Kas tässä ---O. Se on mitali. Ota se. Onneksi olkoon!!!Tänään 0+1 ja yksi tolppa. 4 matsia nyt tehoin 3+4
Aivan jäätävää tekemistä ja kuten huippupelaajilla on tapana, ketjukaverit näyttävät paremmilta..
Tää on kyllä kärppien paras ulkomaalainen 10 vuoteen
Oletko tosissasi? Nimimerkkini on kyllä aivan toista mieltä. Huhhuh mitä roskaa.Tänään 0+1 ja yksi tolppa. 4 matsia nyt tehoin 3+4
Aivan jäätävää tekemistä ja kuten huippupelaajilla on tapana, ketjukaverit näyttävät paremmilta..
Saapa nähdä, katsotaan pysyykö paketti kasassa vielä alkuinnostuksen laannuttua.Tänään 0+1 ja yksi tolppa. 4 matsia nyt tehoin 3+4
On se paska, kun pelasi pelin ilman pisteitä. Selvä floppi koko kaveri, ja suonenvetoa tuo alku Kärpissä.Yksi laukaus maalia kohti, maalivahti torjui....
Mitä nyt sairastui ja lähti 2 mitalia kaulassa keskittymään Kollenin viidellekympille.Kaikki kunnia 15km perinteisen maailmanmestarille "redbull" Niskaselle, mutta ei se kunto ja kestävyys näköjään kestä hiihdon kuninkuus matkaa 50km.
On se vaan ihme kun Norjalaisilla kunto kestää hiihtää vaikka kaikki matkat.
Tosin noista pisteistä tuli ekaan kolmeen matsiin 3+3 eli tahti on hyytynyt. Eikä Trotter kelpaa tämän palstan suurimmalle ajattelijalle joten se siitä :)Satuin ohimennen huomaamaan, että BT on tehtaillut Kärpissä 8 matsissa 9 pistettä. On se "flopilta" kuitenkin ihan hyvä suoritus. Kelpaisi minun sputnikkeihin jatkossakin.
Itse asiassa tästä tuli mieleen hyvä idea. SaiPan olisi pitänyt myydä huutokaupalla pelipaikkoja näihin viimeisiin peleihin ennen siirtorajaa. Mä en osaa luistella, mutta olisin kyllä tonnin maksanut ekasta ja vikasta liigapelistäni. Sillä sitä sopisi kehuskella sitten kiikkustuolissa.Joo onneks Trotter on heivattu vittuun ja siellä on nyt ykkösketjussa joku hallin kulmilla luistimen kanssa sattumalta pörrännyt Jesse Hallikas.
Tosin noista pisteistä tuli ekaan kolmeen matsiin 3+3 eli tahti on hyytynyt. Eikä Trotter kelpaa tämän palstan suurimmalle ajattelijalle joten se siitä :)
Ei kenenkään tarvitse ensi kaudella pelastaa tämän kauden sukellusta. SaiPa tekee tarvittavat muutokset ja sillä siisti. Mennään uutta kohti jne. Jos ja kun valmennuksessa ja monessa muussa asiassa tapahtuu edistystä, on täysin realistista odottaa pääsyä kympin sakkiin. On tässä nyt jo tätä kautta ehditty porata ihan tarpeeksi. Etteepäi.Olen sitten vaikka kuinka pihalla jääkiekosta, tai yksinkertainen, niin samaa voin kysyä sinulta. Oletko jokin nero joka tietää jääkiekosta kaiken. Tokkopa. Jokaisella pitää jaa saa olla omat mielipiteensä ja niiden takia ei tarvitse kenenkään älykkyysosamäärää ruveta arvailemaan. Olen jo tuolla aikaisemmin sanonut että Trotter ei Saipassa ollessaan ollut hyvä, asian voi vallan hyvin tarkistaa tilastoista. Ei ollu kyllä myös ketjukaveritkaan, mutta sen asian taakse ei voi käpertyä. Hyvä ja johtavan pelaajan tulee kyetä omalla esimerkillään ja tekemisellään saada myös ketjukaverit sitoutumaan ja yrittämään parastaan. Vaikka olisi minkälainen virtuoosi, niin yksin on siellä kentällä huono olla. Ketju on juuri niin heikko, kun sen heikoin lenkki. Kärpissä Trotterin rinnalla on aivan eri miehet, kun Saipassa. En jaksa uskoa, et samoilla ketjukaverilla Kärpissä olisi tulos yhtään sen parempi, kun Saipassa. Senkin olen maininnut että oli aivan oikein myydä uikkarit muualle talouden pelastamiseksi. Olisitko itse pitänyt täällä kauden loppuun asti? Trotter oli paras näistä kolmesta uikkarista taidoiltaan, mutta mikäli nuppi ja ammattilais asenne ei ole sitä niin silloin en kaipaa takaisin (mikäli baaripuheet pitää paikkansa.). Hamiltonin tasoisia ehkä löytyy myös maailmalta pilvin pimein ja Mcfarland oli näistä uikkareista mielestäni heikoin ja nämä ovat minun mielipiteitä, jotka voin vallan hyvin sanoa ilman mitään trolliksi tuomitsemista. On aivan turha haikailla mudenkaan ex salcidojen, spinojen, daviksien perään, kun sitä ei tiedä onko uudelleensyntyminenkään mahdollista. Itse yritin kaikin keinoin olla kauden aikana pahemmin haukkumatta tai tuomitsemtta Santasta ja muuta valmennustiimia, mutta sanotaan se nyt suoraan että koko valmennustiimi oli AIVAN PASKA! Samoin uikkarihankinnat (hinta laatua suhde), jonka takia joukkueessa ei ollut koko kauden aikana huippuluokan ykköskenttää. Ei ykkössentteriä, eikä ykkös pakkiåparia. Ketkään tanut ja tinut ei tule palastamaan tämän kauden pohjanoteerausta. Täytyy olla joko hullu tai humalassa jos kuvittelee divarijätkien kuuluvan liigassa ykköskorin hankintoihin. Eipä tänne tämän kauden jälkeen kukaan täysjärkinen varmaan edes tule.......