Götterdämmerung
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lieveilmiöt
Tässä on sitten teille kaveri. Ilves jäi ilman kalaa.
Ne sai Ville Snellmanin.sebba kirjoitti:Tässä on sitten teille kaveri. Ilves jäi ilman kalaa.
kone82 kirjoitti:Ne sai Ville Snellmanin.
Onneksi olkoon. Varmasti kova tekijä!
puna-hundi kirjoitti:Brad who? Toivottavasti mies esintyisi samalla pistetahdilla täälläkin, jottei kauden jälken tarvitsisi enää kysellä.
Pärde kirjoitti:Jooh.. Itse odottelin jotain oikeasti tunnistettavaa pelaajaa, joten onhan tämä pettymys. Toisaalta, kun katsoo muita liigaan virranneita sankareita, niin samaa sarjaa ovat.
Katsotaan, mihin tämä herra pystyy. Toivottavasti yllättää positiivisesti.
Itse olisin sen Askeyn kyllä pitänyt, sorppa vaan Pena.
Ujcik#11 kirjoitti:Elä nyt viitsi alkaa vertaileen Bilekiä tai Humlia tohon jamppaan..
Pärde kirjoitti:Jooh.. Itse odottelin jotain oikeasti tunnistettavaa pelaajaa, joten onhan tämä pettymys. Toisaalta, kun katsoo muita liigaan virranneita sankareita, niin samaa sarjaa ovat.
Cairns kirjoitti:Niin, ehkä sitten Jatkoajan kirjoittelijat eivät sittenkään tiedä ja tunnista pelaajia niin paljon kuin luulevat - ja tämä ei ole Pärdelle henk.koht. nootti. SM-liigan ja NHL:n seuraamisen lisäksi tuntuu olevan jonkinlaista "muotia" kun tiedetään jotain jo AHL:stäkin, mutta pintaa syvemmälle ei koskaan vaivauduta menemään. Kuka tahansa nyt tunnistaa nämä reichelit ja vybornyt, kiitos kaljan MM-kisojen, eiku siis jääkiekon MM-kisojen ja Mertarannan Antsan.
Ja uskon, että kaudelle 2006-2007 saamme SM-liigaan 3-5 sellaista ulkomaanpelleä taas ulkomailta takaisin liigaan, jotka ovat täällä entuudestaan tuttuja. SM-liigaan tulee turhan usein jo nähtyjä "kortteja", I M O.
Cairns kirjoitti:Niin, ehkä sitten Jatkoajan kirjoittelijat eivät sittenkään tiedä ja tunnista pelaajia niin paljon kuin luulevat - ja tämä ei ole Pärdelle henk.koht. nootti. SM-liigan ja NHL:n seuraamisen lisäksi tuntuu olevan jonkinlaista "muotia" kun tiedetään jotain jo AHL:stäkin, mutta pintaa syvemmälle ei koskaan vaivauduta menemään.