Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 118 133
  • 3 104

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Petteri Nokelainen kahden englantia puhuneen naisen kanssa Vantaan Ikeassa.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Jan Latvala stalkkaa minua! Tällä kertaa oli eksynyt Kirin peliin. Kuten myös Kari Tyni, mutta ei, en aio huhuketjuun kirjoittaa Latvalan tulosta JYPiin. En nähnyt heidän keskustelevan.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereiden Jarkko Ruutu mahtui kanssani saman kojun alle Töölön torilla, kun olin kahvittelemassa siellä tänä aamuna klo 10 aikoihin. Jarkko oli puudelinsa kanssa liikenteessä, tottakai.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oli sillä karvoja? Oon hämmentynyt, onko Jarkolla kaksi puudelia? :D

Sen toisen puudelin kanssa se on menossa naimisiin. Saat arvata kumman ;) Ja ne on tosiaan keskenään hämmästyttävän yhdennäköisiä.
 

motamoro

Jäsen
Käykö National Hockey - liigakiekkoilija?

Tuomo Ruutu Vaasan kesäravintolassa illallistamassa. Antoi ruokailun jälkeen muutamalle pikkupojalle nimmaritkin muistoksi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä myös NHL-bongaus, Jussi Jokinen oli tänään käppäilemässä Linnanmäellä jonkun kaljupäisen kaverinsa kanssa.

Jo aiemmin iltapäivällä heti Linnanmäen sisäänkäynnin luona vastaan tuli karvainen mörkö eli Semir Ben-Amor.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Toni Häppölä bongattu viime viikolla Hangon itäsatamasta makasiinien edessä.

Eikös tämä kuuluisi "Bongaa ex-liigakiekkoilija"-ketjuun?

Toisaalta minulle ihan sama, vaikka tässä ketjussa kertoisi bonganneensa Satu Tuomiston suihkussa testaamassa dildoa.
 

Rocco

Jäsen
Marko Anttila sunnuntaina Kalajoen ABC:llä. Meni Hesburgeriin syömään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ossi Väänänen ja Antti-Jussi Niemi olivat perjantai-iltana viihteellä Aleksin mummotunnelissa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Severi Sillanpää Jazzeilla perjantaina Barcon terassilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös