Calder-taistelu – tulokkaat 2013–2014

  • 95 932
  • 227

Largo

Jäsen
Kertokaas nyt viisaammat vielä, että miksi MacKinnon vie tuon selkeästi eikä esimerkiksi hyvää kahdensuunnan peliä pelaava Palat? Koska Halifax? Koska Kanada? Koska MacKinnon 5 vuotta nuorempi vai koska MacKinnon nyt vain on selkeästi pelannut paremman tulokaskauden?

Ja siis kysyn ihan vilpittömästi koska en ole kummankaan pelejä älyttömästi nähnyt.

Itse laittaisin pojat aika lailla tasoihin. Palatin puolella on tuo mieletön +/- tilasto, ja tasakentällisin tehnyt enemmän pisteitä kuin MacKinnon. Suurin ero tulee nimenomaan tuossa ikäerossa, minkä takia MacKinnon tämän vie. En usko hänen ihan ylivoimaisesti tätä vievän, mutta vienee kuitenkin. Johnson jäänee tästä kaksikosta selvästi.
 
Itse laittaisin pojat aika lailla tasoihin. Palatin puolella on tuo mieletön +/- tilasto, ja tasakentällisin tehnyt enemmän pisteitä kuin MacKinnon. Suurin ero tulee nimenomaan tuossa ikäerossa, minkä takia MacKinnon tämän vie. En usko hänen ihan ylivoimaisesti tätä vievän, mutta vienee kuitenkin. Johnson jäänee tästä kaksikosta selvästi.

Samoilla linjoilla tässä asiassa. Ei ole MacKinnon ylivoimainen, mutta viisi vuotta on niin iso ero ja MacKinnon on niin nuori muutenkin, että ikään peilaten kausi on ollut paljon parempi. Suurempi saavutus.

Ja kyllä, mielestäni ikä pitää ottaa huomioon tulokkaista puhuttaessa.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Jos Palat olisi 18 vuotias niin sanoisin miehen tuon pystin vievän tai ainakin taistelevan tosissaan pytistä, pelaa myös paljon alivoimaa ja vaikeita minuutteja, siinä missä olen kuullut Nathanin pelaavan paljon helpompia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös