...
Vai voiko teknistä paitsiota hyödyntää näin?...
Ja minun ymmärtääkseni Fred oli koko ajan teknisessä paitsiossa eikä koskaan tullut sieltä pois, jolloin on herttaisen yhdentekevää missä se paitsiolinja kulkee.
Vai voiko teknistä paitsiota hyödyntää näin? Syötetään kaveri läpi ja painottomalla puolella kaveri voi odottaa rauhassa odottaa paitsiossa kunnes saa pallon itselleen ja siitä peli jatkuu normaalisti. Pitäähän se paitsio "purkaa".
Mutta ei ratkaise peliä missään nimessä joten ei väliä.
Tällä paitsiosäännöllä pelattu jo useampi arvoturnaus ja kerrankin se väännetään minulle rautalangasta. Iso kiitos!Tilanne purkautuu aina sen jälkeen kun syöttö on mennyt ei paitsiossa olevalle kaverille.
Eli jos pelaaja A on paitsiossa, mutta B:lle menee pallo, niin heti tämän jälkeen B voi syöttää pallon A:lle, vaikka sillä hetkellä kun pallo olisi syötetty B:lle olisi A ollut 50m paitsiossa.
Oliko paitsio? Filmasko maalin? Oliko kärkkärit kielletty? Kauniita maaleja ei lasketa? Tuus ny eagle ite selvittää.
Peace love and understanding nyt vaan. Kunhan vähän mukahassuttelin.
Tällä paitsiosäännöllä pelattu jo useampi arvoturnaus ja kerrankin se väännetään minulle rautalangasta. Iso kiitos!
Ja onpahan syvältä. Tuotahan voisi hyödyntää jopa tarkoituksellisesti joskaan se ei olisi säännön hengen mukaista. Siksi kait sitä harvemmin näkeekään.
Eiköhän viiva ole kv.lähetyksen, eikä YLEn oma, siis loppuviimeksi kisajärjestäjien ja FIFAn.
Näytettiin jälleen tuo Brasilian 3-1 -maali ja eihän se paitsio ollut.
Huikeaa Meksiko! Sitten Hollanti lauluun, ei olisi edea mikään yllätys.
Kannattaa kattoa muutama Hollannin peli vaikka Yle-Areenasta. Hollanti tulee pimentämään Meksikon pelaamisen erittäin huolellisesti. Putoaminen Meksikolle olisi jymypaukku.