Breaking the law, breaking the law! – kiekkoilijat rikoksen polulla

  • 821 423
  • 2 950

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mites meidän Jori alkanut kokkelia vetemään nassuun. Jenkeissä vielä olisin ymmärtänyt, mutta ihan kotisuomessa pitää kavereiden kanssa hauskaa harrastusta yllä.

Olikos tasta ihan nayttoakin, etta Jori vetaa itse kokkelia? Eihan tuo nyt hyvalta nayta, etta kokkeliringin ml. Jorin touhuja tutkitaan, mutta ainakin toistaiseksi kauteen valmistautuminen on jatkunut Philadelphian harjoitusleirilla.
 

torspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hemmetti että pelästyin tuota uutista, suomalainen NHL-pelaaja, alueella Tampere-Pirkanmaa..
Mielessä kävi jo jotkut yölliset Fortnite-sessiot mihin tarvittiin vähän piristettä. Ikäväähän tämäkin tietenkin on.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Olikos tasta ihan nayttoakin, etta Jori vetaa itse kokkelia? Eihan tuo nyt hyvalta nayta, etta kokkeliringin ml. Jorin touhuja tutkitaan, mutta ainakin toistaiseksi kauteen valmistautuminen on jatkunut Philadelphian harjoitusleirilla.

Toistaiseksi ja tietenkin kiistää kaikki syytteet. Tällä hetkellä Lehterän puolustus on tasoa "mun mökillä kaikki muut käyttivät, mutta en tietenkään minä". Toki voi olla mahdollista, että pelkästään Lehterän kaverit käyttävät baking sodaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Toistaiseksi ja tietenkin kiistää kaikki syytteet. Tällä hetkellä Lehterän puolustus on tasoa "mun mökillä kaikki muut käyttivät, mutta en tietenkään minä". Toki voi olla mahdollista, että pelkästään Lehterän kaverit käyttävät baking sodaa.

Laitatko viela lahdetta Lehteran kommentteihin kayttamisesta? Jutussahan on kyse laajamittaisesta kokaiinin levittamisesta, joka on tapahtunut Lehteran tiluksilla.
 

SharksFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Toistaiseksi ja tietenkin kiistää kaikki syytteet. Tällä hetkellä Lehterän puolustus on tasoa "mun mökillä kaikki muut käyttivät, mutta en tietenkään minä". Toki voi olla mahdollista, että pelkästään Lehterän kaverit käyttävät baking sodaa.

Herätystä nyt sitten. "Suuri kokaiinivyyhti" tarkoittanee jotain muuta kun "Jorstin mökillä ollaan imuroitu kaveriporukalla vähän kokkelia". En tiedä enkä pysty todistamaan mutta voisin kuvitella, että Jorstin osuutta tässä kuulustellaan mahdollisesti rahoittajan tai muun vastaavan ominaisuudessa.

Kuka sitä tietää vaikka Lehterä itsekkin on kesäjuhlilla koksua niistänyt mutta se tuskin kiinnostaa poliisia, vain ja ainoastaan jatkoajan moralisteja.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Herätystä nyt sitten. "Suuri kokaiinivyyhti" tarkoittanee jotain muuta kun "Jorstin mökillä ollaan imuroitu kaveriporukalla vähän kokkelia". En tiedä enkä pysty todistamaan mutta voisin kuvitella, että Jorstin osuutta tässä kuulustellaan mahdollisesti rahoittajan tai muun vastaavan ominaisuudessa.

Kuka sitä tietää vaikka Lehterä itsekkin on kesäjuhlilla koksua niistänyt mutta se tuskin kiinnostaa poliisia, vain ja ainoastaan jatkoajan moralisteja.

En nyt oikeen saanut pointista kiinni. Oliko herätys siis siinä, ettei olekkaan niin huono homma jos Lehterä on toiminut vain kokaiinin rahoittajana?

Ja kyllä se näköjään poliisia on jo kiinnostanut mitä Lehterä puuhailee. Lisäksi tämä ketju on luotu tälläisiä juttuja varten.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Laitatko viela lahdetta Lehteran kommentteihin kayttamisesta? Jutussahan on kyse laajamittaisesta kokaiinin levittamisesta, joka on tapahtunut Lehteran tiluksilla.

