestäni nimenomaan ajetaan joukkueiden etua, eikä pelaajien. Toki ei mikään seura ole niin typerä, että istuttaisi nuorta lupaustaan katsomossa.
Löysinpä sen jutun: Decision Time Coming on Maatta - Pittsburgh Penguins - FeaturesAi miten niin pakko olla noin? En keksi yhtäkään syytä miksi sen pitäisi olla noin. Enkä kyllä muista kuulleeni tai lukeneenikaan moisesta. Ainakin itse olen ollut aina ja edelleenkin käsityksessä, että se lasketaan nimenomaan pelaajan 10. ottelusta eikä joukkueen.
Kyllä mun käsittääkseni myös pelaajien suojana tuo toimii, ettei pidetä turhaan ylhäällä. Ja ennen kaikkea CHL-joukkueiden, jotta saavat mahdolliset junnut takaisin varmasti, jos ei pelipaikkaa löydy.penguins.nhl.com kirjoitti:(Note: The games played markers are not the number of games Maatta plays, but the number of games the Penguins play while Maatta is on the roster. So the Penguins can’t scratch him to avoid hitting the threshold)
edit: Tuossa Boscon listassa toki kaikki eivät ole CHL-lähtöisiä, joten paha arvailla, ovatko olleet farmissa osan aikaa ja pitääkö lähettää vanhaan joukkueeseen?
Viimeksi muokattu: