Taso ko. paikassa laskenut monella saralla, jonka takia itse käyn nykyään Elmossa.Heikko esitys.
Mitä tulee wingseihin, niin yllätyin positiivisesti Hooters-ketjuravintolan wingseistä.
Taso ko. paikassa laskenut monella saralla, jonka takia itse käyn nykyään Elmossa.Heikko esitys.
Mistä voisin Tampereelta löytää maustamattomia siipiä jotka ei ole pakasteena?
Kävinpä kiertelemässä Tampereen kauppoja maustamattomat siivet mielessä. Löysin lielahden Cittarin lihatiskistä marinoituja siipiä ja muista kaupoista 5kg pakaste siipiä hintaan 39.9€. Mistä voisin Tampereelta löytää maustamattomia siipiä jotka ei ole pakasteena?
Kiitoksia paljon!Ainakin Hervannan DUO:n K-Kaupassa on lähes aina maustamattomia siipiä muiden kanatuotteiden joukossa. Semmoinen muistikuva on, että jossain muuallakin noita on tullut vastaan mutta en osaa varmaksi mennä sanomaan.
Eettisempää olisi heittää broilerien siivet vain roskiin, kun rintafileet ja koipipalat on revitty irti?
Siivet ovat ruokien eliittiä! Vielä mennään "nössö"asteella eli mediumina popsitaan. Paikallisessa mestassa on kyllä sen verran laimeat, että voi ottaa ihan hottina. Paremmissa paikoissa, never.
Mitä tulisempi soosi, sen kovempi jätkä? Ei tarvi enää punttiksella kattoa että kumpi nostaa enemmän rautaa.
Eettisempää olisi heittää broilerien siivet vain roskiin, kun rintafileet ja koipipalat on revitty irti?
Tehotuotannon tukemista yhtä kaikki, jokainen penni mikä ketjussa loppukuluttajalta alaspäin lähtee valumaan.
Tehotuotannon tukemista on jos yleensäkin syöt kanaa tai sikaa mutta tämä on toisen ketjun asiaa.
Broileria olen kyllä jossain määrin vältellyt, mutta onko asia tosiaankin näin myös kanan osalta?Tehotuotannon tukemista on jos yleensäkin syöt kanaa tai sikaa mutta tämä on toisen ketjun asiaa.
Broileria olen kyllä jossain määrin vältellyt, mutta onko asia tosiaankin näin myös kanan osalta?
En, mutta olen sinisilmäisesti ostanut kokonaisia luomukanoja, vaikka maksavatkin toistakymppiä kilolta...Toivottavasti et ole paljon syönyt broileria luullen sitä kanaksi...
Taitaa olla niin, että munijakanojen liha ei ole kovinkaan hyvää syötäväksi ja riittävästi munittuaan ja elämän langan loppuessa nämä linnut joutavat kaatopaikalle ja turkiseläinten rehuksi.
Naurattaa myös ihmiset, jotka ostavat "vapaan kanan munia" jotenkin eettisempänä vaihtoehtona. Eivät nekään kanat päivänvaloa ikinä näe, eivätkä niiden elionolot eroa nykyisten virikehäkkikanojen oloista niin merkittävästi. Luomukanalat ovat sitten asia erikseen.
Uunissa siivet leivinpaperin päälle kahdelle pellille, nahkapuoli ylöspäin. Uuni reiluun pariinsataan ja kiertoilma päälle, reilu puoli tuntia.Milläs tavoilla valmistatte kotona wingsejä? Olisi ajatuksena hankkia jokin erillinen rasvakeitin tähän tarkoitukseen vai onko niistä mitään hyötyä tuohon hommaan?