Finaali edessä
Jep, eli täällä yhtenä suosikkina ollut runkosarjan kakkonen Jyp tippui tiukan sarjan jälkeen Ässille. Porilaiset eivät kuitenkaan enää pärjänneet (ainakaan tuloksellisesti) Jokereille. Hienoista yllätystä on tekemässä Blues, joka on tiputtanut molemmat Manchesterin joukkueet.
Eli Tappara ja Ässät pelaavat pronssista, ja Jokerit-Blues kohtaavat finaalissa.
Olin eilen katsomassa Espoossa kun Blues löi Tapparan niukasti maalilla. Tällä kaudella olen nähnyt yhden C-junnujen pelin, joka oli jo silloin positiivinen yllätys, mutta tämä peli oli kyllä todella hienoa katseltavaa. Todellista playoff-kiekkoa oli tarjolla, kovalla intensiteetillä, yhtenäisellä ja nöyrällä joukkuepelillä sekä isolla tahdotasolla jaksoivat molemmat joukkueet painaa. Vauhtia oli, kovia pommeja jaettiin, olin aivan innoissani! Asenne oli jätkillä hirmuinen. Olen äärimmäisen tyytyväinen ja jopa onnellinen näkemästäni, hyvältä näyttää tulevaisuus!!
Toivottavasti on kovat finaalit tulossa!!
Muuten, mielenkiintoinen huomio: molemmissa peleissä tuli 60.00 ajassa rangaistuksia. Tapparan pelaaja sai pelirangaistuksen, ja toisessa pelissä Ässien pelaaja ottelurangaistuksen. :)