Mainos

Brasilia 2014 liveseuranta

• 793 444
  • 8 067
Oli se väkisinkin, eihän ne siellä studiossa mitään tiedä. Täällä kuulet sen oikean illuminati-totuuden. Taas tuli tuomaripelillä voitto, mutta kiva että tuli.

Vähintään metrin paitsiossa. Brasiliaa on mahdoton voittaa, koska tuomarit vetää räikeästi kotijoukkueen eduksi. Näin olen kuullut.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vähintään metrin paitsiossa. Brasiliaa on mahdoton voittaa, koska tuomarit vetää räikeästi kotijoukkueen eduksi. Näin olen kuullut.

Kotiedun merkitys perustuu pitkälti tuomareiden alitajuntaan. Esimerkiksi nykyään joukkueet matkustavat niin mukavasti, että siitä johtuva rasitus on pienempi.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Forza Azzurri, 3-0.

Kaj Kunnas vei fiiliksen sitten samantien. En vain osaa tykätä.

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä tää peli olis ansainnut vaikka Tapio Suomisen selostamaan.. Ei toi Kunnas oikeen sytytä, saisi pysyä siellä ruotsinkielisellä puolella hassuttelemassa.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Voi perkele. Ystäväni Raimon lempiselostaja.

Raimo sanois tähän, että "Hörökorva taas huutamassa jalkapallodramatiikkaa suohon. Jos en paremmin tietäisi, väittäisin Hörön olevan antijalkapalloilevan Suomen vastaisku koko tälle sirkukselle, jota myös jalkapallon MM-kisoiksi kutsutaan."

Olen kyllä samaa mieltä.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näin tärkee ja iso peli, niin Yle vittuilee ja laittaa kuiskaaja Kunnaksen selostamaan. Voi vittu

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Eiiiiiiii

Forza Azzurri, 3-0.

Kaj Kunnas vei fiiliksen sitten samantien. En vain osaa tykätä.

Kiitos TAAS YLE!! Huippumatsi ilman ääntä. Verkkolähetyksen varassa ollaan eikä joku idiootti ole koodannut siihen selostamatonta vaihtoehtoa. Lempatkaa tuo vitun Uimalakki vaikka pikkukakkoseen, siellä sais lässyttää oikealle kohderyhmälleen (lapsiparat)!

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tervehdin ilolla Kunnaksen valintaa ottelun selostajaksi. Never a dull moment with good ol' Kajtsu.

Ja nyt sinä Kaitsu-heitteri sanot että peli on itsessään tarpeeksi mielenkiintoinen, sitten käytät ainakin sanoja "siipimutteri" ja "hörökorva" ja valitat kuinka Kaitsu pilaa koko katselunautinnon. Minä sanon sinulle että oles nyt siinä, sinä se et ymmärrä hyvän päälle.

Näin vältimme väittelyn joka ei johda mihinkään, etenkin, kun sinä, Kaitsu-heitteri, olet väärässä mutta et suostu näkemään sitä. Sinulla on kuitenkin oikeus (väärään) mielipiteeseesi.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ei vitun ämmä Chiellini. :D Ei edes osunut päähän tuo käsi ja mies näyttää että nyrkillä lyötiin. Minä en ainakaan tuomarina loksauttaisi korvaanikaan tai pysäyttäisi peliä jos joku tuola kentällä kierii. 9/10 mitään ei ole pelaajalle sattunut. Vähän semmoinen poika ja susi juttu että voi voi jos joskus sattuu oikeasti ja joudut lääkintämiehiä odottamaan.

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Chiellini on ihan vitun väsynyt. Eivätkö yhdet Pepe ja Busquets riittäisi tähän maailmaan. Ei voi arvostaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ihan hyvinhän Kajtsu vetää. Onhan tässä oma fiiliksensä toki, ja Kunnas on persoonallinen. Ymmärrän toki että joitain kyrsii, mutta minua ei kyllä liiemmin haittaa.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Chiellini on ihan vitun väsynyt. Eivätkö yhdet Pepe ja Busquets riittäisi tähän maailmaan. Ei voi arvostaa.
Onhan tuo koko joukkue täynnä ämmiä. Viimeisimpänä Verratti.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Yllättäen Super Mario ottaa kortin, tämä on aina varma veikkauskohde.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Balotelli, mikä järjen jätti! Ei ekalla saanut keltaista niin pakko oli koheltaa vähän lisää. Voiko olla oikeasti noin tyhmä? Nyt sitten poissa seuraavasta pelistä.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Siinä taas Balotellia ihteään. Ajoittain huikean paska, kun turhautuu ja nyt ehkä on jo merkkejä ilmassa. Saanee toisen keltuaisen vielä, ellei Prandelli ole hereillä.

Kyllä toi Italia nyt vähän sitä Rooman omaa Il Gladiatorea huutais.

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
?????

Tervehdin ilolla Kunnaksen valintaa ottelun selostajaksi. Never a dull moment with good ol' Kajtsu.

Ja nyt sinä Kaitsu-heitteri sanot että peli on itsessään tarpeeksi mielenkiintoinen, sitten käytät ainakin sanoja "siipimutteri" ja "hörökorva" ja valitat kuinka Kaitsu pilaa koko katselunautinnon. Minä sanon sinulle että oles nyt siinä, sinä se et ymmärrä hyvän päälle.

Näin vältimme väittelyn joka ei johda mihinkään, etenkin, kun sinä, Kaitsu-heitteri, olet väärässä mutta et suostu näkemään sitä. Sinulla on kuitenkin oikeus (väärään) mielipiteeseesi.

Minä en ole ainakaan mikään vitun "kaitsuheitteri", vaan veronmaksaja ja laadukkaan urheilutoimittamisen ja ennenkaikkea huippu-urheilun ystävä. Jo pelkästään kunnaksen äänilahjoilla, tai pitäisikö nyt sanoa lahjattomuudella, ei pitäisi olla mitään asiaa selostuskopin läheisyyteenkään. En voi kuvitellakaan että jossain sivistysmaassa, esim. Ruotsissa moinen ulisija pääsisi eetteriin koko futismatsin ajaksi, never! Ja ihan oman saarnansa väärtti olisi taas herran typerän tekoinnostunut ja lapsellinen suhtautumisensa huippu-urheilua kohtaan yleensä. Pikkukakkoseen mars!!!!!

Ralph

Jäsen
Gianluigi Buffon nöyryytti siinä vähän Suarezia ja Cavania.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 1.96
  • 4.45
  • 3.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy