wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Oliko ilmassa varpajaisten tuntua?
Jaa, ne on käyny panees sua männä kaudella?
Oliko ilmassa varpajaisten tuntua?
Jaa, ne on käyny panees sua männä kaudella?
Ei tainnut olla mitään varpajaisjuttuja. Kaverin pikkuveli pelaa Bluesissa, tuli hetki juteltua tiskillä törmätessä ja ainakin sanoi vaan että jengin yhteinen ilta on menossa.Oliko ilmassa varpajaisten tuntua?
Mutta varsinainen bongaus oli mr. Liigapuolustaja, Jan Latvala, eilen Grand Starissa. Kellonajasta ei mitään tietoa. Saattoi siis olla tänäänkin.
Hieno bongaus. Onhan se hienoa, että SM-liiga ja JYP-legenda viettää vapaa-aikaansa nostelemalla tuoppia kotikaupungissaan.
Jan Latvala tietää mistä on kotoisin, ja minne mitä ilmeisimmin valitettavasti päätyy.
Tästä tuopin nostelusta en ole kyllä yhtään varma. Itse olin nostellut sen verran reilusti, että en ehtinyt kiinnittää huomiota Latvalan juominkeihin. Käyttäytyi yhtä herrasmiesmäisesti kuin kaukalossakin, joten saattoi olla liikenteessä vaikka ihan vesilinjalla.
MG:llä oli lasta/kipsi sormessa oli kuulemma juhannuksena telonu sen.
Jari Sailio eilen. Missäs muuallakaan kuin baarissa.
Edit. Minä käyn kyllä välillä muuallakin.
Ette muuten ikinä arvaa, kenet näin viime viikolla kahdesti.
Sailion kenties Henkassa?
Sailion kyllä, mutta en Henkassa. Saat puoli pistettä.
Vaanitteko te Sailio-parkaa?
Kyllähän Jari nähtiin viime viikolla myös Henkassa. Saako siitä kaksi pistettä?
Ellei se olisi kiellettyä, niin haluaisin kyllä kovasti tietää kuka liigakiekkoilija nimim. Le Banner on. Suosikkijoukkueestaan päätellen saattaisi tietää kuka pani Suskia.Capo Grünn ja allekirjoittanut ilman paitoja viime yönä eräässä baarissa eräällä paikkakunnalla..