En sentään kuulustelupöytäkirjaa saa käsiini. Sinä ilmeisesti voit kun olet noin varma, että Lehterä on syytön?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Oliko herätys siis siinä, ettei olekkaan niin huono homma jos Lehterä on toiminut vain kokaiinin rahoittajana? ... Lisäksi tämä ketju on luotu tälläisiä juttuja varten.

Ei tassa olla arvottamassa homman hyvyytta tai huonoutta. Tata ketjua ei myoskaan ole luotu sita varten, etta taalla voidaan kohkata kontekstin ulkopuolella ihan miten huvittaa. Oma alustuksesi Jorin kokkelin vetamisesta oli kaikkea muuta paitsi faktuaalinen.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
En sentään kuulustelupöytäkirjaa saa käsiini. Sinä ilmeisesti voit kun olet noin varma, että Lehterä on syytön?

Enhan mina missaan kohti ole vaittanyt Lehteran olevan syyton. Jos nyt kuitenkin pysyttaydyttaisiin faktoissa, eli siina, etta poliisi tutkii ainakin Lehteran mokilta kiinniotettujen kokaiinirinkilaisten toimia. Ei sita, onko Jori Lehtera kayttanyt itse vai ei.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Enhan mina missaan kohti ole vaittanyt Lehteran olevan syyton. Jos nyt kuitenkin pysyttaydyttaisiin faktoissa, eli siina, etta poliisi tutkii ainakin Lehteran mokilta kiinniotettujen kokaiinirinkilaisten toimia. Ei sita, onko Jori Lehtera kayttanyt itse vai ei.

Huumausainerikoksesta Lehterää epäillään. En yhtään ymmärrä, että onko Lehterällä jokin sädekehä päällä ettei voisi hankkimisen tai hallussapidon lisäksi myös käyttää sitä.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hah hah, ei taida Jortsu tietää että ei niitä pelejä ''penalty boxista'' ratkota. Ura paketoitiin juuri.
 

SharksFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
En nyt oikeen saanut pointista kiinni. Oliko herätys siis siinä, ettei olekkaan niin huono homma jos Lehterä on toiminut vain kokaiinin rahoittajana?

Ja kyllä se näköjään poliisia on jo kiinnostanut mitä Lehterä puuhailee. Lisäksi tämä ketju on luotu tälläisiä juttuja varten.

Tummennettu kävi jo ilmi sinun aloituksestasi.

"Mites meidän Jori alkanut kokkelia vetemään nassuun. Jenkeissä vielä olisin ymmärtänyt, mutta ihan kotisuomessa pitää kavereiden kanssa hauskaa harrastusta yllä." Itse vaan lähdin tarttumaan tuohon sun edellä mainittuun keskustelun aloitukseen mihin ainakaan lukemassani artikkelissa ei ollut mitään pohjaa... Huumausainerikos terminä sisältää paljon muutakin kuin huumeiden käyttämisen. Artikkelissa ei puhuta mitään kuka on käyttänyt mitä, missä tai milloin, mutta koet tarpeelliseksi tehdä semmoisia oletuksia että Jorsti on käyttänyt.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tummennettu kävi jo ilmi sinun aloituksestasi.

"Mites meidän Jori alkanut kokkelia vetemään nassuun. Jenkeissä vielä olisin ymmärtänyt, mutta ihan kotisuomessa pitää kavereiden kanssa hauskaa harrastusta yllä." Itse vaan lähdin tarttumaan tuohon sun edellä mainittuun keskustelun aloitukseen mihin ainakaan lukemassani artikkelissa ei ollut mitään pohjaa... Huumausainerikos terminä sisältää paljon muutakin kuin huumeiden käyttämisen. Artikkelissa ei puhuta mitään kuka on käyttänyt mitä, missä tai milloin, mutta koet tarpeelliseksi tehdä semmoisia oletuksia että Jorsti on käyttänyt.

Kuinka moni pitää hallussaan huumeita, että ilman käyttää sitä itse?
 

SharksFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kuinka moni pitää hallussaan huumeita, että ilman käyttää sitä itse?

26.

Ei tuossa nähdäkseni mistään hallussapidostakaan Jorin kohdalla ole puhetta? Vai mistä luit? Onko ihan mahdotonta yrittää sisäistää artikkelissa lukevaa tekstiä eikä tehdä omia johtopäätöksiä? Ei siinä edes sanota että Jori on ollut paikalla silloin kun ratsia on kiinteistöön tehty.

On päivänselvää että joku tieto tai rooli Lehterälläkin tässä on ollut, mahdollisesti vain lainannut mökkiä kavereille tietäen tai tietämättä mitä poijjaat touhuaa, eiköhän se selviä ja rangaistus tulee sen mukana. Sen rohkenen väittää, että emme saa koskaan tietää onko Jori itse käyttänyt kokaiinia, vaikka sitähän moni odottaa että pääsisi moralisoimaan
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos nyt haluaa jotain artikkeleista päätellä (tästä löytyy jo aikaisempia lehtijuttuja ilman Lehterän nimeä), niin pientä osaa epäillään törkeästä huumausainerikoksesta ja muuta porukkaa huumausainerikoksesta. Ensimmäinen poppoo on ollut vangittuna.

Jos otetaan vertailukohdaksi vaikkapa case Karalahti, niin miestä epäiltiin törkeästä huumausainerikoksesta ja tuomio tuli lopulta avunannosta törkeään huumausainerikokseen, kun miehen todettiin rahoittaneen huumausainekauppaa. Jerehän tosin tuomittiin syyttömänä, kuten olemme saaneet monasti kuulla.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
26.

Ei tuossa nähdäkseni mistään hallussapidostakaan Jorin kohdalla ole puhetta? Vai mistä luit? Onko ihan mahdotonta yrittää sisäistää artikkelissa lukevaa tekstiä eikä tehdä omia johtopäätöksiä? Ei siinä edes sanota että Jori on ollut paikalla silloin kun ratsia on kiinteistöön tehty.

On päivänselvää että joku tieto tai rooli Lehterälläkin tässä on ollut, mahdollisesti vain lainannut mökkiä kavereille tietäen tai tietämättä mitä poijjaat touhuaa, eiköhän se selviä ja rangaistus tulee sen mukana. Sen rohkenen väittää, että emme saa koskaan tietää onko Jori itse käyttänyt kokaiinia, vaikka sitähän moni odottaa että pääsisi moralisoimaan

Hallussapidon johtopäätöksen otin siitä kun käyttörikos ei sinulle kelpaa. "Huumausainerikos terminä sisältää paljon muutakin kuin huumeiden käyttämisen".

Ja meinaatko oikeasti, että Jori lainaa kavereilleen koksupaikan tietämättään? Toivottavasti Jori ei käytä tätä puolustuksessa.
 

SharksFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Hallussapidon johtopäätöksen otin siitä kun käyttörikos ei sinulle kelpaa. "Huumausainerikos terminä sisältää paljon muutakin kuin huumeiden käyttämisen".

Ja meinaatko oikeasti, että Jori lainaa kavereilleen koksupaikan tietämättään? Toivottavasti Jori ei käytä tätä puolustuksessa.

En mä meinaa eikä mua ihan älyttömästi kiinnosta mitä se on tehnyt tai mitä se käyttää puolustuksessaan, halusin vaan tarttua sun ulosantiin. Mielellään nään sen tälläkin kaudella Flyersin paidassa kaukalossa. Mut jos ei sua häiritse perättömien juttujen levittäminen ja faktojen puuttuminen niin ole hyvä ja jatka vaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
En mä meinaa eikä mua ihan älyttömästi kiinnosta mitä se on tehnyt tai mitä se käyttää puolustuksessaan, halusin vaan tarttua sun ulosantiin. Mielellään nään sen tälläkin kaudella Flyersin paidassa kaukalossa. Mut jos ei sua häiritse perättömien juttujen levittäminen ja faktojen puuttuminen niin ole hyvä ja jatka vaan.

