Tällä kaudella olen kyllä pitänyt siihen, että kaukalossa on ainakin reagoitu, kun on ollut sen paikka. Toki Bruinsin peli on ollut välillä tukkoista, mutta mielestäni se menee enemmän Cassidyn piikkiin kuin pelaajiston. Joskin ei kaikki pelaajatkaan ole olleet aina ihan terävimmillään, mutta kyllä itse kuitenkin laitan esimerkiksi Avsia vastaan pelatuista peleistä aika paljon Cassidyn ja valmennusjohdon reagoimattomuuden piikkiin.
Boston Bruins on joukkueena tapellut tällä kaudella viisi kertaa, mikä on enemmän kuin yksikään toinen NHL-joukkue. Canucksia vastaan Schallerin reagoiminen Gudbransonin huonoon taklaukseen käy hyvästä osoituksesta nopeasta reagoinnista. Gudbranson on iso ja vahva jässikkä ja vaikka Schaller olikin ottavana osapuolena oli reagointi ennen kaikkea arvostettavaa. Nostaisin tämän hetken yhdeksi käännekohdaksi koko ottelussa. Myöhemmin ensimmäisessä erässä myös Kevan Miller hoiteli puhumisen nyrkein Dorsettin kanssa, josta Millerille merkittiin voitto.
Itse pelistä. Bergeron oli aivan lieskoissa ja rohmusi pisteitä, Pastrnak teki yhden koko kentän nousun ja pöllytti verkkoja, eikä ollut Marchandiltakaan huono ilta. Huonoja uutisia sitten tuli, kun Krejci jätti ottelun kesken ja hänellä ilmeisesti jälleen jotain vaivaa, toivottavasti ei mitään vakavampaa. Täytyy myös ihmetellä, jos McQuaid vielä parsitaan kasaan seuraavaan peliin. Taas jalkaan osumaa kiekosta ja mies konttasi vaihtoaitioon, jonka jälkeen taluteltiin tutkimuksiin.
Khudobin on aloittanut kauden hyvin. Mielenkiintoista nähdä mikä on venäläismaalivahdin tulevaisuus Bruinsissa, koska McIntyre on myös pelannut hyvin aiemmin Bostonissa ja kauden alku farmin puolella on alkanut ihan kelvollisesti. Paineet antaa hänelle paikka Raskin takaa ensi kaudeksi on, vaikkakin McIntyrellä sopimus ensi kaudesta onkin, eli neuvottelupöytään ja ison roolin tarjoamiseen ei ole hoppua.
Chara edelleen yli 20minsaa per peli ja +6 kauden alkuun.Brädillä +3.pari +2, muutama +-0 ja loput ukoista pakkasella.Käsittämätön legenda,vaikka monet olivat jo muutama vuosi sitten potkimassa pihalle taantumisen myötä.
Charalle vaan sopimusta käteen, kun kerran halua on jatkaa. Tosin saa tulla cap hitin kanssa vähintään 1,5 miljoonaa alaspäin, mitä enemmän sen parempi. Vuosi tai mikäli kapteeni haluaa, niin kaksi. Pidempään ei kyllä voi sitoutua.