Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mitä mieltä maalivahtien peluutuksesta pudotuspeleissä?
Itse jatkaisin runkosarjan malliin. Kun se on ollut vahvuus, niin miksi muuttaa? Plus että kumpikaan ei ole tällä kaudella tottunut ottamaan jokaista starttia kahta viikkoa putkeen, ei oikein edes paria aloitusta putkeen, joten ykkös/kakkos -asetelmaan pakottaminen tuntuisi isohkolta riskiltä.
En ole tällä kaudella jaksanut seurata mediaa, joten tämä voi olla jo käsiteltykin ja tyystin vanha avaus, mutta menköön.
Vanha viesti, mutta kysymys edelleen relevantti, joten lainaan sitä vielä. Itse lähtisin myös tandemilla myös pudotuspeleissä. Viime vuonna tosiaan lähdettiin loistavan runkosarjan jälkeen pudotuspeleihin ja päätettiin sitten mennä Ullmarkilla. Aika nopeastihan se oli sitten maalivahtisirkus päällä, oliko nelos- vai vitospeli, kun ruletti lähti käyntiin. Samalla myös runkosarjassa, kun pelattiin vahvaa kiekkokontrollilätkää niin pudotuspeleissä päätettiin sitten, että otetaan rosteriin enemmän muskeleita kirkollisen osaamisen sijaan. Ja pelin avaaminen olikin sitten heti huomattavan ongelmallista. Ja kun hyökkäykset tyssää jo omalla alueella tai viimeistään keskialueella niin peli menee ihan selviytymiseksi. Erityisesti siis, kun Grzelcyk oli ainakin pari peliä sivussa, niin sen kyllä näki. Puutteistaan huolimatta Grzelcyk on kuitenkin hyvinkin kelvollinen kiekollinen puolustaja. Summasummarum, jos joku toimii, niin ei lähdetä korjaamaan sitä.
Justise tuossa jo paketoi Panthers-pelin. Ja se oli kyllä hyvä jääkiekko-ottelu. Asetelmia jo vähän haettiin, jos keväällä tiet risteävät.
Mainitaan vielä, että Brazeau on tullut kirjaimellisesti ryminällä Brunsin vakimiehistöön. Iso mies pelaa kokonsa edellyttämällä tavalla, mutta ei kuitenkaan tyydy päättömään koohottamiseen. Itsessäni on varmaan jotain vikaa, mutta alemmissa ketjuissa sitten taas Beecher ei sytytä. En ole ihan vakuuttunut, mitä hän tuo kokoonpanoon. Itse olen tykännyt Oskar Steenistä jo pidemmän aikaa, enkä pistäisi pahakseni, vaikka Steen löytäisi tiensä takaisin NHL-kookonpanoon. Jotenkin tuntuisi, että Beecherillekin olisi vielä ihan hyvä kasvaa korkoa Providencen puolella, pojassa on kuitenkin aineksia oikein hyväänkin kiekkoilijaan.