Brasilia 2014 liveseuranta

• 792 649
  • 8 067
Ennen matsia olin hintsusti Italian puolella, mutta ottelun alettua hyppäsin taas täysin Uruguayn puolelle. On semmonen tunne, että E-Amerikan jengillä ois vielä vähän enemmän annettavaa tulevissa peleissä.

Nyt vähän iljettää tuo Marion filmailu. Ei siinä näkyny niskaan mikään käyvän. Niin ja Gigiltä hienoa peliä taas.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Harmi että Italialle riittää tasapeli, menossa tyypillistä Italian antijalkapalloa hyi helvetti.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On kyllä Uruguaylla aika outo taktiikka, kun antavat toisen pitää palloa aivan niin paljon ja pitkään kuin haluavat.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei jumalauta, taas puolessa välissä peliä apina rupeaa arpomaan, tuleeko 0-0 peli.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Aiemmin turnauksen aikana sanoin jo että Cavani näyttää heikolta mutta tällä hetkellähän mies on kasa haisevaa... Varmasti ei yhtään syöttöä omille saati että saisi pidettyä palloa itse edes hetken.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Eilen täällä taas puolet palstalaisista ihailivat Hollannin järkevää taktista pelaamista ja nauroivat kitisijöille.
Onhan tuo järkevää taktisesti, en väittänytkään muuta. Mutta kummasti se on aina Italia, jonka pelit ovat tylsääkin tylsempiä, aivan sama mikä on tilanne jatkoonpääsyn kannalta.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nyt Cavani kyllä rikkoi, mutta pahasti taas sattui Chielliniä naamaan, vaikkei käsi edes sinne osunut.

Ralph

Jäsen
Voin kuvitella kuinka Urugualaiset alkaa makoilemaan jos pääsevät johtoon.

Mä ihmettelen miksi Uruguay on jo lähtenyt makoiluun mukaan. Erityisesti tämä laitapakki Pereira, kokoajan sattuu joka paikkaan. Ei tainnut kaveri ymmärtää, kummalle tasapeli riittää.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Pojat on väärissä kisoissa. Makoilun MM-kisat pidetään Nauru saarilla eikä Brasiliassa. Mutta hyvin pojat makoilee katsomossakin väsyttää.

Outsider

Jäsen
Harmi näin katsojan näkökulmasta, että Italialle riittää tasuri. Tuolla pelillä ei nimittäin tule vahingossakaan maalia, jos nyt ylipäätänsä kieriskelyltä ehtisivät edes hyökätä.

Vähän allekirjoittanutta hävettää, kun koko kisojen ajan oon Italiasta puhunut, miten se pahin filmaaminen on menneisyyden juttuja. Sitten tulee Chiellini ja Balotelli, jotka näyttävät, että vanha taito on vielä tallella.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Menis Chiellini leikkauttamaan ton järkyttävän klyyvarinsa pienemmäksi kun kokoajan naama ottaa osumaa ja sitten kieriskellään maassa.

Ralph

Jäsen
Vähän allekirjoittanutta hävettää, kun koko kisojen ajan oon Italiasta puhunut, miten se pahin filmaaminen on menneisyyden juttuja.

Itseäni lähinnä naurattaa, miksi väki jatkaa tätä "Italia filmaa yää" huutelua, mutta ei näe noita Uruguayn makoiluja. Pereira haastaa Balotellia kovimpana filmaajana. Samoin Caceres, Suarez ja Cavani ovat tutustuneet aktiivisesti nurmikon tuhlaukseen.

Mutta kai tää on sitä kuuluisaa "vihaajat vihaa". Samalla "kannustaa" Espanjaa ja haukkuu Italian makoilua. Tää on jalkapalloa, jos et tykkää katsoa jalkapalloa, sulje televisio äläkä itke liveseurantaan.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Taisi olla kyllä virhe vetää molemmat tekevät maalin -veto. En sitten mitään ole kaikkina näinä vuosina oppinut. Ei Italia mihinkään muutu.

Cama Uruguay, sanois kummisetä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy