Bruce Springsteen

• 86 635
  • 510

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nythän sama skidi oli kahdella eri keikalla eri maissa päässyt laulamaan. Siitähän jotkut on porot nokkaan ottanut että eikö ole hittovie ketään muita. Mut kertoo siitä että helkkaristi tosta porukasta on keikasta toiseen samaa jengiä joka maasta toiseen kiertää mukana. Osa tosiaan kuulemma jopa velkarahalla näkee näitä keikkoja.
Itseasiassa kolmella eri keikalla sama nuori poika päässyt laulamaan. Kahdella niistä lavalle asti (lavan etuosaan) ja Brucen syliin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joku julkaissut Lontoon ekalta keikalta kokonaisen 3h videon. No tavallaan ihan ok mutta kuvattu tosi kaukaa takakaartesta ja vain 1080 laadulla. Lisäksi kuva heiluu ja huojuu vähän väliä. Tyyppi myös laulaa jossain kohtaa eikä mitenkään kauniisti. Itse jos kuvaan jotain ja sen julkaisen pyrin siihen että kuvanlaatu on hyvää, käsi ei vapise enkä möykkää itse niissä videoissa.

Myös siinä suhteessa ihan jaskat paikat ja video että siinä lähes kokoajan jotkut puhuu sontaa biisien aikana tyypin vieressä ja ramppaa eestaas ja estää näkymät lavalle.

Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä niitä jotka selostaa jotain toiselle läpi keikan niistä biiseistä tai itse esityksestä tai jotakin useamman henkilön porukoita jotka esimerkiksi kentällä on selkä lavalle päin ja puhuvat läpi keikan keskenään jotain ihan diipa daapaa. Hitto sinne keikalle mennään kuuntelemaan ja katsomaan esitystä eikä hölisemään. Se pälätys kuuluu monesti todella hyvin ja kyllä se pilaa keikkafiilistä. Tätä höpöttämistä tapahtuu myös näytelmissä ja konserttisaleissa. Jos mä olisin esiintyjä tai järkkäri niin siinä kohtaa sanoisin että voitteko mennä muualle hölöttämään. Toki jossain stadikalla ei onnistu mutta pienemmissä paikoissa olisi ihan minusta oikein ja oikeus poistaa tuollaiset tyypit.

(1)
  • Tykkää

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Bruce ei ainakaan voi erehtyä missä kaupungissa milloinkin soittaa. Sattui silmiin yksi kuva...Rappusten yläpäässä viimeisellä tai toiseksi viimeisellä askelmalla ennen lavaa lukee aina kunkin kaupungin nimi. Vastaavaa olen toki nähnyt joidenkin muidenkin artistien ja bändien lavarakennelmissa.

Välillä jotkut ulkomaiset bändit tai ainakin osa niiden jäsenistä tuntuu olevan ihan kuutamolla Suomessakin että missä kaupungissa milloinkin soittavat. Toki Mustajärvelle kävi tätä jossain vaiheessa useasti vaikka hän sentään on suomalainen. No siinä oli ainakin kysymys mökäöljyn liiallisesta määrästä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bruce ei ainakaan voi erehtyä missä kaupungissa milloinkin soittaa. Sattui silmiin yksi kuva...Rappusten yläpäässä viimeisellä tai toiseksi viimeisellä askelmalla ennen lavaa lukee aina kunkin kaupungin nimi.
Oli käynyt hassusti joskus ja sen jälkeen on aina ollut tuo muistilappu. En muista mitkä paikkakunnat sekoitti, mutta jotkut eurooppalaiset ne oli.

Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Oli käynyt hassusti joskus ja sen jälkeen on aina ollut tuo muistilappu. En muista mitkä paikkakunnat sekoitti, mutta jotkut eurooppalaiset ne oli.
Ainakin rapakon toisella puolen Bruce oli huudattanut Clevelandissa "Party noises Pittsburgh!". Tajusi nopeasti erheensä ja pelasti tilanteen "...and Cleveland too!" Voi olla sama käynyt tosiaan Euroopassakin jossain.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ainakin rapakon toisella puolen Bruce oli huudattanut Clevelandissa "Party noises Pittsburgh!". Tajusi nopeasti erheensä ja pelasti tilanteen "...and Cleveland too!" Voi olla sama käynyt tosiaan Euroopassakin jossain.
Toi se varmaan oli. Jossain lehtijutussa Helsingin keikan tienoilla tuon muistilapun historia kerrottiin.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kävin katsomassa Ghost of Bruce Springsteen & E-Street Band tribuuttiryhmän Tavastialla. Oli helvetin kova luu koko bändi ja settilista osin jopa kovempi kuin Pomolla stadikalla. Mm. Racing in the street, Jungeland, Darkness on the edge of town, Rosalita, Glory days, Streets of Philadelphia, Spirit in The night, I'm on fire.

Itse Boss sanoi juuri äskettäin keikalla että tämä tämän vuotinen ja ensi kesänä oleva kiertue ei ole mikään jäähyväiskiertue kuten media antaa ymmärtää. Hän ei kuulemma ole mitään lopettamassa tai jättämässä jäähyväisiä.

Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mikä juttu se muuten on kun mun ex-työkaveri selitti usein että Bruce Springsteen on naistenhakkaaja? Samaa kommentoi joku äskettäin YouTubessakin. En itse ole löytänyt nestistä ainakaan mitään juttuja joissa olisi kerrottu Brucen piesseen jotain naista.

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä juttu se muuten on kun mun ex-työkaveri selitti usein että Bruce Springsteen on naistenhakkaaja? Samaa kommentoi joku äskettäin YouTubessakin. En itse ole löytänyt nestistä ainakaan mitään juttuja joissa olisi kerrottu Brucen piesseen jotain naista.

Nyt on sakeaa paskaa.

Ozzy Runne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki on kivoja
Mä oon aina vähän ihmetellyt, mistä kertoo biisi ”I’m on Fire”. Tavallaan ymmärrän sen, mutta tavallaan en!

Toinen taas… kuinka paljon pidänkään muutaman biisin Nebraska albumista.

(1)
  • Tykkää

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä oon aina vähän ihmetellyt, mistä kertoo biisi ”I’m on Fire”. Tavallaan ymmärrän sen, mutta tavallaan en!

Aivan huikea albumi. Ja biisejäkin jopa 10. Hymiö.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nyt on sakeaa paskaa.

Ainoa mitä tästä tulee mieleen on se, että Brucehan käytti ns. "wife-beater" paitoja aikanaa, eli hihattomia paitoja joita tälläiseksi hassutteluna kutsuttiin. Mitään muuta yhteyttä en moiseen asiayhteyteen löydä millään.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins

Musiikkivideo tiivistää aika hyvin, mistä kappaleessa on kyse. Huippubiisi ja yksi omista suosikeista.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun tätä ei stadikalla soitettu niin tulihan sitä vitsailtua että onko biisi canceloitu. Mutta siis sanoma on aika selkeä.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ainoa mitä tästä tulee mieleen on se, että Brucehan käytti ns. "wife-beater" paitoja aikanaa, eli hihattomia paitoja joita tälläiseksi hassutteluna kutsuttiin. Mitään muuta yhteyttä en moiseen asiayhteyteen löydä millään.
Juu en tiedä mistä tämä juontaa juurensa. Tosiaan vakavalla naamalla selitti aina että en sen naistenhakkaajan musiikkia kuuntele ja enkä keikalle mene. En tullut koskaan kysyneeksi mistä moinen kanta ja tosiaan kyseinen tyyppi on jo eläkkeellä niin en ole nähnyt muutenkaan vuosiin. YouTubessa toinen samasta asiasta vouhottaja ihan hiljattain mutta en usko että on sama henkilö.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu en tiedä mistä tämä juontaa juurensa. Tosiaan vakavalla naamalla selitti aina että en sen naistenhakkaajan musiikkia kuuntele ja enkä keikalle mene. En tullut koskaan kysyneeksi mistä moinen kanta ja tosiaan kyseinen tyyppi on jo eläkkeellä niin en ole nähnyt muutenkaan vuosiin. YouTubessa toinen samasta asiasta vouhottaja ihan hiljattain mutta en usko että on sama henkilö.
Olisiko jotain Brucen kuormasta syömiseen ja avioeroon liittyyvää (väärää) mielleyhtymää vaan tuossa taustalla, aika julkinenhan tuo ero oli. Mitään väkivaltasyytöksiä tms tuohon ei ole koskaan liitetty kyllä tietääkseni.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Vielä tuosta I'm on fire -biisistä, niin sanoitus tosiaan saattaa tuoda vääriä mielleyhtymiä ei-amerikkalaisille ja olen myös törmännyt jossain jopa tulkintoihin, että kappale kertoo jostain pedofiilista. Daddy-sanan merkitys tässä yhteydessä on kuitenkin varsin selkeä ja kyse on naisen miehestä/poikaystävästä, joka usein saattaa olla huomattavastikin vanhempi ja varakkaampi.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Huhut velloo että heinäkuussa 2025 Bruce Springsteen E-Street Band jälleen Helsingin Olympiastadionilla. 2025 kiertue julkaistaan tiistaina. Stadikalle on myös varaus xxxx tapahtumalle tuolle ajankohdalle. Olikohan heinäkuun toka viikko.

Jännä homma sinällään että nykyään tulee seuraavan kiertueen keikat julki jo vaikka edellinenkin on vielä kesken. Mm. Bruce Springsteenin ja Iron Maidenin kohdalla näin. Samoin Metallica julkaissut jo 2025 keikkojaan.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Se on sitten kuulemma varma tornihuhu että mahdollisesti tänään julkaistaan keikkoja kesälle 2025 mutta se on vain tornihuhu. Nyt muuttunut sekin että ei olekaan varmaa onko Suomi mukana tai yleensäkään Pohjoismaat.

Viimeksi muokattu:

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Ensi kesän lisäkonsertit julkaistu äsken Instagramissa (ja varmaan muuallakin), mutta ei löydy Suomea näistä :(

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy