Ei yllättänyt että Ristolainen kyseessä. Vaikuttaa kusipäiseltä ja ylimieliseltä tapaukselta. Ehkä karma rankaisi tämän muodossa, kun kieltäytyi mm-kisoista.
Vähän niinkuin viime kesän sakkokuningas Barkov. Aika ylimielinen ja näin.
Ei yllättänyt että Ristolainen kyseessä. Vaikuttaa kusipäiseltä ja ylimieliseltä tapaukselta. Ehkä karma rankaisi tämän muodossa, kun kieltäytyi mm-kisoista.
Eikö noille suomalaisille ylinopeussakoille naureta ympäri maapalloa. 120ke sakkoja niin voisi kuvitella että on isokin rikos...NHL-tähti Rasmus Ristolaiselle 120 000 euron jättisakot – hurjasteli luksus-Mersullaan Turun keskustassa
Kysymyksessä ei varsinaisesti ole rikos mutta vaikka tulojen mukaan menee sakot niin pitäisi niissäkin jokin ns katto olla. Tuo summa on aivan täysin naurettava vaikkakin ylinopeutta oli tuplat. Ajokielto yms olisi paljon oikeudenmukaisempi kuin täysin mottipäinen sakko. Veronmaksajat kiittää.
Reilu tuomari ois voinu iskeä kivusta ja särystä nimimerkki Kimmo Stasille kymppitonnin tohon kylkeen.Eikö noille suomalaisille ylinopeussakoille naureta ympäri maapalloa. 120ke sakkoja niin voisi kuvitella että on isokin rikos...
Eikö noille suomalaisille ylinopeussakoille naureta ympäri maapalloa. 120ke sakkoja niin voisi kuvitella että on isokin rikos...
Ihan hyvä, että tulee tuntuva rangaistus tuommoisesta perseilystä. Kuitenkin 80km/h (tuosta jo otettu ne vähennyksetkin pois) keskustassa, tuossa on henki jo aika löyhässä jos joku sattuu eteen. Saattaahan tuolla saada jo kortinkin kuivumaan.
Miten? Koko päiväsakon idea on se, että menee tulojen mukaan. Lisäksi saa niitä kovia sakkoja myös esimerkiksi Sveitsissä.Muuten hyvä, mutta tän maan rangaistukset on kokonaisuudessaa yks vitun vitsi.
Aika naurettavaa tossa kehua että olipa hyvä tuomio.
Ei yllättänyt että Ristolainen kyseessä. Vaikuttaa kusipäiseltä ja ylimieliseltä tapaukselta.
Miten? Koko päiväsakon idea on se, että menee tulojen mukaan. Lisäksi saa niitä kovia sakkoja myös esimerkiksi Sveitsissä.
Olin ehkä epäselvä, toki tulojen mukaan ja sinänsä hyvä tuomio. Se vaa että täällä tappajat ja muut kriminaalit pääsee helpolla niin oon naurettavaa ku jostai ylinopeudesta tulee tollasta.
Normaalille ihmisellehän ehdollinen vaikka ei oo mikää rangaistus. Elät normaalisti ni ei mitää vaikutusta.
Vähän vaikea ymmärtää logiikkaa tässä. Päiväsakot liikennerikkomuksista on hyvä, mutta koska muussa kriminaalipolitiikassa on (onko?) ongelmia, niin päiväsakot on huono.Olin ehkä epäselvä, toki tulojen mukaan ja sinänsä hyvä tuomio. Se vaa että täällä tappajat ja muut kriminaalit pääsee helpolla niin oon naurettavaa ku jostai ylinopeudesta tulee tollasta.
Normaalille ihmisellehän ehdollinen vaikka ei oo mikää rangaistus. Elät normaalisti ni ei mitää vaikutusta.
Muuten hyvä, mutta tän maan rangaistukset on kokonaisuudessaa yks vitun vitsi.
Aika naurettavaa tossa kehua että olipa hyvä tuomio.
[...]Itse sakon suuruuteen sanoisin, että meneehän tuo nyt jo huumorin puolelle, mutta toisaalta saahan se vähän mennäkin. On hauskaa lukea netistä jenkkien ällistymisiä kun nuori kaveri kuittaa asuntolainallisen verran ylinopeussakkoa.
Nyt en ole ihan varma luitko viestiäni ajatuksella. Pointteina olivat:No, huvittaa ketä huvittaa. Itseäni ei ainakaan tollanen nopeusrajoituksen tuplaaminen hauskuuta yhtään. Siitä saakin napsahtaa, ja niinkuin tapana on sanoa, hit them where it hurts. Joo eihän toikaan summa vielä heilauta Rassea juurikaan, mut jos noita nyt lähtis useampi tulemaan niin varmaan alkais jo hiukan mietityttää se oma ajotapakin...
Nyt en ole ihan varma luitko viestiäni ajatuksella. Pointteina olivat:
1. Pitäisi saada kunnolla ajokieltoa sikailuista ("hit them where it hurts" pätee tähän)
2. Sakon suuruus on kokonsa takia hauska (en puhunut mitään teon hauskuudesta)