En vain ole yhtä sinisilmäinen. Yksinkertaisesti jos kuulut tuollaiseen rinkiin ja saat huumausainerikos epäillyn niin 99,9% varmasti itsekkin bailaat muun kuin lonkeron voimalla. Sitä paitsi lätkäpiireissä yllättävän yleistä.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
En vain ole yhtä sinisilmäinen. Yksinkertaisesti jos kuulut tuollaiseen rinkiin ja saat huumausainerikos epäillyn niin 99,9% varmasti itsekkin bailaat muun kuin lonkeron voimalla. Sitä paitsi lätkäpiireissä yllättävän yleistä.

Tämähän nyt on ihan paskapuhetta. No lätkäpiireistä en tiedä mutta kokemusta on muista piireistä ja tuommoinen 99,9% on täysin hatusta heitetty luku.
 

ipaz

Jäsen
Ja meinaatko oikeasti, että Jori lainaa kavereilleen koksupaikan tietämättään? Toivottavasti Jori ei käytä tätä puolustuksessa.

Niin tuskin on kovinkaan tavatonta että Lehterä (tai joku muu taloudellisesti hyvin pärjäävä henkilö) lainaa kesähuvilaansa "entouregelle" ja siellä sitten pojat ovat niistäneet jauhoa nokkaansa. Ehkä Jorsti on tietänyt, ehkä ei. Ei kokaiinin käyttö täällä Tampereen seudulla niin kovin harvinaista nykypäivänä ole. Ei silti välttämättä tarkoita että olisi itse käyttänyt, tai aineita levitellyt.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tämähän nyt on ihan paskapuhetta. No lätkäpiireistä en tiedä mutta kokemusta on muista piireistä ja tuommoinen 99,9% on täysin hatusta heitetty luku.

Onko tosiaan? Voitko mainita kokemuksesi puolesta ketkä eivät ole niitä käyttäjiä jos kaveripiirisi koostuu käyttäjistä?
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Hallussapidon johtopäätöksen otin siitä kun käyttörikos ei sinulle kelpaa. "Huumausainerikos terminä sisältää paljon muutakin kuin huumeiden käyttämisen".

Ja meinaatko oikeasti, että Jori lainaa kavereilleen koksupaikan tietämättään? Toivottavasti Jori ei käytä tätä puolustuksessa.

Ihan näin vinkkinä, huumausaineen käyttörikoksesta on kysymys, jos henkilö käyttää tai pitää omaa käyttöään varten hallussaan taikka yrittää hankkia vähäisen määrän huumausainetta. Käyttörikos ei siis automaattisesti tarkoita sitä, että on vain käyttänyt vähäisen määrän. Jokaisella huumausaineeksi luokiteltavalla aineella on myös rajat, joiden perusteella määritellään onko kyse käyttörikoksesta, perusmuotoisesta huumausainerikoksesta vai törkeästä huumausainerikoksesta.

Jatkakaa.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Onko tosiaan? Voitko mainita kokemuksesi puolesta ketkä eivät ole niitä käyttäjiä jos kaveripiirisi koostuu käyttäjistä?

No minun on aika vaikea uskoa että olisin sen porukan ainoa varsinkin, kun kyseessä on ihan lapsuudesta tuttuja tyyppejä eikä yhdelläkään ole mitään syytä valehdella niissä tilanteissa. Mutta ehkä se tosiaan on sitä sinisilmäisyyttä.
 

ipaz

Jäsen
NHL ja NHLPA ovat sisällyttäneet kokaiinin ja marihuanan doping-testeihin kesästä 2016. Kokaiini lasketaan piristäväksi aineeksi josta saa etua kilpailutilanteessa, joten se on kiellettyjen listalla. Marihuana taasen ei koska sillä ei ole vastaavaa vaikutusta. Se tullaan ilmeisesti pudottamaan pois testattavien aineiden listalta muutenkin kun laki Kanadassa vapauttaa käytön. Kokaiinin käyttö siis ei ole pelaajan kannalta järkevää, koska siitä jää jälki doping-testiin. Kysykää vaikka Nate Schmidtilta miten vaikuttaa jos jää kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös